Professionaliteit

Shirley

Ik heb een hele positieve ervaring gehad! Ozlem heeft mij alle info gegeven die nodig was en alles is ook precies zo gegaan, chauffeurs allemaal aardig en alles was tot in de puntjes geregeld. vrijdag de chirurg ontmoet ik vond hem meteen aardig en hij wist zelffl wat er moest veranderen aan mn neusbhet resultaat is prachtig! En het word alsmaar mooier ik ben die man dankbaar ik ben iedereen dankbaar die me heeft verzorgd! Lieve zusters vooral van de middagploeg zoo lief allemaal. Ze zijn stuk voor stuk zorgzaam. ook de naverzorgingsmiddelen top! Semanur bedankt voor je snelle reacties en alle uitleg ik voelde me gelijk op mn gemak! Je bent een topper en zie aan jullie allemaal dat jullie keihard werken om de mensen het zo comfortabel mogelijk te maken dank daarvoor! Ozlem jammer dat ik je niet ontmoet hebt! maar ook jij bedankt voor de appjes in nederland en dat alles goed geregeld was! Hotel, persooneel hotel allemaal super behulpzaam! heeeel vriendelijk stuk voor stuk! kamers eten alles was top! ik zal dit nooit vergeten dit was erg belangrijk voor mij een neuscorrectie waar ik stiekem van had gedroomd is uitgekomen. ik beveel esteworld iedereen aan!! De chirurg thank you very much in so happy thank you! Veel liefs

Score voor Esteworld Plastische Chirurgie: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Neuscorrectie