Esuals

Pasquale Arkes

Ik heb de Maddy tall jeans straight legged in maat S besteld. Normaal heb ik maat 28 lengte 32.

En wauw! Wat ben ik blij verrast met hoe deze broek valt. Hij valt heerlijk, perfect lengte voor mij ik ben 1,76. Sluit boven aan super mooi aan en de kleur is super om met alles te combineren.
Onder aan grof afgewerkt dus een mooie stoere look.

Ik ben benieuwd hoe de broek zit na een paar keer wassen.

Ik ga hier zeker weer bestellen want voor die prijs hoef je het echt niet te laten!

Hi Pasquale,
Hi Pasquale,
Wij vinden het altijd zo leuk om dit soort recensies te lezen van onze klanten. Hier doen wij het voor! Wij zijn ook helemaal weg van onze broeken door de heerlijk fijne elastische stof van de broeken! Je merkt totaal niet dat je een spijker broek aan hebt, dat is toch fantastisch?! Wij wensen jou heel veel plezier van de bestelling. :)

Sermi

Goeie kwaliteit en heel tevreden met de Tall jeans broeken

Hi Sermi,
Hi Sermi,
Wat leuk dat je één van onze tall broeken hebt geshopt. Wij zijn super blij dat wij een breed assortiment van onze tall collectie kunnen aanbieden zodat wij voor iedere Es babe een fantastische broek in het assortiment hebben. Heel veel plezier van de bestelling. <3

Kim van Valderen

De kleding is super mooi en helemaal mijn stijl, alleen de pasvorm is niet voor mijn lichaam gemaakt. :(((

Hi Kim,
Hi Kim,
Wat jammer om te horen dat jouw bestelling niet helemaal naar wens was, dit kan natuurlijk gebeuren! Iedere week krijgen wij weer een nieuwe collectie online. Wie weet zitten er dan wel weer mega toffe items voor je bij. Happy day! <3

Joyce

Super goede kleding, broeken zitten perfect. De uggs waren aan de kleine kant.

Hi Joyce,
Hi Joyce,
Wat leuk om te horen dat je blij bent met jouw bestelling. De bontlaarsjes kunnen in het begin iets strakker zitten, echter loop je dit nog uit na mate je de laarsjes gaat dragen. Vragen over de maat? Wij zijn via de mail en telefonisch razendsnel te bereiken dus aarzel niet en contacteer ons bij vragen dan kunnen wij met je mee kijken en passend maatadvies geven. :)

Lisa

Hele snelle levering en de broeken komen tot op de grond. Ik ben 185. Wel vind ik de stof wat dun. Dus hoop dat ze mooi blijven.

Hi Lisa,
Hi Lisa,
Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Wij hebben nog geen enkele klacht ontvangen over de stof van de broeken gelukkig! Door de heerlijk fijne elastische stof voelt de stof anders aan dan bijvoorbeeld een broek met geen stretch, echter is de stof niet dun en weet ik zeker dat je lang plezier zult hebben van deze fantastische broeken. Happy day! :)

Fenna

Snelle levering, juiste informatie beschikbaar

Hi Fenna,
Hi Fenna,
Wauw, 5 gouden sterren. Hier zijn wij blij om! Wij doen ons uiterste best de juiste informatie te formuleren bij onze producten zodat alles duidelijk staat voor de klant. Goed om te horen dat je hier zo tevreden over bent. Wij wensen jou veel plezier van de bestelling. :)

𝐄𝐬𝐦𝐞́𝐞

Super snelle service

Hi Esmée,
Bedankt voor het schrijven van jouw review en goed om te horen dat je zo tevreden bent.
Hele fijne dag gewenst! :)

Iris

Snel en mooie kwaliteit

Hi Iris,
Wij zijn blij om te horen dat je tevreden bent over de snelle service die wij bieden en tevreden bent over de kwaliteit, dit vinden wij namelijk ontzettend belangrijk! :)
Hele...
Hi Iris,
Hele fijne dag gewenst! :)

Yasmin

Snel geleverd, netjes verpakt, maar de items vielen helaas veel te groot. Hiermee ben ik goed geholpen door de klantenservice en hebben we samen een passende oplossing gevonden!

Hi Yasmin,
Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat je je zo fijn geholpen voelt door onze klantenservice. Hier doen wij het voor. <3

Harmke bennik

Heel goed

Hi Harme,
Je maakt ons enorm blij met deze 5 gouden sterren! Super om te horen dat je zo tevreden bent. Hier zijn wij blij om. Happy monday! <3