Professionaliteit
9.8/10

Lianne

Ben onwijs blij dat ik heb gekozen voor Esteworld! Voor mijn neuscorrectie en borstvergroting revisie. In Nederland werd ik enorm goed geholpen en als je vragen hebt reageren ze bijna altijd direct... Ben onwijs blij dat ik heb gekozen voor Esteworld! Voor mijn neuscorrectie en borstvergroting revisie. In Nederland werd ik enorm goed geholpen en als je vragen hebt reageren ze bijna altijd direct en ze stellen je in alles gerust.

Eenmaal is Turkije word je door de taxi van Esteworld naar je hotel gebracht daar kan je dan bijkomen van je reis en de volgende dag word je naar de kliniek gebracht alles uitstekend geregeld.

Het hotel zit wel echt midden in een erg drukke stad dus daar moest ik zelf wel erg aanwennen aan alle geluiden die je buiten hoorden. Maar voor de rest prima hotel!

Gesprek met de arts ging ook goed, je kan gewoon Nederlands praten en dit word dan voor je vertaald in het turks naar de arts toe zodat het altijd goed duidelijk is wat je bedoeld en wilt weten.

Nazorg ook prima als je vragen hebt zijn ze er voor je. Je hebt roomservice op je kamer dus ze komen ook van alles brengen mocht je wat nodig hebben.

Al met al uitstekende ervaring en raad iedereen Esteworld aan! Ik wil iedereen bedanken die mij heeft geholpen en de arts bedanken voor het uitstekende resultaat nu al helemaal blij!!

D

Aanrader! Ik ben blij dat ik voor Esteworld gekozen heb. Ben erg tevreden over de behandeling, lipo en jp plasma, en het resultaat. Vanaf het eerste moment kreeg ik een goed gevoel bij de de arts,... Aanrader! Ik ben blij dat ik voor Esteworld gekozen heb. Ben erg tevreden over de behandeling, lipo en jp plasma, en het resultaat. Vanaf het eerste moment kreeg ik een goed gevoel bij de de arts, Dr. Emrah Arslan, ze is zeer kundig en professioneel. Een ware specialist. De hostess, Semanur, heeft me ontzettend fijn begeleid tijdens het hele proces. Na de operatie wordt je geweldig verzorgd door de zusters. Kortom ik kan niks negatiefs bedenken.

Mohamed

Kort samengevat TOP KLINIEK, alles is goed geregeld qua verblijf, vervoer, en uiteraard hoe de medewerkers met je omgaan geven je de aandacht denken met je mee en het belangrijkste ze laten je pas... Kort samengevat TOP KLINIEK, alles is goed geregeld qua verblijf, vervoer, en uiteraard hoe de medewerkers met je omgaan geven je de aandacht denken met je mee en het belangrijkste ze laten je pas gaan bij 100% tevredenheid.

Zeker een aanrader!

Jasmyn

Aangenaam verrast

A.N.K

Wat een mooie kliniek met lieve medewerkers! 8 nov een neuscorrectie gehad bij de chirurg waar alles super verlopen is. Ik was zelf niet heel zenuwachtig en ik durf ook te zeggen dat dat ook echt... Wat een mooie kliniek met lieve medewerkers! 8 nov een neuscorrectie gehad bij de chirurg waar alles super verlopen is. Ik was zelf niet heel zenuwachtig en ik durf ook te zeggen dat dat ook echt nergens voor nodig is. Er wordt erg goed op je gelet en als je iets nodig hebt dan staat er altijd iemand voor je klaar. De begeleiding (Sema👍) was ook prettig en erg duidelijk. Ze stellen je zo op je gemak! Als ik erop terugkijk is het allemaal erg meegevallen. Nu wachten op het resultaat maar kan nual zeggen dat het er mooi uitziet! ☺

Pamela

Ontzettend fijne kliniek met zeer vakkundig en vriendelijk personeel. Ik heb een reconstructieve neuscorrectie laten uitvoeren door de chirurg. Hij heeft gecorrigeerd wat een Nederlandse plastisch... Ontzettend fijne kliniek met zeer vakkundig en vriendelijk personeel. Ik heb een reconstructieve neuscorrectie laten uitvoeren door de chirurg. Hij heeft gecorrigeerd wat een Nederlandse plastisch chirurg 12 jaar geleden verknald heeft. Tijdens het consult hoefde ik eigenlijk niets toe te voegen, want deze dokter haalde eigenlijk de woorden uit mijn mond. Hij wist precies waar de pijnpunten zaten, wat mij veel vertrouwen gaf. Ik was erg bang voor de narcose, maar het personeel was erg vriendelijk en die hebben mij er fijn doorheen gepraat. Ik kwam daardoor ook heel fijn uit de narcose en ben daarna niet misselijk geweest. Ik wil in het bijzonder Özlem, Sema en Emine bedanken voor de fijne begeleiding en goede nazorg. Niets is teveel in deze kliniek en alles wordt in de puntjes voor je geregeld. Daar kunnen ze in Nederland nog wat van leren. Na de behandeling heb ik de voor- en na foto’s gekregen vand de chirurg. De foto’s zijn genomen voordat mijn neus volledig werd ingepakt. Ik heb gehuild van blijdschap. Exact zoals ik het had gehoopt maar niet had durven verwachten. Mijn zelfvertrouwen is weer terug. Dankjulliewel lieve mensen ???

Rita

Super goede kliniek en service!

Demi

Ik heb een hele positieve ervaring bij Esteworld gehad. Alles wordt voor je regelt en de communicatie is snel en duidelijk. De chirurg is een hele lieve vrouw die goed naar je wensen luistert, maar... Ik heb een hele positieve ervaring bij Esteworld gehad. Alles wordt voor je regelt en de communicatie is snel en duidelijk. De chirurg is een hele lieve vrouw die goed naar je wensen luistert, maar ook meedenkt voor een mooi resultaat. De zusters in de kliniek zijn heel aardig en zorgzaam. Semanur heeft mij heel goed begeleid en stelt je gerust! Het vervoer en hotel is top! Ik raad Esteworld aan iedereen aan!

Paul

Neuscorrectie ondergaan bij de chirurg.

Neuscorrectie ondergaan bij de chirurg.

Top ervaring gehad bij Esteworld! Alles wordt voor je geregeld, goede communicatie. De chirurg begrijpt precies wat je verwachtingen zijn. Zowel Semanour als Ozlem staan voor je klaar om al je vragen te beantwoorden en als tolk om al je wensen te vertalen.

Over enkele maanden ga ik terug voor een opknapbeurt van mijn gebit.

Shirley

Ik heb een hele positieve ervaring gehad! Ozlem heeft mij alle info gegeven die nodig was en alles is ook precies zo gegaan, chauffeurs allemaal aardig en alles was tot in de puntjes geregeld.... Ik heb een hele positieve ervaring gehad! Ozlem heeft mij alle info gegeven die nodig was en alles is ook precies zo gegaan, chauffeurs allemaal aardig en alles was tot in de puntjes geregeld. vrijdag de chirurg ontmoet ik vond hem meteen aardig en hij wist zelffl wat er moest veranderen aan mn neusbhet resultaat is prachtig! En het word alsmaar mooier ik ben die man dankbaar ik ben iedereen dankbaar die me heeft verzorgd! Lieve zusters vooral van de middagploeg zoo lief allemaal. Ze zijn stuk voor stuk zorgzaam. ook de naverzorgingsmiddelen top! Semanur bedankt voor je snelle reacties en alle uitleg ik voelde me gelijk op mn gemak! Je bent een topper en zie aan jullie allemaal dat jullie keihard werken om de mensen het zo comfortabel mogelijk te maken dank daarvoor! Ozlem jammer dat ik je niet ontmoet hebt! maar ook jij bedankt voor de appjes in nederland en dat alles goed geregeld was! Hotel, persooneel hotel allemaal super behulpzaam! heeeel vriendelijk stuk voor stuk! kamers eten alles was top! ik zal dit nooit vergeten dit was erg belangrijk voor mij een neuscorrectie waar ik stiekem van had gedroomd is uitgekomen. ik beveel esteworld iedereen aan!! De chirurg thank you very much in so happy thank you! Veel liefs