Professionaliteit
9.8/10

Birgit

Vorige week samen met een vriendin van mij langs geweest bij Esteworld voor een neuscorrectie. Ik heb er een hele fijne week gehad met top begeleiding en een lieve arts! De dag zelf van de operatie... Vorige week samen met een vriendin van mij langs geweest bij Esteworld voor een neuscorrectie. Ik heb er een hele fijne week gehad met top begeleiding en een lieve arts! De dag zelf van de operatie was ik helemaal niet zenuwachtig want alles is op en top geregeld. Ik voelde me erg op mijn gemak! Ook hebben we deze week nog een paar daagjes kunnen genieten van Istanbul zelf!

Sophie

Ben erg tevreden over mijn buikwandcorrectie, lipo en BBL. De arts luistert goed naar je en er is altijd ruimte om vragen te stellen. Ook het hotel en transfers waren goed geregeld.

Onbekend

Ik ben een week geleden een neusoperatie ondergaan bij esteworld na lang zoeken ben ik uitgekomen bij de chirurg .Ik heb contact met een lieve consulente Ozlem die heeft mij alles uitgelegd. Ik ben een week geleden een neusoperatie ondergaan bij esteworld na lang zoeken ben ik uitgekomen bij de chirurg .Ik heb contact met een lieve consulente Ozlem die heeft mij alles uitgelegd.
Toen ik daar kwam werd ik begeleid door een lieve schat Semanur.
Ik zal dit ook aan andere aanraden.
Dank voor alles.

Noa staals

Ik heb mijn operatie bij Esteworld als positief ervaren. Hele kundige mensen die zich niet alleen op uiterlijk richten, maar ook je gezondheid van groot belang achten. Ik voelde me erg op mijn gemak... Ik heb mijn operatie bij Esteworld als positief ervaren. Hele kundige mensen die zich niet alleen op uiterlijk richten, maar ook je gezondheid van groot belang achten. Ik voelde me erg op mijn gemak bij de arts en de hostes, je hoeft je nergens zorgen over te maken. De begeleiding is super en het resultaat is voor nu al mooi, maar gaat met veel geduld nog mooier worden.

Gabriella

Ik heb hier 5 juni een lipo en bbl behandeling gehad en echt niks anders dan lof voor deze kliniek en alle mensen die er werken. Het consult en de communicatie met ozlem vooraf was echt heel erg... Ik heb hier 5 juni een lipo en bbl behandeling gehad en echt niks anders dan lof voor deze kliniek en alle mensen die er werken. Het consult en de communicatie met ozlem vooraf was echt heel erg duidelijk en eerlijk. Ook de regels nu ivm covid zijn zeer professioneel. De pcr test in Nederland 2dagen voor vertrek gedaan en op Schiphol geen problemen gehad. Ook de chauffeurs van de transfers waren altijd keurig optijd en hielpen met de koffers en instappen. De arts was heel duidelijk in wat er ging gebeuren en wat ik kon verwachten van de operatie en het resultaat daarna. Ook de lieve zusterss in de kliniek die alles voor je willen doen en overal mee willen helpen. Die hebben mijn eerste 2 dagen zoveel beter gemaakt. Ook alle controles verliepen perfect. En ook voor de terug reis werd alles goed geregeld. De pcr test in de kliniek en diezelfde middag de uitslag op mijn telefoon. Ook duidelijke uitleg over hoe nu verder op het vliegveld met de verplichte sneltest was duidelijk. Ik zou ze zeker aanraden voor iedere behandeling, maar mijn lipo en bbl zijn echt perfect gedaan en nu al prachtig.

Esteworld

Een half jaar geleden geopereerd door de chirurg en super blij met het resultaat van mijn neuscorrectie! Alles is tot in de puntjes geregeld en ze nemen goed de tijd voor je. Ook een super fijne... Een half jaar geleden geopereerd door de chirurg en super blij met het resultaat van mijn neuscorrectie! Alles is tot in de puntjes geregeld en ze nemen goed de tijd voor je. Ook een super fijne ervaring met mijn hostess semanur!

Salvatore

Vorige week begin juni een neusoperatie ondergaan bij Esteworld.
Vorige week begin juni een neusoperatie ondergaan bij Esteworld.
Je hoeft je geen zorgen te maken voor te reizen (vliegen) naar Turkije. Gaat heel makkelijk en vlot. Ik ben een Belg en vlogen met nog 2 vrienden vanuit Charleroi naar Istanbul.
Wat je wel moet doen, is dit formulier invullen https://register.health.gov.tr/ en bij het terug komen dit invullen https://www.info-coronavirus.be/nl/plf/ . Beide formulier moet je tonen in de luchthaven. Bij het heen gaan had ik wel mijn PCR-test moeten laten tonen en bij de terugkeer was dit niet nodig.
Als je een PCR-test nodig hebt bij terugreis dan word hier voor gezorgt bij Esteworld.

Na jaren te zoeken via het internet ben ik bij Esteworld terecht gekomen en via de site van Esteworld een offerte aangevraagd.
Na een dag of 2 meteen antwoord gekregen van mijn consult Ozlem. Met adviezen - dagbeschrijvingen - offerte. Als je dan nog met wat vragen zit dan beantwoord Ozlem deze met alle vrolijkheid.

bij Esteworld word alles tip top geregeld. Alle transfers vanaf en naar het vliegveld/hotel of kliniek. luxe hotel, super aardige begeleiding van een knappe Nederlandstalige privé tophostess in de kliniek, medicatie, verdere nazorg en opvolging,.......

Dag van de operatie worden er wat testen gedaan en heb je ook nog eens een gesprek met de dokter.
Ze werken daar heel professioneel, hygiënisch en letten ze super goed op je gezondheid.

Mijn dokter was DR. Güler Gamze özcan.
Heel tevreden van haar.
Ik vertelde haar wat ik niet zo mooi vond aan mijn neus. En meteen wist ze mij raad te geven en is ook meteen heel eerlijk wat je kan verwachten hoe je neus er gaat uitzien. Dankzij haar ben ik te weten gekomen dat ik wat lichte ademhalingsproblemen had omdat mijn tussenschot wat scheef stond. Je krijgt ook op de pc een model versie te zien van hoe het er ongeveer gaat uitzien.
Ze is heel professioneel en ik zou haar aan iedereen toevertrouwen. Ik ben super tevreden met het resultaat.
Het is 100X mooier geworden dan dat ik voorheen in mijn gedacht had.

Als je een Neusoperatie of een andere behandeling wilt laten doen. Dan zou ik met alle vertrouwen durven zeggen:
'laat het doen door Esteworld'.

Paulien

Afgelopen week teruggekomen van mijn tweede behandeling bij Esteworld in Istanbul, voor het reconstrueren van mijn (teruggetrokken) tandvlees. Ik en ook mijn eigen tandarts in Nederland waren erg te... Afgelopen week teruggekomen van mijn tweede behandeling bij Esteworld in Istanbul, voor het reconstrueren van mijn (teruggetrokken) tandvlees. Ik en ook mijn eigen tandarts in Nederland waren erg te spreken over de behaalde resultaten na de eerste behandeling afgelopen maart, nu is het resultaat weer even afwachten! :D
Ik ben beide keren alleen naar Turkije gekomen, wat erg spannend was, maar met de begeleiding van Ozlem en Ozlem naast mij had ik genoeg vertrouwen om het aan te gaan, zonder haar had ik het ook niet gedurfd!

Ik ben van begin tot eind persoonlijk begeleid door Ozlem en het hele team dat betrokken was bij mijn behandeling, met de uitvoerende artsen dr. Tahir en drs. Melek, zij hebben mij fantastisch en zeer kundig geholpen en het is duidelijk dat ze streven naar perfectie waarbij gezondheid altijd op één blijft staan.

Er is absoluut geen hogere wiskunde aan een behandeling in Turkije bij Esteworld, je kiest je behandeling en alles wordt voor je geregeld van transfer naar hotel van behandeling in de kliniek tot aan de pcr test voor de terugvlucht. Je hoeft absoluut geen drempel te voelen, als ik het kan dan kan iedereen het.

Het hele team heeft mijn vertrouwen gekregen en dat maakt dat ik nog wel eens terug kom voor een behandeling/operatie aan... wie weet...

Na jaren lang zoeken via internet naar de beste arts van Turkije heb ik uiteindelijk de chirurg gevonden via Esteworld. De goede ervaringen en prachtige before en after foto’s op social media hebben... Na jaren lang zoeken via internet naar de beste arts van Turkije heb ik uiteindelijk de chirurg gevonden via Esteworld. De goede ervaringen en prachtige before en after foto’s op social media hebben mij overgehaald. De Nederlandse begeleiding sprak mij aan en het voelde gelijk vertrouwd. Ik heb een offerte aangevraagd en kreeg contact met Ozlem. Een super lieve en behulpzame vrouw die je altijd even kan appen en bellen en al je vragen uitgebreid beantwoord. Alle informatie mbt de corona in deze tijd werd zorgvuldig en op tijd doorgegeven. Ook elke stap die je moet nemen om naar Turkije te vliegen. Het was super makkelijk en zou het zo weer doen. Aangekomen in Turkije stond onze taxi gelijk klaar en werden we naar een mooi en schoon hotel gebracht met super service. Je werd via whatsapp goed op te hoogte gehouden hoe laat en waar je moest zijn. Er is fijne eigen kamer in de kliniek waar je met je gezelschap kan overnachten na de operatie. Semanur verwelkomt je en vertaald alles naar het Nederlands zodat alles helemaal duidelijk is. De zusters zijn allemaal heel behulpzaam en staan de hele dag en nacht voor je klaar. De chirurg is zelf erg aardig en neemt de tijd voor je en stelt je gerust. Ik ben erg tevreden over het eindresultaat en raad deze kliniek erg aan mede door de geweldige begeleiding!