r. de groot

Excellent

- Duidelijke website
- Direct contact mogelijk
- Zeer goed en vriendelijk geholpen (telefonisch)
- Snelle, verzekerde verzending

Wynand

Mooi horloge en geleverd zoals aangeven

goed verpakt en duidelijk overzicht op de web site

Foto's van het horloge als het een occasion is zou een beter beeld geven van de staat van het horloge

Eerland

Uitstekende nazorg!

Geen gezeur

De wikel verplaatsen naar Rotterdam

Paul

Uitstekende persoonlijke begeleiding bij het kiezen van je horloge, kritisch en uitdagend zodat je de juiste keuze zelf kan maken. Vriendelijke ontvangst, fijne atmosfeer.

klantgericht

van de Ven

Service hoog in het vaandel

Service

nee

Vincent

Zeer goed

Aandacht voor klant en product

Niets

Gijz van Rijsewijk

Robin heeft me na een aantal sessies naar het juiste horloge weten te begeleiden. Ik ben ontzettend blij met de gemaakte keuze, de vakkundige begeleiding en de ruime keuzemogelijkheden die Eugene... Robin heeft me na een aantal sessies naar het juiste horloge weten te begeleiden. Ik ben ontzettend blij met de gemaakte keuze, de vakkundige begeleiding en de ruime keuzemogelijkheden die Eugene van Baal biedt.

Ruim assortiment; vakkundig personeel.

Helaas niets ervaren wat verbeterd kan worden.

Patrick vdM

Vlotte en klantvriendelijke aanpak

Schriftelijke en persoonlijke communicatie.
Niet opdringerig, duidelijke pro en con van modellen.
Werken als een team.

Telefonisch contact mag iets warmer.

Maremka

Uitstekende, professionele en persoonlijke service. Dank Robin voor jouw tijd en deskundig advies bij het uitzoeken van het horloge!

Deskundigheid, professionaliteit, persoonlijk advies

Armando

Ik woon een behoorlijk eindje van eugene van baal vandaan, maar ik kom hier altijd bijzonder graag. Inmiddels ben ik hier al wat jaren klant, en voel ik me altijd thuis en op mijn gemak bij peter en... Ik woon een behoorlijk eindje van eugene van baal vandaan, maar ik kom hier altijd bijzonder graag. Inmiddels ben ik hier al wat jaren klant, en voel ik me altijd thuis en op mijn gemak bij peter en zijn collega’s. De service is altijd top, en ze nemen de tijd.

Toegankelijk, denken altijd mee, ook als ze het gevoel hebben als je een verkeerde keus maakt 😂