Professionaliteit
9.8/10

Ik ben deze week geopereerd door de chirurg aan mijn neus (super mooi geworden). Ik heb een goede ervaring met Esteworld. Fijn dat alles goed geregeld was, hierdoor hoefde je zelf nergens aan te... Ik ben deze week geopereerd door de chirurg aan mijn neus (super mooi geworden). Ik heb een goede ervaring met Esteworld. Fijn dat alles goed geregeld was, hierdoor hoefde je zelf nergens aan te denken en kan je met een gerust gevoel de operatie in. Als je opzoek bent naar een operatie in Turkije, raad ik Esteworld zeker aan!

Milou

Naar aanleiding van vele goede verhalen over esteworld op verschillende facebookgroepen en op internet en na een goede ervaring van een bekende was ik vastbesloten om mijn neuscorrectie bij... Naar aanleiding van vele goede verhalen over esteworld op verschillende facebookgroepen en op internet en na een goede ervaring van een bekende was ik vastbesloten om mijn neuscorrectie bij esteworld te laten doen. Ik had alle vertrouwen in de arts. Al voordat ik naar Turkije vloog werd ik erg op mijn gemak gesteld en goed voorbereid. Bij aankomst fijn opgewacht op het vliegveld. Het hotel was tol. Al het personeel in het hotel was vriendelijk en behulpzaam met het brengen van ijs om te koelen op de kamer etc. Op de dag van de operatie ben ik door de nederlandse hostess fijn op mijn gemak gesteld. Ze heeft me overal bij geholpen en ondersteund. Toen ze bij de controles een afwijking in mijn hart zagen werd dit erg serieus genomen en ben ik ter controle naar een academisch ziekenhuis gegaan samen met de nederlandse hostess. Dit was erg spannend maar de cardioloog daar heeft toestemming gegeven voor de operatie. De eerste dagen na de operatie is me wel zwaarder gevallen dan verwacht. Ik ben alleen gekomen maar dit heb ik onderschat.. Ik kon gelukkig gewoon altijd appen met een nederlandse hostess met vragen of als ik ergens over twijfelde. Ik kan niet goed tegen gluten en hier is superlief rekening mee gehouden. Ze hebben ergens een salade voor me besteld in het ziekenhuis. De zusters waren super lief en zorgzaam. De kamer in de kliniek was mooi en fijn. In de kliniek was alles erg professioneel en goed geregeld. Ik werd overal heen gebracht en gehaald door de taxi service van esteworld. Dit gaf me erg veel zekerheid en voelde vertrouwt in een land waar ik nooit eerder was geweest. Toen het kapje er na een week af mocht was ik erg tevreden. Het was super erg wennen maar het was echt precies zoals ik het me had voorgesteld. De arts was heel erg professioneel en heel aardig. Ik voelde me echt op mijn gemak. Ik heb geen moment spijt gehad van mijn keuze en ben heel gelukkig met mijn nieuwe neus. Iedereen van Esteworld bedankt voor alles!

Romy

Ik ben bij Esteworld geweest voor mijn neuscorrectie, en ben super blij dat ik deze keuze heb gemaakt.
De hostesses zijn erg zorgzaam en begeleiden je goed, de verpleegsters staan meteen voor je klaar en de artsen zijn professioneel en luisteren goed naar je wensen.

Ik ben super super tevreden en zou Esteworld aan iedereen aanraden!

Lino

Goede communicatie, vriendelijk personeel en je merkt aan alles dat er ervaring en expertise aanwezig is!

Wij zijn nauw begeleid door Semanur en dat was heel prettig. Stond altijd voor ons klaar in de periode dat wij er waren.

Wij hebben via Özlem ver van te voren alles geregeld en ook dit ging uitermate goed!

Een hele fijne ervaring rijker en vooral een hele mooie smile rijker.

Bedankt Esteworld! Jullie zijn toppers.

Jetty Winter

Vorige week bij Esteworld geweest voor kronen aan de bovenkant van mijn gebit.Vanaf het eerste contact met Uzlem een goed gevoel gehad.Vanaf de aankomst op het vliegveld super begeleid tot we... Vorige week bij Esteworld geweest voor kronen aan de bovenkant van mijn gebit.Vanaf het eerste contact met Uzlem een goed gevoel gehad.Vanaf de aankomst op het vliegveld super begeleid tot we vertrokken. In de kliniek heeft Semanur ons bij elke stap begeleid. De tandartsen waren super kundig en erg lief. Super geregeld en zelfs toen we terug waren in Nederland konden we nog met vragen terecht bij Uzlem en Semanur.Ik zou iedereen Esteworld aanraden.En zeker niet onbelangrijk de dames spreken Nederlands dus geen taalbarrière.

Jacqueline

Mijn ervaring was uitstekend

Shirley

Ik ben zo enorm blij dat ik voor Esteworld gekozen heb voor mijn neus operatie!
Ik ben zo enorm blij dat ik voor Esteworld gekozen heb voor mijn neus operatie!
Ik had mij van te voren al goed ingelezen en eigenlijk stond Esteworld al meteen op nummer 1 bij mij. Dit door de goede beoordelingen van andere mensen, een goed gesprek met de consulente en omdat ik veel meiden ken die ook hier zijn geweest en zeer tevreden waren over de service en hun eindresultaten! Ook was het een pluspunt dat het hotel en de taxi door Esteworld word geregeld.

Toen wij aankwamen in de kliniek ontmoette ik mijn Hostess Semanur. Zij vertelde mij alles over hoe de operatie zou gaan en beantwoorde al mijn vragen. Tijdens het gesprek met dr. Safak voelde ik me heel erg op mijn gemak. Wij bespraken mijn wensen en wat mogelijk kon zijn, maakte foto’s en ik werd voorbereid om naar de OK te gaan. De verpleegsters zorgen zo enorm goed voor je! Ze zijn super lief en zorgen dat je je echt op je gemak voelt. Toen ik wakker werd na de operatie kreeg ik ijs om te koelen. Dit kwamen de verpleegsters om de zoveel tijd bij je verwisselen. Erg fijn!

De rest van de week hebben wij in het Crown Plaza hotel gezeten, en na een paar dagen toen ik mij goed genoeg voelde zijn we lekker de stad in geweest!
Op de laatste dag kreeg ik een check up bij de arts en kon ik mijn nieuwe neus voor het eerst bewonderen. Ondanks de zwelling zag ik al zo enorm veel verschil en was ik echt ontzettend blij met het resultaat.
Ik heb totaal geen pijn ervaren na mijn neus operatie, alleen de eerste week moeite met ademhalen door de neus. Nadat de spalkjes waren verwijderd kon ik weer normaal ademen. Het is nu 2 weken geleden dat ik ben geopereerd en ik ben nu al enorm blij met het resultaat en kan niet wachten tot over een paar maanden!

Bij deze wil ik Team Esteworld nogmaals bedanken voor mijn hele fijne ervaring!

Romaissa

Ik ben afgelopen week naar Istanbul gegaan voor een neuscorrectie bij de chirurg. Ik heb hiervoor al 1 gehad in Nederland en door de slechte ervaring zat ik vol angst. Ik ben in Nederland bij... Ik ben afgelopen week naar Istanbul gegaan voor een neuscorrectie bij de chirurg. Ik heb hiervoor al 1 gehad in Nederland en door de slechte ervaring zat ik vol angst. Ik ben in Nederland bij verschillende klinieken langsgegaan en Esteworld gaf me gelijk een goed gevoel.Ik ben erg tevreden met het resultaat! De zusters en begeleiding waren ook heel vriendelijk had niet beter kunnen wensen.

Ik ben afgelopen week naar Istanbul geweest voor een neuscorrectie bij Esteworld. Het was echt boven verwachting. Super mooie nette kliniek. Super lieve zusters en hostesses ze stellen je zo erg op... Ik ben afgelopen week naar Istanbul geweest voor een neuscorrectie bij Esteworld. Het was echt boven verwachting. Super mooie nette kliniek. Super lieve zusters en hostesses ze stellen je zo erg op je gemak dat je niet eens het idee hebt dat je in een ander land bent. De service was fantastisch. Het ophalen en brengen de transfers waren perfect geregeld. Het hotel was prachtig met een zeer goed ontbijt. Kortom alles tot in de puntjes perfect geregeld. Daar kan Nederland niet aan tippen. Als ik had geweten dat het zo goed was, was ik nog veel eerder gekomen. Ik zou het iedereen aanraden en zou het zo weer doen.

Elalia

We waren goed ontvangen door zowel de chauffeurs en alle medewerkers van Esteworld! Vorige week ben ik met mijn dochter naar Istanbul gevlogen voor een neuscorrectie voor haar bij Esteworld!
Na lang wachten is de operatie goed verlopen.
We zijn heel goed verzorgd door de zusters en wat waren ze lief.
Ook waren we goed begeleid door Semanur, wat een lieve dame!

De neus van mijn dochter ziet er nu al prachtig uit en het wordt steeds mooier!
Wat ben ik blij dat ik dit samen heb mogen meemaken met en voor mijn dochter!

Nogmaals mijn grote dank aan alle lieve mensen van Esteworld!

Ik raad Esteworld echt zeker aan!