Professionaliteit
9.8/10

Valerie van Manen

Inmiddels 4 maanden geleden ben ik bij Esteworld Istanbul geweest om mijn neuscorrectie te ondergaan bij de chirurg.

De chirurg gaf mij direct het vertrouwen en heeft precies naar mijn...

De chirurg gaf mij direct het vertrouwen en heeft precies naar mijn wensen geluisterd.

Ondanks dat het pas 4 maanden geleden is, en het tot een jaar kan duren, heb ik nu al geweldig mooi resultaat!

Nogmaals super geholpen door de lieve nederlanders hostess Ozlem en Selma, die elke dag contact met mij heeft gehouden en mij heeft begeleid door het proces.

Ik raad heb absoluut iedereen aan, dus twijfel niet!

Natasja

Een lower bodylift laten uitvoeren door de chirurg. Vele vragen werden vooraf al beantwoord door Ozlem (Nederlandse), waardoor ik al mijn zorgen en vragen vooraf goed beantwoord kreeg. Er werd... Een lower bodylift laten uitvoeren door de chirurg. Vele vragen werden vooraf al beantwoord door Ozlem (Nederlandse), waardoor ik al mijn zorgen en vragen vooraf goed beantwoord kreeg. Er werd meegedacht en geopperd ook mijn billen na de ingreep te 'reshapen'. Ondanks de drie consulten bij andere artsen van andere klinieken in Nederland, is hier nooit over gesproken. Darnaast gaf de chirurg aan ook het vet op rug en buik weg te halen voor een zo strak en mooi mogelijk resultaat. Dit meedenken en ervoor zorgen dat je het mooiste resultaat krijgt, heb ik bij iedere andere kliniek gemist. De keuze voor Esteworld was mede daardoor snel gemaakt.

Spannend is het wel om naar het buitenland te gaan voor een operatie, gelukkig gaf Covid-19 gaf geen enkele beperking. Vooraf in Nederland testen en bij aankomst voor je opname nogmaals testen. Veiligheid gaat duidelijk boven alles! De controles in het ziekenhuis zijn nog strenger en beter dan in Nederland, wat dat betreft boven verwachting goed. Dankzij de steun van Semanur (Nederlandstalig) en alle verpleging, heb ik alle zorg gekregen die ik nodig had. Doordat Semanur Nederlands spreekt en zij de hele dag door bij je is of bereikbaar is, kan je met iedere vraag terecht voor- tijdens en na de operatie.

Onvoorstelbaar dat je rondom 'opengemaakt' kan worden en dat je dan naadloos aan elkaar wordt gehecht. Complimenten aan de chirurg, MEER dan kundig en het resultaat boven verwachting. Zo blij dat zij heeft meegedacht, waardoor ik nu een mooi strak bovenlijf heb en mijn billen een normale (zelfs betere) vorm hebben (ondanks de 12 cm lift van de huid).

Dankzij alle goede controles vooraf, tijdens en na, was ik ondanks deze zware ingreep na vijf dagen al weer volop op de been!
Ik ben in het verleden al eens aan mijn buik geopereerd, maar de kundigheid van de chirurg staat ver boven de artsen die ik in Nederland heb getroffen. Wij gaan zeker terug! (Er staat mij nog een borstoperatie - vanwege afstoten oude siliconen van 20 jaar oud - te wachten. deze laat ik z.s.m. en zonder twijfel door de chirurg uitvoeren bij Esteworld!

Natasja Janssen

Super goed

Roy

Inmiddels 6 weken terug uit Istanbul en ik kan nu dan ook zeggen dat de 28 porseleinen kronen mijn beste aankoop ooit is geweest!

Esteworld is een top organisatie met goede begeleiding...

Esteworld is een top organisatie met goede begeleiding en duidelijkheid. Vanaf het eerste telefonische contact tot aan de afhandeling in Nederland zijn Ozlem en Semma de Nederlandstalige consulenten die je bij alles helpen. Hele leuke dames! Met hun heb je het eerste contact, maar ook de medewerkers die je behandelen wanneer je in de stoel ligt zijn heel vriendelijk. Mijn tandarts was Dr. Figen, een hele leuke en zorgzame vrouw die ook Engels spreekt. Zij heeft samen met haar team de behandeling zo aangenaam mogelijk gemaakt en ik ben hier ook echt zeer over te spreken. Het resultaat is echt geweldig!

Esteworld is een hele betrokken en professionele organisatie die al mijn verwachtingen overtroffen heeft! Ik kan het dan ook echt iedereen aanraden.

chelsea

Goeie ervaring met veel duidelijkheid en mooi resultaat

Martini

Je word heel fijn bijgestaan door twee nederlandstalige vrouwen. Ozlem of Sema.

Dokters zijn er heel kundig en je gezondheid was heel belangrijk voor ze!

Ela

Mijn ervaring met Esteworld is echt top! Ik ben langs geweest voor een 2de neuscorrectie nadat hij mislukt is in Nederland. Ik ben heel netjes geholpen door Ozlem aan het begin en ben opgevangen... Mijn ervaring met Esteworld is echt top! Ik ben langs geweest voor een 2de neuscorrectie nadat hij mislukt is in Nederland. Ik ben heel netjes geholpen door Ozlem aan het begin en ben opgevangen door de lieve Semanur in Istanbul. Alles verliep heel soepel en duidelijk, al mijn vragen werden meteen beantwoord en ik heb helemaal geen pijn ervaren vergeleken met me eerste operatie! Ik ben geopereerd door dokter Safak Aktar, hij is heel eerlijk in zijn functie en bespreekt heel duidelijk wat er gaat gebeuren met je neus en je kan al je wensen bij hem kwijt. Ik ben daar meer naar toegegaan voor mijn ademhaling en ben er heel erg tevreden over. Heb ook een heel mooi neusje gekregen. Ik heb tijdens de heen en terug weg ook nergens tegenaan gelopen, pcr test etc werd allemaal geregeld. Ik ben heel tevreden!

Robin

Ik ben na veel research bij esteworld terecht gekomen voor het plaatsen van 20 kronen. Mijn consult was met Ozlem zij heeft al mijn vragen beantwoord en gerust gesteld voor mijn vertrek naar... Ik ben na veel research bij esteworld terecht gekomen voor het plaatsen van 20 kronen. Mijn consult was met Ozlem zij heeft al mijn vragen beantwoord en gerust gesteld voor mijn vertrek naar istanbul. Vanaf de eerste dag ben ik super goed opgevangen door Ozlem en Semanur en de hele week fijn begeleid. Dr Önder Güner is een onwijs fijne tandarts en heeft mijn droomgebit waargemaakt! Ben zo enorm blij met mijn nieuwe tanden! Gezondheid staat bij Esteworld absoluut voorop.
Het reizen naar Istanbul tijdens Covid 19 is ook geen enkel probleem, als je een negatieve PCR test hebt kun je gewoon reizen zoals je gewend bent, en voor de terug reis kun je die gewoon hier bij Esteworld laten doen!
Ik zou het iedereen aanraden om voor Esteworld te kiezen!
Ik wil iedereen nogmaals heel erg bedanken met in het bijzonder Ozlem, Semanur en Dr Önder Güner!!

Jason

Ik heb een neuscorrectie ondergaan bij dokter safak. Mijn hostess was Semanur en werd goed begeleid door ozlem. Ik vond het een enorme stap om naar een ander land te gaan voor aan mijn gezicht te... Ik heb een neuscorrectie ondergaan bij dokter safak. Mijn hostess was Semanur en werd goed begeleid door ozlem. Ik vond het een enorme stap om naar een ander land te gaan voor aan mijn gezicht te laten werken maar achteraf gezien, viel het allemaal goed mee. Het Coronavirus heeft niets in de weggestaan alles ging volgens plan. Ik raad iedereen Esteworld aan als hij/zij een chirurgische ingreep wil ondergaan. De dokter, Semanur, Ozlem en alle anderen hebben me echt goed geïnformeerd en als het op momenten wat moeilijker gaat door pijn van de operatie staan ze ook klaar om te helpen. Ik heb 2 dagen enorme pijn gehad maar het was snel voorbij. Voor de pijn zou ik ook zeker niet uitstellen indien je daar aan zou twijfelen want wat zijn 2 dagen in een leven. Verder ben ik nog aan het herstellen van de zwelling en over het resultaat durf ik me nog niet uit te spreken maar ik zie nu al verbetering. Ik wil iedereen bedanken van esteworld.

Esteworld

Heeft al mijn verwachtingen overtroffen!