Alberts

Super ervaring vrijdag middag 2 horloges uit het occasion gedeelte besteld, zaterdag ochtend geleverd.

Super staat, keurig verpakt en als extra een oris cap erbij en een handgeschreven bedankje! Super!!!

Website, levering, communicatie!

Zo door blijven gaan

MacTrumpeteer

Via internet zag ik dat de Apollo 8 Omega Speedmaster aanwezig was in deze winkel. Na eerst via de site contact gezocht te hebben werd in terug gebeld en werden de mogelijkheden duidelijk. Om het... Via internet zag ik dat de Apollo 8 Omega Speedmaster aanwezig was in deze winkel. Na eerst via de site contact gezocht te hebben werd in terug gebeld en werden de mogelijkheden duidelijk. Om het verhaal niet al te lang te maken, het horloge werd zeer snel en goed verzorgd bij mij thuis afgeleverd.

Klanten service en ook nog aandacht nadat het horloge bezorgd is.

Wim Verwers

Heel fijn Bedrijf, de verkoper weet waar hij over praat. Super ontvangst en niets opgedwongen, nemen alle tijd voor je en mocht je nog willen denken over de aankoop dan geven hun je alle tijd zonder... Heel fijn Bedrijf, de verkoper weet waar hij over praat. Super ontvangst en niets opgedwongen, nemen alle tijd voor je en mocht je nog willen denken over de aankoop dan geven hun je alle tijd zonder opdringerig te zijn in alle rust.
Ik heb dan gelijk gekocht, was gelijk verkocht aan de Breitling for Bentley, super horloge.
Veel op voorraad, ken maar weinig bedrijven die zoveel op voorraad hebben.
Mocht je voor een Kwaliteit horloge gaan, dan is dit het juiste adres.
Als ik weer eens ga wijzigen van horloge ga ik 100% zeker naar deze Juwelier.
Wim Verwers

Kennis van zaken, en niet opdringerig om de verkoop door te zetten.

NVT

Greas

Correct geholpen

Verkopen mooie horloges.

Roel

Al langere tijd klant maar nog nooit een recensie geschreven ( sorry). Een hele prettige winkel en medewerkers. Nemen de tijd voor je, adviseren goed en heerlijke koffie. Duidelijk dat de... Al langere tijd klant maar nog nooit een recensie geschreven ( sorry). Een hele prettige winkel en medewerkers. Nemen de tijd voor je, adviseren goed en heerlijke koffie. Duidelijk dat de medewerkers ook echt horlogeliefhebbers zijn. Hoop nog lang klant te blijven.

Kennis, service, prijzen en de koffie.

Verplicht om iets in te vullen…. Na 2 uur voelt de stoel wat hard aan ?

Rob Oosterveld

Top! Graag in het westen een vestiging!

Service, daadkracht, kennis en aardig.

N.v.t.

de Wit

Snel en vriendelijk antwoord op aanvraag .
Hartelijke ontvangst , de aankoop was een onvergetelijke positieve ervaring !

Perfecte afstemming op onze wensen , werkelijk alles gedaan om het ons zo prettig mogelijk te maken , goed aanbod en nette prijzen

Geen verbeterpunten mogelijk

E. Weterings

Voor een speciale gelegenheid had ik snel een Oris Aquis nodig. Uiteraard eerst maar gebeld met de mensen in Nijmegen omdat ik daar graag kom en het altijd een prettige ontvangst is. Onnodig te... Voor een speciale gelegenheid had ik snel een Oris Aquis nodig. Uiteraard eerst maar gebeld met de mensen in Nijmegen omdat ik daar graag kom en het altijd een prettige ontvangst is. Onnodig te zeggen dat het perfect geregeld werd. Horloge heel snel in huis.

Vriendelijke mensen die ook nog eens meedenken.

Iets sneller reageren op email is soms nodig.

Jack Thomasse

Mooie Breitling Band besteld online, dag erop netjes verpakt met een leuk kaartje erbij ontvangen. Eerst een poging gewaagd om bij Schaap Citroen te bestellen maar was heel moeilijk zonder... Mooie Breitling Band besteld online, dag erop netjes verpakt met een leuk kaartje erbij ontvangen. Eerst een poging gewaagd om bij Schaap Citroen te bestellen maar was heel moeilijk zonder prijsopgaaf en geen prettige verkoop ervaring ( nooit meer).Dus rij liever naar Nijmegen ook voor eventuele aanschaf nieuw horloge.??? Ben een grote horlogeliefhebber en kom voor op verschillende forums waar ik u zeker aanraad.

Aleen maar lof,zeer maar dan ook zeer tevreden ??

Geen verbeterpunten.

R. Oosterveld

Wat ik bij andere juweliers mis, vind ik hier. Integer, kwaliteit en daadkracht om iemand zo goed mogelijk te helpen.

Correct, eerlijk, goed advies en snelheid.

Open nog een filiaal in het westen.