Professionaliteit

Alizé

Ik was al enkele jaren onzeker over mijn neus. Nadat ik zeker was dat ik hem wou laten opereren, ben ik opzoek gegaan naar een goede dokter. Al snel kwam ik via het internet bij Esteworld terecht.
Kort nadat ik hen had gecontacteerd kreeg ik alle nodige informatie. Ik was onmiddellijk overtuigd en heb een afspraak geboekt voor mijn neuscorrectie. Ik merkte al over de telefoon dat deze mensen begrepen wat ik wou en dat zij weten wat ze doen.
De gehele reis liep vlot en was erg goed voorbereid. Ik moest mij nergens zorgen om maken.
De dag van de operatie werden we onthaald door Vlaamse Semanur. Zij heeft ons alles uitgelegd over het verloop. We konden met al onze vragen bij haar terecht. Zij heeft ons gerustgesteld waardoor ik met een gerust hart naar de operatiekamer kon.
Na de ingreep was ik ziek en voelde ik mij erg slap. De verpleegsters in het ziekenhuis hebben super goed voor mij gezorgd. Ze waren erg vriendelijk en deden moeite om mijn gebrekkig Engels te verstaan.
De week na de operatie moest ik nog in Turkije blijven. Gedurende deze hele week kon ik bij Ozlem en Semanur terecht met al mijn vragen.
Iedereen was erg vriendelijk en behulpzaam, van de taxichauffeur die ons ophaalde aan de luchthaven, tot de verpleegsters in het ziekenhuis.
Ik heb echt een topervaring achter de rug. Ik kan iedereen die een neuscorrectie overweegt, aanraden om dit bij Esteworld te laten doen.

Score voor Esteworld Plastische Chirurgie: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Neuscorrectie