Stefan

Prima service

Snelle levering, goede communicatie

Alles in orde!

Erik Flore

Zeer klantvriendelijk en goede inruilprijs

Klant benadering, vakkennis, ruime keuze en goede inruilprijzen

Nvt

Gérard Hoevenaars

Een en al lof over Eugene van Baal,niet opdringerig je wordt echt warm ontvangen en wordt alle tijd voor je genomen,voor mij derde beleving,top wordt ook echt mee gedacht,tot volgende keer en fijne... Een en al lof over Eugene van Baal,niet opdringerig je wordt echt warm ontvangen en wordt alle tijd voor je genomen,voor mij derde beleving,top wordt ook echt mee gedacht,tot volgende keer en fijne en duidelijke website .

Grote keus en vooral voorraad waardoor je snel kunt genieten van aankoop 👍🤩

Neen,klopt allemaal

Michel Wouda

Afgelopen zaterdag met mijn neef een bezoek gebracht aan Eugene van Baal om een mooi horloge uit te zoeken. Wederom vriendelijk ontvangen en keurig geholpen (dit keer door Robin) met eerlijke en... Afgelopen zaterdag met mijn neef een bezoek gebracht aan Eugene van Baal om een mooi horloge uit te zoeken. Wederom vriendelijk ontvangen en keurig geholpen (dit keer door Robin) met eerlijke en professionele advies. Er wordt voldoende tijd voor je genomen. We zijn er in geslaagd om een pracht horloge te kopen. Dit zijn de redenen waarom we iedere keer terugkomen bij het team van Eugene van Baal!

Vriendelijk, professionele advies en goede prijzen

Bas

Afgelopen vrijdag door Robin zeer goed geholpen bij de aanschaf van een Speedmaster Professional. Veel kennis van zaken en een echte liefhebber. Dat zie je tegenwoordig niet meer vaak!

Kom hier zeker in de toekomst weer terug.

Mvg, Bas

Vriendelijkheid. Kennis van producten en de markt

Nvt

R

Erg vriendelijk geholpen, er werd echt moeite gedaan om mijn vraag te beantwoorden. Na het telefonische contact ook direct besteld via de website.

Vriendelijk en behulpzaam

De hoge verzendkosten!

MGMH Lijesen Ph.D.

Nemen de tijd voor je en doen hun best om ALLES goed uit te leggen!!!

Tijd voor de kopers en GEEN dwang/pushen!!!

Meer koffie/ grotere kopjes :-)

Lowie

Hele goede ervaring met Eugenevanbaal ( telefonisch) vragen werden snel beantwoord en bestelling liep vlekkeloos…. Zeer aanbevolen ….TOP 👍

Zeer vriendelijk
Komt afspraken na
Mooie website
Prijzen

Henne van den Berg

Zeer klantvriendelijk en goed geholpen , de sfeer in de zaak heb ik als zeer prettig ervaren.

aandacht voor de klant , en de sfeer in de zaak. kom niet voor niets vanuit Delft naar Nijmegen rijden.

Absoluut geen

Wannie Weyers

Top Befrijf

Het persoonlijke contact en de aandacht en tijd die ze voor je hebben.