Professionaliteit
9.8/10

Danielle Selhorst

Service is op en top

Ik ben hier terecht gekomen door veel opzoekwerk te doen over klinieken voor neuscorrecties, ik had heel lang gezocht naar een kliniek waar ik echt een goed gevoel bij had. Daarna ben ik in contact... Ik ben hier terecht gekomen door veel opzoekwerk te doen over klinieken voor neuscorrecties, ik had heel lang gezocht naar een kliniek waar ik echt een goed gevoel bij had. Daarna ben ik in contact gekomen met een Nederlandse consulente, deze wist alles te vertellen en hielp je heel goed met je vragen. Uiteindelijk heb ik de stap gezet en een afspraak gemaakt, toen ik een vriendin aankwamen in de luchthaven werden we direct naar het hotel gebracht door een transfer (dit wordt allemaal voor jou geregeld).
De dag van mijn operatie had ik heel veel stress, de begeleiding en het verzorgd personeel had hier veel begrip voor.

De arts heeft me ook goed begeleid en zag meteen welke veranderingen er zouden moeten gebeuren, hij vraagt ook duidelijk wat jouw wensen waren. Hij kijkt echt goed naar wat er bij je gezicht past en doet heel natuurlijk werk. De begeleiding heeft me hier dan ook goed in ondersteunt met de vertaling.

Omwille van Corona gebeurde alles zeer veilig, in de kliniek zelf nemen ze voor je operatie een PCR test en voor je vertrek naar huis, heel handig dus!
Toen de arts mijn neuskapje verwijderde wist ik niet wat ik zag, bye onzekerheid!

Ik raad het zeker iedereen aan om hierheen te komen, had ik het zelf maar eerder gedaan.

Mijn ervaring bij Esteworld was top!
Vorige week heb ik mijn neus laten doen.
Via mijn consulente Ozlem ben ik goed geinformeerd voor ik naar Istanbul kwam.
Zeer vriendelijk,...
Mijn ervaring bij Esteworld was top!
Vorige week heb ik mijn neus laten doen.
Via mijn consulente Ozlem ben ik goed geinformeerd voor ik naar Istanbul kwam.
Zeer vriendelijk, behulpzaam & professioneel contact.

Mijn verblijf, operatie & nazorg is optimaal verlopen en ik had geen betere kliniek kunnen wensen.
Ook mag de lof voor mijn hostess voor de professionele en zeer vriendelijke begeleiding & nazorg niet ontbreken.
Prima ervaring, kan het zeker aanraden.

R.J.

Heel blij met het resultaat en een fijne begeleiding gedurende de operatie en daarna! Iedereen in de kliniek is heel vriendelijk (mijn verpleegsters verdienen allemaal een extra groot compliment) en... Heel blij met het resultaat en een fijne begeleiding gedurende de operatie en daarna! Iedereen in de kliniek is heel vriendelijk (mijn verpleegsters verdienen allemaal een extra groot compliment) en ook het hotel waar we verbleven was zeer aangenaam. Sema, de consulente in Istanbul is een topper. Ik vond het in de aanloop naar de operatie heel spannend maar heb me, vanaf het moment dat we met de transfer van het vliegveld gehaald werden, geen moment meer zorgen gemaakt.

Nikki

Vorige week heb ik bij Esteworld een neuscorrectie laten uitvoeren.

Vorige week heb ik bij Esteworld een neuscorrectie laten uitvoeren.

Ik heb veel onderzoek gedaan over waar ik nou precies mijn neuscorrectie wilde laten doen. Via internet ben ik bij Esteworld terecht gekomen. Na het lezen van alles positieve reacties, heb ik een offerte aangevraagd en ben ik in contact gekomen met Ozlem. Dit contact verliep erg goed en kreeg altijd snel antwoord.

Naast de vliegtickets, regelt Esteworld alles voor je. Over de transfer ben ik zeer tevreden. We werden altijd op tijd opgehaald en de chauffeurs waren vriendelijk. Over het hotel ben ik wat minder te spreken. De kamers waren netjes en over het algemeen waren de medewerkers erg vriendelijk. Veel spreken alleen weinig of helemaal geen Engels. Dit was soms erg lastig, omdat wij alles via roomservice moesten regelen (vanwege corona) en dit dus niet altijd even soepel verliep. In het hotel was verder ook helemaal niks te doen dus de dagen van mijn herstel duurde hierdoor erg lang, omdat ik mij te slecht voelde om ergens naartoe te gaan. In het restaurant was niet veel variatie wat eten betreft (bijna niks gezonds), wat er was smaakte wel prima verder.

De dag van de operatie werd ik goed voorbereid door de vriendelijke Belgische Semanur. Zij heeft voor mij alles vertaald en goede uitleg gegeven over het verloop van de operatie. Na het consult met de chirurg, voelde ik mij erg op mijn gemak en wist ik dat het goed zou komen. De chirurg wist zonder dat ik iets hoefde te zeggen, wat ik anders aan mijn neus wilde zien. Dit was fijn. De operatie is goed gegaan. Ik werd goed verzorgd door de verpleegsters. Ze waren professioneel en vriendelijk. Alleen sprak weer bijna niemand een woord Engels. Dit had ik als enige graag anders willen zien. Wel mocht je altijd contact opnemen met Semanur, als je er echt niet uitkwam.

Al met al had ik dus een positieve ervaring bij Esteworld. Mijn neus is nog zeker een hele tijd aan herstellen, maar ik zou voor nu Esteworld zeker aanraden.

Valeria

Een week geleden heb ik een neuscorrectie gehad en ik ben blij met het resultaat.
Mijn ouders en ik maakten ons zorgen om naar Turkije te gaan, omdat we daar nog nooit waren geweest en heel weinig wisten. Maar achteraf gezien was dat niet nodig. Van het transport tot de accommodatie, tot het eten, tot de operatie zelf, alles werd verzorgd door het personeel van Esteworld.
Niets wat je vraagt is te veel voor hen, van de gastvrouw tot de verpleegsters tot de dokter zelf.
Naar Turkije gaan tijdens de Covid-19-uitbraak was ook een zorg van ons, maar alles ging heel goed. We hebben in onze vrije tijd een klein beetje Istambul kunnen gezien.
Ook het hotel dat ze voor de patiënten hebben uitgekozen is perfect. Het personeel is vriendelijk en de kamers zijn zeer comfortabel.
Ik zou Esteworld zeker aanbevelen.

Na de operatie van mijn dochters bij Esteworld zag ik dat ze ook tandheelkunde deden en ik vroeg wat ze met mijn gebit konden doen. Mijn tanden zijn altijd mijn grootste probleem geweest, na het... Na de operatie van mijn dochters bij Esteworld zag ik dat ze ook tandheelkunde deden en ik vroeg wat ze met mijn gebit konden doen. Mijn tanden zijn altijd mijn grootste probleem geweest, na het maken van röntgenfoto's heeft de tandarts deze bestudeerd en veel problemen gevonden. Ik had een infectie waarvan ik het bestaan niet van af wist, dit was de oorzaak van mij sporadisch pijn op deze plek.

Via Ozlem en Semanur (gastvrouwen) legden zij mij de procedures uit die zouden worden uitgevoerd. Ze waarschuwden mij dat als ik niet snel iets zou doen tegen deze infectie, het chronisch pijn zou worden en ik veel gezondheidsproblemen zou krijgen.

Wij hadden een plan gemaakt hoe het in de behandeling zou zijn, er zijn twee fasen gemaakt: de eerste extractie en implantatie voor de nieuwe tanden en de tweede de cosmetische. De eerste is al afgerond.

Ik was nooit bang of twijfelde aan hun ervaring, ze legden mij alles uit, elke fase van de procedure.

Ze begonnen aan mijn mond te werken, dit duurde ongeveer 1,5 uur. Na de operatie vertelden ze mij alles wat er kon gebeuren zoals het gebruik van medicijnen en de verzorging van mijn mond, Het herstel was goed en ze waren er altijd voor mij.

Ik moet over paar maanden terugkomen om het cosmetische deel te voltooien en ik kijk hier erg naar uit. Omdat het naast cosmetisch ook voor de gezondheid is.

Ik kan iedereen van Esteworld aanbevelen vanwege hun ervaring, zorg, vertrouwen, geloofwaardigheid, wijsheid en menselijkheid die ze hebben voor alle patiënten.

Esteworld

Ik ben onlangs een neus correctie ondergaan bij esteworld. Dit was voor mij een hele goede ervaring! Alles was goed geregeld van vervoer, accommodatie tot aan de zorg. Ik heb zonder enige onrust... Ik ben onlangs een neus correctie ondergaan bij esteworld. Dit was voor mij een hele goede ervaring! Alles was goed geregeld van vervoer, accommodatie tot aan de zorg. Ik heb zonder enige onrust hier verbleven omdat voor vertrek en tijdens ik goed werd begeleid door Ozlem en Semanur. Zij hielpen ook met de vertaling tussen verzorging in Turkije en de Nederlandse taal zodat ik alsnog met de verzorging makkelijk kon communiceren. En als ik vragen had kon ik altijd bij ze terecht ook na terugkomst in Nederland. Ik raad iedereen Esteworld aan voor de goede zorg en expertise.