Randy van Tienen

Zeer deskundig en vriendelijk

Zeer deskundig advies, lekkere koffie en details tot in de puntjes.

T. van Buren

Zeer positief en zeker de moeite waard om vanuit Rotterdam naar Nijmegen af te reizen, het advies en kennisniveau is goed en ik ben met een tevreden gevoel de trotse eigenaar van een mooi horloge.... Zeer positief en zeker de moeite waard om vanuit Rotterdam naar Nijmegen af te reizen, het advies en kennisniveau is goed en ik ben met een tevreden gevoel de trotse eigenaar van een mooi horloge. Hier staat de klant nog centraal en nemen alle tijd voor uitleg .

goed advies, verstand van zaken

H van limbeek

Goed en professioneel geholpen, ben zeer tevreden

Fijne bediening, goede service

Geen,

Robert

Top juwelier,smiddags aangegeven welke breitling ik graag zou willen,volgende dag op locatie afgeleverd,super,gouden pluim voor Robin

Super snelle aflevering

J. van Huizen

Ik wilde een horloge online bestellen en heb vooraf eerst gebeld of het voorradig was. Telefonisch werd ik erg vriendelijk en kundig te woord gestaan. Vervolgens gisteren online besteld en vandaag... Ik wilde een horloge online bestellen en heb vooraf eerst gebeld of het voorradig was. Telefonisch werd ik erg vriendelijk en kundig te woord gestaan. Vervolgens gisteren online besteld en vandaag had ik het horloge al in huis! Horloge is alvast keurig op maat gemaakt en is super netjes ingepakt, zo klaar om cadeau te doen!

Kundig, netjes, vriendelijk

Martijn

Goede ervaring! Vriendelijk aan de telefoon, behulpzaam en snelle + goede verzending.

Service

None

Sjaak

Top service en een stapje extra...

service en snelheid !

Adnan Iriskic

Super online aankoop ervaring! Snel geleverd en mooi ingepakt met een persoonlijk bedankkaartje erbij. Top!

duidelijk en makkelijk te bestellen

geen verbeterpunten

Bas

Niet aan de wet houden, onvoorstelbaar maar waar!

Het was goed, ooit...

Geld terug geven als klant er recht op heeft!

Reactie Eugenevanbaal.nl:

Geachte heer Bas Peperkamp,
Geachte heer Bas Peperkamp,
U heeft een Omega band besteld, waarvan u zelf de maat heeft opgegeven. Wij hebben vooraf duidelijk aangegeven dat een band in een afwijkende maat, die speciaal voor u besteld wordt, niet meer retour genomen wordt.
Vervolgens wil ik ook nog een review mbt uw gedrag delen. U heeft meerdere medewerkers in mijn winkel uitgescholden en agressief benaderd. Nog voordat wij de kans kregen om het met u over een oplossing te hebben. Mijn advies is om voortaan eerst eens tot 10 te tellen.

Johan

Goede ervaring bij de aanschaf van een nieuw horloge.

Goede en vriendelijke communicatie