Professionaliteit

Paulien

Afgelopen week teruggekomen van mijn tweede behandeling bij Esteworld in Istanbul, voor het reconstrueren van mijn (teruggetrokken) tandvlees. Ik en ook mijn eigen tandarts in Nederland waren erg te spreken over de behaalde resultaten na de eerste behandeling afgelopen maart, nu is het resultaat weer even afwachten! :D
Ik ben beide keren alleen naar Turkije gekomen, wat erg spannend was, maar met de begeleiding van Ozlem en Ozlem naast mij had ik genoeg vertrouwen om het aan te gaan, zonder haar had ik het ook niet gedurfd!

Ik ben van begin tot eind persoonlijk begeleid door Ozlem en het hele team dat betrokken was bij mijn behandeling, met de uitvoerende artsen dr. Tahir en drs. Melek, zij hebben mij fantastisch en zeer kundig geholpen en het is duidelijk dat ze streven naar perfectie waarbij gezondheid altijd op één blijft staan.

Er is absoluut geen hogere wiskunde aan een behandeling in Turkije bij Esteworld, je kiest je behandeling en alles wordt voor je geregeld van transfer naar hotel van behandeling in de kliniek tot aan de pcr test voor de terugvlucht. Je hoeft absoluut geen drempel te voelen, als ik het kan dan kan iedereen het.

Het hele team heeft mijn vertrouwen gekregen en dat maakt dat ik nog wel eens terug kom voor een behandeling/operatie aan... wie weet...

Score voor Esteworld Plastische Chirurgie: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Tissue graft tandvlees