Professionaliteit
9.8/10

A.Curea

Dank je wel voor alles.Ik werd heel goed geholpen!!

Een week geleden heb ik een ethnische neuscorrectie gedaan bij Esteworld. De service was top. Alles was van begin tot eind goed geregeld. Heel het team is super, ze helpen je graag en ze zijn altijd... Een week geleden heb ik een ethnische neuscorrectie gedaan bij Esteworld. De service was top. Alles was van begin tot eind goed geregeld. Heel het team is super, ze helpen je graag en ze zijn altijd bereikbaar. Buiten de service is de operatie zelf ook super goed verlopen. Het resultaat is nu al super mooi en het wordt alleen nog maar mooier. Ik raad Esteworld zeker aan!

bryan

Ik ben bij Esteworld terecht gekomen voor een neuscorrectie,
en ben toen ook gelijk voor een haar transplantatie gegaan,

Ik had een bericht naar de consult gestuurd en na alles...
Ik ben bij Esteworld terecht gekomen voor een neuscorrectie,
en ben toen ook gelijk voor een haar transplantatie gegaan,

Ik had een bericht naar de consult gestuurd en na alles duidelijk besproken te hebben toch besloten om het te doen !

1 maand voor de aankomst istanbul:

1 maand voor dat ik aankwam in istanbul kreeg ik meerdere whatsapp berichten van verschillende afdelingen van esteworld over transfers,nazorg, hulp voor als je terug ben in nederland, ect

Ook kreeg ik een bericht van de planner die me een maand van te voren een bericht stuurde met wat ik wel en niet mag eten drinken en waar mee ik moest stoppen voor dat ik naar de kliniek kwam,
ik vond dit zeer goed geregeld want er word constant gecontroleerd of alles klopt zodat je niet in problemen raakt als je in turkije aan komt,

Aankomst sabiha gokcen airport istanbul:

Na het landen stond de chauffeur klaar en er was gelijk bij het landen duidelijkheid hij stuurde me een appje wanneer ik geland was zodat ik wist waar die stond, na het vinden van de chauffeur werd ik gelijk gebracht naar het hotel,

hotel:
Ik verbleef door de Esteworld geregelde hotel Crown Plaza,

Ik was zeer te vrede over het hotel
kamer was schoon, goed uitzicht minibar TV, een een mooie luxe badkamer. ze zorgen goed voor je als je ijs nodig hebt kommen ze dat brengen hoe vaak je dat maar wilt,

Transfers: chauffeur zijn goed geregeld, dag van tevoren hoor je hoelaat je word opgehaald, en de chauffeur denken heel erg mee en zijn erg beschermend, 10/10

Kliniek
woow wat een gebouw, je verwacht in eerste instantie niet vanuit de buitenkant dat er zoveel verdiepingen zijn en dat alles binnen huis gedaan word, het was schoon veel personeel, zorgzaam, en vriendelijk

hostess:
Ze zorgen dat alles goed verloopt en lopen overall met je mee, en waar nodig is vertaald word, bij vragen kan je altijd terecht bij ze en of voor suggesties, ook voor nazorg kan je all je vragen stellen en daardoor zij ze echt een stok achter je rug en je voelt nooit ongemakkelijk of gevoel dat je niet weet wat je te wachten staat, alles is 100%duidelijk

Haar transplantatie:

Ik ging met het gevoel naar de haar transplantatie dat de verdoving heel veel pijn zal doen, wat ik van veel mensen heb gehoord, die all eerder een haar transplantatie hebben laten doen in turkije,(niet bij esteworld)

Maar bij aankomst in de kliniek was dat gelijk over, werd gelijk ontvangen door de hostess en aan tafel gezeten en alles werd duidelijk uitgelegd, daarna bloed geprikt en onderweg naar afdeling haartransplantatie! ik heb van begin tot eind geen een moment pijn gehad, door de nieuwe technologie en medicatie voel je geen pijn! wat Esteworld uniek maakt, ik heb meerdere mensen gesproken op te vliegveld op terug weg die well heel veel pijn hadden maar die het bij een anderen kliniek hebben laten doen, ge krijgt ook uit gebreiden rapport van je bloed en nazorg spulletjes ect,

neuscorrectie:
ook hier is alles precies gegaan als hier boven
geen moment pijn gehad veel duidelijkheid, en onwijs goede zorg van de zusters die vaak medicatie kommen geven, en voelde me goed op gemak, dr safak aktar is ook een super goede specialist en weet wat die doet,

overall een super goede kliniek en raad het zonder erover na te denken aan

Ilaysa

Ik ben sinds een paar dagen weer terug in NL naar mijn operatie in Istanbul, Esteworld.

Ik heb daar een borstlift met protese gekregen en dat op advies van De chirurg.
Voor mij...

Ik heb daar een borstlift met protese gekregen en dat op advies van De chirurg.
Voor mij was de ervaring geweldig, de zorg vanaf het moment dat je op het vliegveld aan komt. Je hoeft nergens zelf over na te denken of zorgen over te maken want alles is op en top voor jou en ook voor de gene die met je meereist en verblijft. De liefdevolle vriendelijkheid en de goede zorg hebben ervoor gezorgd dat deze ervaring iets is om nooit meer te vergeten. Voor zowel het personeel in de kliniek èn in het hotel zijn het mensen die het beste met je voor hebben.

Voor vrouwen die onzeker zijn over hun borsten en twijfelen om dit te laten doen, doe het! Je krijgt het allerbeste advies wat bij jouw lichaam past!

Ik wil de chirurg, Semanur, Ozlem & hun top team ontzettend bedanken voor de liefdevolle zorg!

Cheyenne

Wat een professionele kliniek!

Wat een professionele kliniek!

Ik heb een borstlift met prothese laten uitvoeren door de chirurg. Vanaf het moment dat je het vliegveld verlaat tot het moment van weer vertrekken, wordt je zó goed begeleid in dit hele traject. Lieve, zorgzame mensen die écht de tijd voor je nemen, je aanhoren en goed verzorgen.

Hier ben je geen nummertje, maar wordt je behandeld als mens.
Ik ben nu nog herstellende maar ik weet zeker dat ik over een half jaar, nog nooit zo blij ben geweest met mijn lichaam.

Onwijs bedankt allemaal! Met name Özlem, Semanur, de dames van de verpleging én natuurlijk toparts Dr. Celal!!

Laura

Na een vriend zijn haartransplantatie had laten doen en terug kwam met zeer positieve verhalen, ben ik ook gaan nadenken over mijn neus correctie. Mijn hele leven lang ben ik gepest en zeer onzeker... Na een vriend zijn haartransplantatie had laten doen en terug kwam met zeer positieve verhalen, ben ik ook gaan nadenken over mijn neus correctie. Mijn hele leven lang ben ik gepest en zeer onzeker over mijn neus. Een bobbel op de neusbrug en een grote hangende punt zorgt ervoor dat je gezicht er anders uit gaat zien. Dus zodoende vroeg ik informatie aan en werd alles geregeld. De hele weg ernaartoe en de behandeling was super professioneel. Enorm vriendelijk personeel, begeleiding(NL) , en een luxe hotel. Je hoeft je nergens zorgen over te maken en niets is teveel gevraagd. Ik was er alleen heen gegaan, maar ik werd super goed begeleid. Zeker een aanrader , twijfel je nog ? Gewoon doen!

Kurtakinte

Ik ben bij Esteworld terecht gekomen door een haarinplantatie bij Gunther Levi. Na wat opzoekingswerk en reviews besloot ik er eveneens voor te gaan, met een prachtresultaat. Een uiterst... Ik ben bij Esteworld terecht gekomen door een haarinplantatie bij Gunther Levi. Na wat opzoekingswerk en reviews besloot ik er eveneens voor te gaan, met een prachtresultaat. Een uiterst professioneel team voldoet aan al je wensen. Geen enkele vraag werd onbeantwoord en met deskundige uitleg. Daarom ben ik enkele jaren later voor tandkronen gegaan. 28 stuks in één keer was mijn vraag. En wederom geen enkel probleem voor Esteworld. Zondag avond aangekomen in Istanbul. Maandag even een gesprek met de tandarts, en onmiddellijk begonnen met het bewerken voor de kronen. Een geweldig team van assistenten werken aan één stuk door. Iets wat in België of Nederland onmogelijk is. Door mijn leeftijd heb ik ineens 7 wortelkanaalbehandelingen laten uitvoeren door een uitmuntende stomatologe. Vijf dagen later werden al mijn kronen geplaatst met een volledige controle op de plaatsing en stand. Zaterdag nog een laatste controle en terug naar huis. Het is een aanrader voor iedereen die later geen vals gebit wil. Als ik deze in België zou hebben laten uitvoeren was ik twee jaar verder en zeker niet met hetzelfde resultaat. Ik kan nu maar niet stoppen met lachen als ik het aan iemand vertel. Voor iemand die twijfelt kan ik maar één ding aanraden; "ga op gesprek en go for it".

Aymen

Bij Esteworld gekomen door de vele goede positieve verhalen. Ik ben een Lower Body Lift ondergaan ivm enorme gewichtsverlies. De operatie is succesvol en vlekkeloos gegaan door Chirurg Dr. Arif. De... Bij Esteworld gekomen door de vele goede positieve verhalen. Ik ben een Lower Body Lift ondergaan ivm enorme gewichtsverlies. De operatie is succesvol en vlekkeloos gegaan door Chirurg Dr. Arif. De begeleiding voor en na de operatie heb ik prettig ervaren en raad het ook iedereen aan. Ze besteden veel aandacht voor je zorg. Tevens de vertalers (tolk) heb ik een positieve ervaring over. De Nederlandse en de Belgische tolken hebben mij met alle vragen beantwoord. Bedankt Esteworld, ik ben tevreden!

Ik heb een super ervaring gehad bij Esteworld, het was kort gezegd fantastisch! Na mijn mooie resultaat van mijn neus correctie besloot ik eerder om voor Esteworld te kiezen voor mijn... Ik heb een super ervaring gehad bij Esteworld, het was kort gezegd fantastisch! Na mijn mooie resultaat van mijn neus correctie besloot ik eerder om voor Esteworld te kiezen voor mijn borstvergroting. Esteworld beschikt over een top team, van vriendelijke en behulpzame chauffeurs, verpleegsters tot artsen. Ik voelde me in vertrouwde handen en hoefde me niet druk te maken. Alles wordt geregeld en je kunt altijd vragen stellen. Zeker een aanrader!

Esmee

Ervaren als geweldig.
Heel professie geholpen en er is goed gekeken naar mijn wensen. Lief personeel en een geweldige arts !!

Bedankt este world 🙏🏼