Professionaliteit

Lianne

Ben onwijs blij dat ik heb gekozen voor Esteworld! Voor mijn neuscorrectie en borstvergroting revisie. In Nederland werd ik enorm goed geholpen en als je vragen hebt reageren ze bijna altijd direct en ze stellen je in alles gerust.

Eenmaal is Turkije word je door de taxi van Esteworld naar je hotel gebracht daar kan je dan bijkomen van je reis en de volgende dag word je naar de kliniek gebracht alles uitstekend geregeld.

Het hotel zit wel echt midden in een erg drukke stad dus daar moest ik zelf wel erg aanwennen aan alle geluiden die je buiten hoorden. Maar voor de rest prima hotel!

Gesprek met de arts ging ook goed, je kan gewoon Nederlands praten en dit word dan voor je vertaald in het turks naar de arts toe zodat het altijd goed duidelijk is wat je bedoeld en wilt weten.

Nazorg ook prima als je vragen hebt zijn ze er voor je. Je hebt roomservice op je kamer dus ze komen ook van alles brengen mocht je wat nodig hebben.

Al met al uitstekende ervaring en raad iedereen Esteworld aan! Ik wil iedereen bedanken die mij heeft geholpen en de arts bedanken voor het uitstekende resultaat nu al helemaal blij!!

Score voor Esteworld Plastische Chirurgie: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Neuscorrectie borstvergroting