Professionaliteit

Salvatore

Vorige week begin juni een neusoperatie ondergaan bij Esteworld.
Je hoeft je geen zorgen te maken voor te reizen (vliegen) naar Turkije. Gaat heel makkelijk en vlot. Ik ben een Belg en vlogen met nog 2 vrienden vanuit Charleroi naar Istanbul.
Wat je wel moet doen, is dit formulier invullen https://register.health.gov.tr/ en bij het terug komen dit invullen https://www.info-coronavirus.be/nl/plf/ . Beide formulier moet je tonen in de luchthaven. Bij het heen gaan had ik wel mijn PCR-test moeten laten tonen en bij de terugkeer was dit niet nodig.
Als je een PCR-test nodig hebt bij terugreis dan word hier voor gezorgt bij Esteworld.

Na jaren te zoeken via het internet ben ik bij Esteworld terecht gekomen en via de site van Esteworld een offerte aangevraagd.
Na een dag of 2 meteen antwoord gekregen van mijn consult Ozlem. Met adviezen - dagbeschrijvingen - offerte. Als je dan nog met wat vragen zit dan beantwoord Ozlem deze met alle vrolijkheid.

bij Esteworld word alles tip top geregeld. Alle transfers vanaf en naar het vliegveld/hotel of kliniek. luxe hotel, super aardige begeleiding van een knappe Nederlandstalige privé tophostess in de kliniek, medicatie, verdere nazorg en opvolging,.......

Dag van de operatie worden er wat testen gedaan en heb je ook nog eens een gesprek met de dokter.
Ze werken daar heel professioneel, hygiënisch en letten ze super goed op je gezondheid.

Mijn dokter was DR. Güler Gamze özcan.
Heel tevreden van haar.
Ik vertelde haar wat ik niet zo mooi vond aan mijn neus. En meteen wist ze mij raad te geven en is ook meteen heel eerlijk wat je kan verwachten hoe je neus er gaat uitzien. Dankzij haar ben ik te weten gekomen dat ik wat lichte ademhalingsproblemen had omdat mijn tussenschot wat scheef stond. Je krijgt ook op de pc een model versie te zien van hoe het er ongeveer gaat uitzien.
Ze is heel professioneel en ik zou haar aan iedereen toevertrouwen. Ik ben super tevreden met het resultaat.
Het is 100X mooier geworden dan dat ik voorheen in mijn gedacht had.

Als je een Neusoperatie of een andere behandeling wilt laten doen. Dan zou ik met alle vertrouwen durven zeggen:
'laat het doen door Esteworld'.

Score voor Esteworld Plastische Chirurgie: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Neuscorrectie