Professionaliteit

Gabriella

Ik heb hier 5 juni een lipo en bbl behandeling gehad en echt niks anders dan lof voor deze kliniek en alle mensen die er werken. Het consult en de communicatie met ozlem vooraf was echt heel erg duidelijk en eerlijk. Ook de regels nu ivm covid zijn zeer professioneel. De pcr test in Nederland 2dagen voor vertrek gedaan en op Schiphol geen problemen gehad. Ook de chauffeurs van de transfers waren altijd keurig optijd en hielpen met de koffers en instappen. De arts was heel duidelijk in wat er ging gebeuren en wat ik kon verwachten van de operatie en het resultaat daarna. Ook de lieve zusterss in de kliniek die alles voor je willen doen en overal mee willen helpen. Die hebben mijn eerste 2 dagen zoveel beter gemaakt. Ook alle controles verliepen perfect. En ook voor de terug reis werd alles goed geregeld. De pcr test in de kliniek en diezelfde middag de uitslag op mijn telefoon. Ook duidelijke uitleg over hoe nu verder op het vliegveld met de verplichte sneltest was duidelijk. Ik zou ze zeker aanraden voor iedere behandeling, maar mijn lipo en bbl zijn echt perfect gedaan en nu al prachtig.

Score voor Esteworld Plastische Chirurgie: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Lipo en BBL