Professionaliteit

Marc

Ik geloofde deze reviews eigenlijk nooit echt helemaal. Ze zeggen altijd ‘als iets te mooi lijkt om waar te zijn, is dat meestal ook zo’. Daarom was ik een half jaar geleden sceptisch toen ik onderzoek deed naar een neuscorrectie bij Esteworld. Nu een half jaar later ben ik zelf een review aan het schrijven omdat ik er zelf ook veel aan heb gehad. Ik wil dan ook alle positieve reviews bevestigen!

Ik kwam terecht bij Esteworld door zelf research te doen naar klinieken en de arts. Ik wist meteen dat ik het bij hem wilde laten doen omdat hij een van de besten is die ik kon vinden. Het resultaat bevestigt dit, ondanks de zwelling die bij mij best heftig is. Verder is de kliniek schoon en zijn de zusters aardig. De taxiservice die je erbij krijgt is ook echt top.

Na de eerste nacht in de kliniek zijn wij naar het hotel gebracht. Het hotel is er helemaal op aangepast (touwtjes en leuningen in de douche etc. In geval van nood). Verder is Ozlem echt 24/7 bereikbaar voor je om te helpen bij nood. Bijna 80% van de mensen in het hotel hebben ook iets laten doen bij Esteworld waardoor wij op gegeven moment een leuke groep hadden waar wij een tour mee hebben gedaan door Istanbul op dag 4.

Al met al ben ik blij dat ik mijn neuscorrectie heb gedaan bij Esteworld en raad ik dit iedereen aan die nog twijfelt over de kliniek of arts.

Score voor Esteworld Plastische Chirurgie: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Neuscorrectie