Professionaliteit
9.8/10

Alizé

Ik was al enkele jaren onzeker over mijn neus. Nadat ik zeker was dat ik hem wou laten opereren, ben ik opzoek gegaan naar een goede dokter. Al snel kwam ik via het internet bij Esteworld terecht.... Ik was al enkele jaren onzeker over mijn neus. Nadat ik zeker was dat ik hem wou laten opereren, ben ik opzoek gegaan naar een goede dokter. Al snel kwam ik via het internet bij Esteworld terecht.
Kort nadat ik hen had gecontacteerd kreeg ik alle nodige informatie. Ik was onmiddellijk overtuigd en heb een afspraak geboekt voor mijn neuscorrectie. Ik merkte al over de telefoon dat deze mensen begrepen wat ik wou en dat zij weten wat ze doen.
De gehele reis liep vlot en was erg goed voorbereid. Ik moest mij nergens zorgen om maken.
De dag van de operatie werden we onthaald door Vlaamse Semanur. Zij heeft ons alles uitgelegd over het verloop. We konden met al onze vragen bij haar terecht. Zij heeft ons gerustgesteld waardoor ik met een gerust hart naar de operatiekamer kon.
Na de ingreep was ik ziek en voelde ik mij erg slap. De verpleegsters in het ziekenhuis hebben super goed voor mij gezorgd. Ze waren erg vriendelijk en deden moeite om mijn gebrekkig Engels te verstaan.
De week na de operatie moest ik nog in Turkije blijven. Gedurende deze hele week kon ik bij Ozlem en Semanur terecht met al mijn vragen.
Iedereen was erg vriendelijk en behulpzaam, van de taxichauffeur die ons ophaalde aan de luchthaven, tot de verpleegsters in het ziekenhuis.
Ik heb echt een topervaring achter de rug. Ik kan iedereen die een neuscorrectie overweegt, aanraden om dit bij Esteworld te laten doen.

Simge

Her sey mükemmeldi. Doktorum Safak Aktar, hasta bakicilar ve diger calisanlara cok ama cok tessekur ederim. Cok memnun kaldim

Esteworld plastische chirurgie

Uitstekend

Zozo ben

Esteworld is de beste plastische chirurgie, ik ben zeer tevreden over hun ze doen het hardstike goed als team, is een aanrader vriendelijk gastvrij zorgzaam lief, alles in een, bij esteworld je zit... Esteworld is de beste plastische chirurgie, ik ben zeer tevreden over hun ze doen het hardstike goed als team, is een aanrader vriendelijk gastvrij zorgzaam lief, alles in een, bij esteworld je zit in goede handen, ik ben gelukkig geopereerd en ik ben blij met de resultaten van mijn neuscorrectie. Dankjewel aan alle artsen en zusters die heel lief en zorgzaam waren??

Heel goede service! Fijne , professioneel mensen die er 24/7 voor je zijn!

Gabriëlla

Via een vriendin ben ik hier terecht gekomen, veel goede reviews en research gaven de doorslag. Fantastische kliniek! Ik ben door Semanur super goed begeleid en geholpen. Ook Özlem is zeer... Via een vriendin ben ik hier terecht gekomen, veel goede reviews en research gaven de doorslag. Fantastische kliniek! Ik ben door Semanur super goed begeleid en geholpen. Ook Özlem is zeer behulpzaam. De dokters en zusters zijn super aardig. Vooral veel dank aan Dr. Önder voor het perfect maken van mijn tanden. Hij is een geweldige tandarts!! Ze zijn geduldig, behulpzaam, aardig en professioneel. De kliniek is erg schoon en ik raad het zeker aan iedereen aan om via hier je behandeling te doen?

Azim

Buitengewoon hardwerkende, geduldige en professionele medewerkers. Dit is een prima voorbeeld van hoe een bedrijf klaar moet staan voor de klanten. In een woord, GEWELDIG!!

Romy

Na veel research op het internet en ervaringen van bekenden in mijn omgeving ben ik bij Esteworld terecht gekomen. De website gaf mij meteen een professionele indruk en ik besloot samen met een... Na veel research op het internet en ervaringen van bekenden in mijn omgeving ben ik bij Esteworld terecht gekomen. De website gaf mij meteen een professionele indruk en ik besloot samen met een vriendin contact op te nemen. Wij hadden al jaren de wens voor een neuscorrectie en wilden er eindelijk voor gaan.

We kregen contact met Özlem, de Nederlandse hostess die in Istanbul voor Esteworld werkt. Zij heeft ons vanaf dag 1 super veel informatie gegeven en was altijd bereikbaar voor vragen. Ze was super vriendelijk en gaf ons meteen een vertrouwd gevoel. Toen wij de keuze maakte om voor Esteworld te kiezen heeft zij ons geholpen met alle voorbereidingen. Alles was top geregeld en de communicatie was echt super vanuit haar!

Eenmaal aangekomen in Istanbul werden wij netjes opgehaald en naar het luxe hotel gebracht. De dag erna werden wij naar de kliniek begeleid. Daar was ook Özlem weer aanwezig. Zij zou ons de komende week begeleiden samen met Sema, ook een super lieve hostess! Een van hen was altijd aanwezig bij de belangrijke momenten, voor en na de operatie. Özlem was aanwezig bij het consult met de arts en heeft onze wensen naar hem vertaald, zodat het goed duidelijk was wat onze verwachtingen waren en wat wij van de arts konden verwachten.

Na de operatie zijn wij nog een dag en nacht verzorgd in de kliniek. Het personeel was erg vriendelijk. Het enige wat soms lastig was, was dat de verpleging en verzorging nauwelijks Engels spreken. Gelukkig konden wij altijd contact opnemen met Özlem of Sema en kwamen zij helpen met de vertaling.

De dagen erna hebben wij verder hersteld in het hotel. Hier was het eigelijk erg gezellig, aangezien er veel andere Nederlanders zaten voor een operatie bij Esteworld. De eerste paar dagen na de operatie waren pittig, maar na de derde dag begonnen wij ons aanzienlijk beter te voelen. We hebben toen Istanbul nog kunnen ontdekken en een beetje een vakantie gevoel gehad. De controles in de kliniek werden netjes uitgevoerd en ook hier was altijd Özlem of Sema aanwezig.

Nu eenmaal thuis ben ik ontzettend blij met het resultaat! De chirurg heeft mij geopereerd en hij heeft precies geluisterd naar mijn wensen. Namelijk een natuurlijk resultaat. Ik kan hem daarom ook aan iedereen aanraden. Buiten hoe kundig hij is, was hij ook erg vriendelijk. Het was de gehele week een hele gemoedelijke en gezellige sfeer! Ik kan een operatie bij Istanbul daarom ook echt aanraden, je komt namelijk een thuis met een prachtig resultaat, terwijl je ook een hele gezellige “vakantie” week hebt gehad! Helemaal top dus! Dankjewel Esteworld en in het bijzonder Özlem!!!! X

Marc

Ik geloofde deze reviews eigenlijk nooit echt helemaal. Ze zeggen altijd ‘als iets te mooi lijkt om waar te zijn, is dat meestal ook zo’. Daarom was ik een half jaar geleden sceptisch toen ik... Ik geloofde deze reviews eigenlijk nooit echt helemaal. Ze zeggen altijd ‘als iets te mooi lijkt om waar te zijn, is dat meestal ook zo’. Daarom was ik een half jaar geleden sceptisch toen ik onderzoek deed naar een neuscorrectie bij Esteworld. Nu een half jaar later ben ik zelf een review aan het schrijven omdat ik er zelf ook veel aan heb gehad. Ik wil dan ook alle positieve reviews bevestigen!

Ik kwam terecht bij Esteworld door zelf research te doen naar klinieken en de arts. Ik wist meteen dat ik het bij hem wilde laten doen omdat hij een van de besten is die ik kon vinden. Het resultaat bevestigt dit, ondanks de zwelling die bij mij best heftig is. Verder is de kliniek schoon en zijn de zusters aardig. De taxiservice die je erbij krijgt is ook echt top.

Na de eerste nacht in de kliniek zijn wij naar het hotel gebracht. Het hotel is er helemaal op aangepast (touwtjes en leuningen in de douche etc. In geval van nood). Verder is Ozlem echt 24/7 bereikbaar voor je om te helpen bij nood. Bijna 80% van de mensen in het hotel hebben ook iets laten doen bij Esteworld waardoor wij op gegeven moment een leuke groep hadden waar wij een tour mee hebben gedaan door Istanbul op dag 4.

Al met al ben ik blij dat ik mijn neuscorrectie heb gedaan bij Esteworld en raad ik dit iedereen aan die nog twijfelt over de kliniek of arts.

Anne

Mijn ervaring bij Esteworld is boven verwachting! Van A tot Z, betrouwbaar, veilig, heldere communicatie en alles wordt voor je geregeld. Bovendien was mijn verblijf in het hotel super gezellig!