Kees

Goede adviezen, vlotte service en verzending

Goede adviezen, correcte communicatie

American Express betalingen mogelijk maken op website

Antoon

De Service is uitmuntend

Zeer klantvriendelijk en verstand van zaken.

Geen verbeterpunten.

Smit

Omega horlogeband besteld. Volgende dag geleverd met een leuke kaart erbij. Tevreden!

Honnie

Super service en

Hele fijne communicatie en service

I. Khalid

Een warm welkom en echt prima geholpen door Robin. Het is altijd fijn om een horloge te kopen van iemand die net zo enthousiast is. Ik ben super blij met mijn GS.

Kennis van zaak en vriendelijk.

Een vestiging in Amsterdam:)

Emiel van Loon

Een hele fijne winkel waar Robin goed aanvoelt wat nu echt bij je past.
Mer een goed gevoel en een prachtige aankoop de winkel verlaten.

Aandacht en goede inschatting van de wensen van de klant.

Olaf

Enorm aardig en vakkundig geholpen met de reparatie van mijn 2 horloges. Tot mijn verbazing waren er dit keer geen kosten aan verbonden maar was het service.

Klantvriendelijk, rust, tijd voor proffessionele uitleg en ook ruimte voor een persoonlijk gesprek.

Ik heb geen verbeterpunten voor een compliment.

Pipo de clown

Prima de luxe! Aanbevelingswaardig!!

Reageren snel en adequaat.

Meer korting.🤣

TONNA

Omdat mijn vorige horloge met drie subdials na een jaar gestolen werd was ik op zoek naar een jonge occasion.
Mijn oog viel op een nog geen twee jaar oude Breitling Navitimer 8 zonder een krasje en geen bling bling busy.
Na het bestellen en afrekenen kreeg ik een telefoontje van Eugene met de vraag wat de omtrek van mijn pols is.
Aangezien mijn ledematen tijdens inspanning aanzienlijk zwellen (trombose) neemt de omtrek toe tot 20 centimeter.
De stalen band werd netjes op maximale lengte gebracht en ter attentie vond ik een extra schakel in de doos.
Wat zouden de oud-collega's op Schiphol-Oost (Pulsar) met grote ogen naar dit horloge gekeken hebben!

Aanvullende informatie

Andre

Goede service! Fijne communicatie en snelle verzending van een online aankoop. Geen verrassingen!!

Communicatie

Ik zou het niet weten.