Professionaliteit

Na jaren lang zoeken via internet naar de beste arts van Turkije heb ik uiteindelijk de chirurg gevonden via Esteworld. De goede ervaringen en prachtige before en after foto’s op social media hebben mij overgehaald. De Nederlandse begeleiding sprak mij aan en het voelde gelijk vertrouwd. Ik heb een offerte aangevraagd en kreeg contact met Ozlem. Een super lieve en behulpzame vrouw die je altijd even kan appen en bellen en al je vragen uitgebreid beantwoord. Alle informatie mbt de corona in deze tijd werd zorgvuldig en op tijd doorgegeven. Ook elke stap die je moet nemen om naar Turkije te vliegen. Het was super makkelijk en zou het zo weer doen. Aangekomen in Turkije stond onze taxi gelijk klaar en werden we naar een mooi en schoon hotel gebracht met super service. Je werd via whatsapp goed op te hoogte gehouden hoe laat en waar je moest zijn. Er is fijne eigen kamer in de kliniek waar je met je gezelschap kan overnachten na de operatie. Semanur verwelkomt je en vertaald alles naar het Nederlands zodat alles helemaal duidelijk is. De zusters zijn allemaal heel behulpzaam en staan de hele dag en nacht voor je klaar. De chirurg is zelf erg aardig en neemt de tijd voor je en stelt je gerust. Ik ben erg tevreden over het eindresultaat en raad deze kliniek erg aan mede door de geweldige begeleiding!

Score voor Esteworld Plastische Chirurgie: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Neusoperatie