Professionaliteit
9.8/10

Ik ben een week geleden een neusoperatie ondergaan bij EsteWorld, na lang zoeken naar een goede arts ben ik uitgekomen bij de chirurg.
Voorafgaand heeft Özlem mij goed geïnformeerd en gekeken...
Voorafgaand heeft Özlem mij goed geïnformeerd en gekeken voor een geschikte datum voor de operatie. Ik voelde mij erg begrepen door haar.
Toen ik aankwam in Istanbul, belde de transfer keurig netjes om te melden dat hij er was, eenmaal aangekomen in het hotel was het boven verwachting. Wij kregen een mooie kamer met een view, ook vonden wij het eten heerlijk daar! Zeker aan te raden.
1 dag voor de operatie kreeg ik te horen hoe laat de transfer mij zou ophalen. Ik werd begeleid door de Nederlands sprekende Semanur, ze is erg lief en weet waar ze over praat. Toen we aankwamen bij Este World werd er ook gelijk een PCR test gedaan, Este World let erg goed op de gezondheid en werkt super hygiënisch. Semanur begeleidde mij verder naar mijn eigen kamer waar ik werd voorbereid voor mijn operatie: er werd een ecg afgenomen, bloedtest, bloeddruk werd gemeten en vervolgens kreeg ik een infuus ingebracht.
Paar minuten later was het al zo ver, ik mocht in de kamer van de chirurg komen en ik mocht eindelijk laten zien wat ik niet mooi vond aan mijn neus. Ik heb daarbij ook ademhalingsproblemen door een scheef tussenbot, de chirurg merkte dat gelijk op en wist hier raad mee. Zonder te zeggen waar ik mezelf precies aan stoorde, haalde hij de woorden uit mijn mond! Hij is erg professioneel en straalde vertrouwen uit.
Na de operatie voelde ik mezelf wat suf en moe. Dat is volkomen normaal en de zusters hebben mij erg goed geholpen. Ook met aankleden, wc en verband wisselingen. Na een nachtje slapen mocht ik vroeg weer naar het hotel, de transfer heeft ons gebracht en een leuk praatje gemaakt. Iedereen is super vriendelijk en geeft echt om de gezondheid van anderen. Ik ben super blij dat ik in deze pandemie van Corona toch nog mijn operatie kon laten uitvoeren in het buitenland zonder problemen en narigheid.
Over 7 dagen mag het verband (kapje) er af. Je krijgt dan ook voor het eerst je neus te zien! Ik was erg blij, de neus is mooi recht. Het was wel gezwollen en die zwelling kan 1 jaar blijven vertelde Semanur, dus reden om te panieken is absoluut niet nodig.
Verder heeft de arts alle adviezen nog een keertje herhaald en gezegd waar ik erg op moet letten, zoals snuiten of een bril dragen. Ik vond het fijn dat ze mij de tijd gaven om alles nog een keertje door te spreken, hierdoor kreeg ik ook het gevoel dat patiënt gehoord word en de ruimte krijgt. De transfer heeft ons terug gebracht naar het hotel en onze vlucht stond al ingepland morgen. Ik ben erg blij dat mijn operatie is doorgegaan ondanks corona! Zeker aan te raden! 10/10??

Samia

Ik ben voor de 2de keer naar Turkijke geweest voor me tanden, de eerste keer werden de slechte tanden er uitgehaald en kreeg ik een noodgebit,ik moest na een maandje terug komen omdat me tandvlees... Ik ben voor de 2de keer naar Turkijke geweest voor me tanden, de eerste keer werden de slechte tanden er uitgehaald en kreeg ik een noodgebit,ik moest na een maandje terug komen omdat me tandvlees moest Heelen. Ik was onder behandeling bij dr ?nder deze tandarts is heel zorgzaam en let heel de tijd op of je geen pijn heb,en als je pijn had kreeg je een verdoving,viel me echt op dat de verdoving GEEN pijn deed.Toen ik voor de 2de keer terug ging,ging ik er eigelijk met volle plezier terug ik wist dat ik in goede handen was.Toen ik terug ging had Turkijke lockdwon maar voor toeristen is het gelukkig vrij bewegen je moet van tevoren een negatieve pcr test laten zien.Vlucht en transfer was top geregeld werd opgewacht door de taxi van het kliniek mijn begeleidster Mv de bruin en Semanur stonden de volgende dag te wachten toen ik bij het kliniek aan kwam ,voor andere patiënten die een andere taal spreken ook die begeleiders heb je,van Portugees ,Frans tot aan Arabisch mijn begeleidster Mv de bruin die is er de hele tijd bij om alles goed te vertalen ook om te kijken wat mijn mening was en of alles goed met me ging. Ik typ dit met pijn in me hart want ik ben klaar met me behandeling,en vlieg morgen weer terug heb een top ervaring gehad zo goed zelfs dat ik al deze lieve mensen ga missen ,het klinkt messchien overdreven maar dat is het echt niet! ik heb de mooiste tanden gekregen van dr ?nder ,ik heb vandaag in het klink weer een pcr test moeten doen want vlieg morgen weer terug. Ik wil Mv de bruin en Semanur van uit me hart bedanken ik ben in me eentje gekomen maar had niet het gevoel dat ik allen was hun aanwezigheid voelde je gewoon thuis de medewerkers van Estworld zijn onwijs top ze dragen je letterlijk op handen 1 ding is zeker ik ben vaste klant en jullie zitten in me hart onwijs bedankt!!!

Ik ben 1 week geleden een neusoperatie ondergaan. Na lang zoeken naar een betrouwbare, professionele arts ben ik bij EsteWorld terecht gekomen. Ik heb contact gehad met Özlem, een lieve vriendelijke... Ik ben 1 week geleden een neusoperatie ondergaan. Na lang zoeken naar een betrouwbare, professionele arts ben ik bij EsteWorld terecht gekomen. Ik heb contact gehad met Özlem, een lieve vriendelijke consulente die mij alles heeft uitgelegd.
Ik heb geen enkel moment getwijfeld bij dr. Safak Aktar. Toen ik aankwam werd ik vriendelijk begeleid door Sema. Dr. Safak Aktar heeft precies gezegd wat ik wilde veranderen zonder iets te zeggen. Hij straalt professionaliteit en vertrouwen uit. Voorafgaand werd ik goed voorbereid voor de operatie, daar hoorde ook een PCR- test bij, deze kon ik ook makkelijk gebruiken bij mijn terugvlucht naar Nederland. Alles was erg goed geregeld waarbij de gezondheid ten alle tijden voorop werd gesteld. Ik ben erg tevreden over mijn keuze en ik zal dit ook aan andere aanraden.

Ann

Een borstvergroting en buikwandcorrectie gehad bij de vrouwelijke arts. Erg fijne en professionele arts! De hostess Semanur en Ozlem hebben mij erg goed begeleid. Heel fijn dat alles in het... Een borstvergroting en buikwandcorrectie gehad bij de vrouwelijke arts. Erg fijne en professionele arts! De hostess Semanur en Ozlem hebben mij erg goed begeleid. Heel fijn dat alles in het Nederlands kan. En niet te vergeten de lieve amine en aicha die je helpen met lopen op de gang en het geven van een knuffel als je het even moeilijk hebt. De chauffeurs ook altijd nestjes op tijd. En het belangrijkste het resultaat is geweldig! Nu al! Kortom een super goede kliniek. Ook strikte COVID maatregelen en pcr testen worden in de kliniek afgenomen.

Zeer tevreden?
Zeer tevreden?
Afgelopen maandag neuscorrectie bij Esteworld laten doen. Voorafgaand heb ik veel contact gehad met Urslem telefonisch of via whatsapp en zij heeft mij goed geïnformeerd over alles. Ook over de Corona in Istanbul. Urslem vertelde dat er niks aan de hand is ongeacht de Corona dat de operatie gewoon door kan gaan. In Zaandam ( TESTCENTRUM ZAANDAM,Peperstraat 132) een PCR test laten doen. Heel spannend vond ik het en had er stress van of alles wel op tijd binnen zou komen, maar dat is dus echt niet nodig, want binnen 14 uur had ik per e-mail het reisdocument binnen en de uitslag krijg je daar al gelijk echt super. Ik moest door omstandigheden met een Noodpaspoort reizen en ook dit verliep prima en zonder problemen.Een dag van te voren krijg je via Whatsapp de tijd en plek van de chauffeur om je op te halen en een foto van hem, zodat je hem herkent, van mijzelf heb ik ook een foto terug gestuurd ( erg handig)
Aangekomen in Istanbul stond de chauffeur op ons te wachten. We herkenden elkaar gelijk. Hij heeft ons naar het hotel gebracht . Ik heb een heel fijn verblijf gehad; mooie kamer, vriendelijk personeel erg schoon, alleen het eten vond ik persoonlijk iets minder lekker. Eten deden wij daarom bij Atenim (restaurant) het zit als je van het hotel afgaat gelijk rechts aan de overkant even oversteken. Personeel is daar super vriendelijk, het eten is echt heel goed en veel, vooral de mixed grill. Wij aten daar daarom elke dag en het kost ongeveer 10€ p.p met drinken.
Op de dag van de operatie werd ik heel fijn ontvangen door Semanur, zij heeft gewoond in België, sprak daarom Nederlands en zij heeft mij goed voorbereid op de operatie. Voor de operatie worden eerst een bloedtest gedaan.
Hierna het gesprek met De chirurg. Hij heeft mijn neus bekeken, ik heb mijn wensen besproken . De chirurg is erg rustig en heeft duidelijk veel ervaring met neuscorrectie, waardoor ik er een goed gevoel bij had. Voor de operatie werden er testen gedaan voor je gezondheid en er werden naar mijn longen geluisterd. Gezondheid is erg belangrijk voor Esteworld. De operatie was goed gegaan en ik werd ook heel goed verzorgd door de verpleegsters. Alleen schrok ik toen ik in de spiegel keek, omdat mijn neus zo naar boven stond. Semanur stelde mij gerust dat dit zo gedaan wordt omdat je neus zakt nadat de spalk eraf is en als de zwellingen helemaal weg zijn zakt je neus nog meer. Eind resultaat is pas na een half jaar zichtbaar, dus heb geduld en raak niet in paniek, net als ik?
Na een nacht in de kliniek werd ik de volgende dag weer naar het hotel gebracht. De eerste twee a drie dagen had ik enorm veel pijn. Ik heb veel gekoeld ook na 48 uur en koel nog steeds, waardoor ik minimaal en kort blauw, paars en geel zag rond om ogen en neus. Voor de pijn in mijn keel en tanden nam ik Honig dit verzacht veel. Ik liep elke dag over de gang 6 x heen en 6 x terug voor de zwelling en zo ging het elke dag stukken beter. Heb veel water gedronken en nam paracetamol aangezien de pijnstillers die ik mee kreeg bij mij geen effect hadden. Ik raad daarom ook aan deze mee te nemen in je koffer. Ook een nekkussen is voor het slapen fijn, aangezien je rechtop moet slapen.Na 6 dagen mocht het kapje eraf en kon ik het mijn neus weer voor het eerst zien. Nog niet het eind resultaat, maar daar zal ik over 6 mnd nog een review over schrijven.
Bedankt Esteworld en vooral voor jou Semanur je bent erg vriendelijk en houdt van grapjes wat ook erg belangrijk is. Ik heb mij goed op mijn gemak gevoeld bij je. Top!

Anouk Lok

Ik heb twee weken geleden een neuscorrectie bij Esteworld gedaan. Voorafgaand heb ik goed contact gehad met Ozlem en zij heeft mij goed geïnformeerd over alles. Toen ik aankwam in Istanbul stond de... Ik heb twee weken geleden een neuscorrectie bij Esteworld gedaan. Voorafgaand heb ik goed contact gehad met Ozlem en zij heeft mij goed geïnformeerd over alles. Toen ik aankwam in Istanbul stond de chauffeur op ons te wachten en die bracht ons naar het hotel. Ik heb een heel fijn verblijf gehad; mooie kamer, vriendelijk personeel en het eten in het hotel was erg lekker. Op de dag van de operatie werd ik ontvangen door Sema, zij sprak Nederlands en zij heeft mij goed voorbereid op de operatie. had ik eerst een gesprek met De chirurg. Hij ging mijn neus bekijken en hij legde goed uit wat hij vond dat er precies moest gebeuren. Zelf kon ik ook vertellen wat ik mooi en niet mooi vond. Hij kwam rustig en ervaren over. Voor de operatie werden er testen gedaan voor je gezondheid en er werden naar mijn longen geluisterd. Gezondheid is erg belangrijk voor Esteworld. De operatie was goed gegaan en ik werd ook heel goed verzorgd door de verpleegsters. Na 1 nacht in de kliniek werd ik de volgende dag weer naar het hotel gebracht. De eerste twee dagen had ik veel pijn, maar elke dag ging het stukken beter. Na 6 dagen mocht het kapje eraf en kon ik het resultaat zien. Nu twee weken na de operatie is het nog steeds erg gezwollen, maar ik ben al zo blij met het resultaat, het is precies zoals ik het wilde!

Top bedrijf. Na een lange zoektocht voor de juiste arsts bij Esteworld uitgekomen. Het fijne was dat ik mijn consult in Nederland had en dat er medewerkers zijn (ook in Turkije) die Nederlands... Top bedrijf. Na een lange zoektocht voor de juiste arsts bij Esteworld uitgekomen. Het fijne was dat ik mijn consult in Nederland had en dat er medewerkers zijn (ook in Turkije) die Nederlands spreken. Mijn consult met Ozlem was doorslaggevend. Ze is lief en betrouwbaar. Het is een eerlijk bedrijf dat merk je aan alles. Wat vooral fijn is dat je een pakket krijgt met alles inbegrepen zoals hotels, transfers en ook nu met de pandemie gaande geen zorgen hoeft te maken. Zij regelen letterlijk alles voor je. Pcr tests worden afgenomen in het ziekenhuis bij aankomst en voor je terugreis. Alles was tot de puntjes voor me geregeld zodat ik met een gerust hart kon voorbereiden op mijn neuscorrectie. Bij aankomst in de kliniek waren de laatste zenuwen direct weg. Het ziet er fantastisch uit. Schoon en professioneel. Personeel en zusters waren zo lief en zorgzaam. Vooral nu met corona zou je er 2 keer over nadenken voor je reist voor een operatie. Maar Esteworld is ook op dat gebied 3 stappen vooruit. De arts heeft aandachtig geluisterd naar mijn wensen en is heel open en eerlijk geweest over de mogelijkheden. Geen loze beloftes. De tolk was er bij elke stap bij en dit is fijn omdat er miscommunicaties kunnen ontstaan. En het resultaat mag er zijn. De chirurg heeft prachtig werk geleverd! Al met al een top bedrijf. Goede communicatie. Uitstekend geregeld.

Wendy M

Top ervaring!
Top ervaring!
Na lang research gedaan te hebben ben ik terecht gekomen bij Esteworld. Vanaf dag 1 heel fijn professioneel en persoonlijk contact. Ivm Corona hebben de Nederlandse consulente en ik veel contact gehad via whatsapp en bellen.
Alle vragen werden duidelijk en realistisch beantwoord. Geen valse hoop scheppen o.i.d. Dat vind ik heel fijn!
Samen uiteindelijk de operatie ingepland. Een paar dagen voor vertrek werd er een algehele lockdown doorgevoerd in Istanbul, maar dit heeft op geen enkele manier invloed gehad op de geplande operatie. Het hele proces werd keurig en veilig begeleid. Een chauffeur die overal netjes voor me klaar stond. In de kliniek een hele hoge mate van hygiëne. Iedereen houdt zich netjes aan de Corona regels. Ik heb me geen moment onveilig of kwetsbaar gevoeld.
De dag van de operatie is eerst zorgvuldig mijn bloed getest en daarna ben ik samen met de Nederlandse consulente en de chirurg om tafel gaan zitten. De chirurg heeft nogmaals mijn neus bekeken en aangegeven wat mogelijk is. Hierbij lettende op je algehele uitstraling en wat past bij de vorm van het gezicht. Toen al mijn vragen keurig beantwoord waren zijn we ons allemaal gaan klaar maken voor de operatie. Na een nachtje in de kliniek weer door de chauffeur naar het hotel gebracht om aan een ontspannen herstel te werken.
En natuurlijk continu bij eventuele vragen makkelijk contact via whatsapp en telefoon met een van de Nederlandse consulentes.
Dus mocht je een ingreep willen ondergaan? Niet langer twijfelen, gewoon doen. Je wordt volledig begeleid. No stress.

Wendy

Top ervaring, niet twijfelen!