Professionaliteit
9.8/10

T.

In december heb ik gezocht naar een arts die gespecialiseerd is in neuscorrecties. Het was belangrijk voor mij dat ik in de Nederlandse taal kon communiceren. Bij Esteworld is dit mogelijk! Dit... In december heb ik gezocht naar een arts die gespecialiseerd is in neuscorrecties. Het was belangrijk voor mij dat ik in de Nederlandse taal kon communiceren. Bij Esteworld is dit mogelijk! Dit heeft mijn interesse opgewekt. Na een fijn gesprek met Özlem de Bruin heb ik besloten om het te doen. Het was voor mij heel belangrijk om te weten wat wel of niet haalbaar is met mijn neus en Özlem was hier ook eerlijk in. Dit waardeerde ik enorm.

Drie maanden later ben ik samen met mijn vriend naar Istanbul gegaan voor de operatie. Ik heb ondertussen goed contact gehad met Mert Vural. Bij hem kon ik in de tussentijd terecht voor vragen. Vlak voor mijn vlucht heeft de chauffeur contact opgenomen. De chauffeur was goed te bereiken. Bij de airport werd ik goed ontvangen door de chauffeur en werden wij gebracht naar het hotel.

Het hotel betreft een 5-sterrenhotel. Ik werd al gelukkig toen ik zag dat er een Starbucks in het hotel was. Het gebied was ook fijn, er is een winkelcentrum en er zijn meerdere restaurants en koffietentjes.
De hotelkamer was ook mooi en de service in het hotel vond ik super goed!

De volgende dag brak de dag van de operatie aan. Ik werd om 11:30 opgehaald van het hotel, de chauffeur was ruim op tijd aangekomen waardoor wij eerder vertrokken (super fijn). Eenmaal aangekomen bij Esteworld, werden wij ontvangen door vriendelijk personeel. Wij moesten heel even wachten in de wachtruimte. Na enkele minuten kwam Gülay (begeleidster) aan. Zij heeft mij alle stappen concreet uitgelegd. Ik liep naar een ruimte om mijn persoonsgegevens te laten verwerken, vlak daarna liet ik mij testen op Covid-19.
Eenmaal aangekomen in mijn kamer, werd ik verder geïnformeerd over de operatie. De zusters waren enorm vriendelijk en hebben zorgvuldig mijn bloed afgenomen (angst voor naalden) en een gezondheidscheck uitgevoerd. Ik heb een aantal contracten moeten ondertekenen (ook doorgenomen met Gülay).

Vlak daarna heb ik een gesprek met de chirurg gehad over mijn neuscorrectie. Hij was zeer vriendelijk en begripvol. Hij zag gelijk wat er gecorrigeerd dient te worden waardoor ik weinig inbreng had. Ik gaf aan een rechte neus te willen met een lichte curve. Hier hield hij rekening mee. Er zijn before-foto’s gemaakt. Gülay heeft mij super goed gesteund, omdat ik zeer nerveus was (eerste keer operatie).

Na de operatie werd ik goed geholpen door de zusters. Ik had het heel erg koud en zij hebben mij opgewarmd met extra dekens en een heater. Zij hebben mij om het uur gecontroleerd.

Mijn herstelperiode verliep zeer goed. Ik heb gelukkig kunnen genieten van Istanbul. Ik had geen last van blauw plekken en had minimale zwelling. Vanuit het ziekenhuis had ik medicatie meegekregen, Gülay had mij stapsgewijs uitgelegd in welke volgorde ik dit dien in te nemen. Semanur was mijn contactpersoon voor de nazorg. Zij was goed te bereiken en reageerde gelijk op mijn vragen.

Een week later mocht het kapje er vanaf! Toen ik mijn neus zag schrok ik, in een positieve zin. Ik moest enorm wennen aan hoe het eruitzag, maar ik heb mijn neus nooit zo recht gezien! Mijn neusgaten waren ook verkleind, dit was ook wennen voor mij, maar ben hier super tevreden mee. De chirurg en Semanur hadden mijn vragen beantwoord en hebben mij geadviseerd in wat ik moest doen. Denk aan: 3 maanden geen zonnebril op, dagelijks mijn neus schoonmaken etc.

De volgende ochtend werd ik opgehaald en gebracht naar het vliegveld.

Kortom:
Het personeel is super vriendelijk! De dokter heeft geluisterd naar mijn wensen en gedaan wat haalbaar is. De nazorg was super. Voor personen die Esteworld overwegen, gewoon doen!

Janou

Ik ben Esteworld, de chirurg, de lieve Gulay en alle zusters ontzettend dankbaar voor de fijne ervaring die ik heb gehad tijdens mijn verblijf in Turkije. Er wordt goed voor je gezorgd en ik heb... Ik ben Esteworld, de chirurg, de lieve Gulay en alle zusters ontzettend dankbaar voor de fijne ervaring die ik heb gehad tijdens mijn verblijf in Turkije. Er wordt goed voor je gezorgd en ik heb geen moment getwijfeld aan de professionaliteit waarmee alles wordt uitgevoerd. Wanneer je research doet naar verschillende klinieken denk je de goede keuze te kunnen maken maar het blijft spannend zo naar het buitenland voor een operatie. Esteworld heeft aan alles verwachtingen voldaan.

Jade

Alles top geregeld en fijne begeleiding.

Esteworld

Ontzettend goed geholpen door iedereen. Lieve mensen! Ze stelde je allemaal op je gemak. Zou het zeker aanbevelen !

Soley

Ik ben zo ontzettend blij met alles, esteworld heeft alles van a tot z zo goed geregeld, het kon gewoon niet beter! ik had heel lang research gedaan en kwam uiteindelijk terecht bij Esteworld door... Ik ben zo ontzettend blij met alles, esteworld heeft alles van a tot z zo goed geregeld, het kon gewoon niet beter! ik had heel lang research gedaan en kwam uiteindelijk terecht bij Esteworld door vele goeie reviews die ik las op internet en via mensen die ik ken. ik kan niet eens 1 ding opnoemen was mis ging . en dan heb ik het nog niet eens over mijn neus, ik ben ZO blij!!!! ik was best nerveus, maar zodra ik met de arts en begeleiders sprak had ik gelijk een het geruststellend gevoel, de zusters waren super lief en de Nederlandse begeleiders Semanur en Esma hebben me zo goed geholpen, communicatie verliep perfect en voelde me heel erg op me gemak bij hun! super bedankt voor deze ervaring, i’m so happy Esteworld is the best!

Mario

Beste ,

Beste ,

Ik heb Esteworld leren kennen via turkse collega's van een kennis . Zij of familie of vrienden waren er al geweest en konden dit hoog aanbevelen om daar een medische ingreep te laten doen .
Ik heb dan een eerst een offerte gevraagd aan de hand van foto's voor een gebitsrestauratie . De prijs viel heel erg mee in vergelijk met de prijzen in belgie .
Uiteindelijk toch een afspraak vastgelegd en ben daar in Istanbul 7 dagen geweest .
Alles was netjes voorbereid . Transfer van vlieghaven naar hotel , van hotel naar Esteworld en terug . Het hotel was ook dik in orde . Als je dat wilde werd je kamer dagelijks gekuist . Na het voorbereiden van de tanden kwam er in het hotel een dokter langs om te zien of je iets nodig had .
Het personeel van Esteworld waren allemaal heel vriendelijk en professioneel . Ze gaven je een geruststellend gevoel en je kon er ook nog een praatje mee doen mits translater op de gsm . Ze maakte tijd voor je .
Ik denk wel dat Esteworld tot één van de betere klinieken in Istanbul behoort.
Ik kan het aan allen aanraden om eerst eens info te vragen aan Esteworld .

Mvg Mario

Merel

Ik zou Esteworld echt aan iedereen aanbevelen! Ik kwam voor het eerst in aanraking met Esteworld op het internet en vond het eerst wel spannend om mijn neuscorrectie in Turkije te laten doen, maar... Ik zou Esteworld echt aan iedereen aanbevelen! Ik kwam voor het eerst in aanraking met Esteworld op het internet en vond het eerst wel spannend om mijn neuscorrectie in Turkije te laten doen, maar Esteworld heeft echt het tegendeel bewezen! Iedereen is super lief voor je en samen met de tolk werd je fijn de operatie ingeleid. Ook als je daarna nog vragen had, kon je 24/7 terecht. Met het eindresultaat ben ik ook super blij mee, dus Esteworld krijgt van mij een dikke tien! 😊

Jill

Esteworld is een hele fijne kliniek!
De arts kijkt goed naar wat bij jou past, er wordt goed voor je gezorgd en alles is goed geregeld!
Esteworld heb ik zelf gevonden via Instagram en...
Esteworld is een hele fijne kliniek!
Esteworld heb ik zelf gevonden via Instagram en eigenlijk na wat research was ik meteen overtuigd. Ik zou Esteworld aan iedereen aanraden, omdat het een professioneel en zeker een hele goede kliniek is.

Lars

Top ervaring. Van begin tot eind goed geholpen door iedereen van de chauffeur tot de persoonlijke begeleider. Esma heeft mij met alles geholpen top begeleidster!

Chenita Jagroep

Ik heb een geweldige ervaring met Esteworld. Personeel en begeleiders zijn ontzettend lief. Uitstekende zorg van begin tot eind. Super tevreden over hoe alles is gegaan.