Professionaliteit

Pamela

Ontzettend fijne kliniek met zeer vakkundig en vriendelijk personeel. Ik heb een reconstructieve neuscorrectie laten uitvoeren door de chirurg. Hij heeft gecorrigeerd wat een Nederlandse plastisch chirurg 12 jaar geleden verknald heeft. Tijdens het consult hoefde ik eigenlijk niets toe te voegen, want deze dokter haalde eigenlijk de woorden uit mijn mond. Hij wist precies waar de pijnpunten zaten, wat mij veel vertrouwen gaf. Ik was erg bang voor de narcose, maar het personeel was erg vriendelijk en die hebben mij er fijn doorheen gepraat. Ik kwam daardoor ook heel fijn uit de narcose en ben daarna niet misselijk geweest. Ik wil in het bijzonder Özlem, Sema en Emine bedanken voor de fijne begeleiding en goede nazorg. Niets is teveel in deze kliniek en alles wordt in de puntjes voor je geregeld. Daar kunnen ze in Nederland nog wat van leren. Na de behandeling heb ik de voor- en na foto’s gekregen vand de chirurg. De foto’s zijn genomen voordat mijn neus volledig werd ingepakt. Ik heb gehuild van blijdschap. Exact zoals ik het had gehoopt maar niet had durven verwachten. Mijn zelfvertrouwen is weer terug. Dankjulliewel lieve mensen ???

Score voor Esteworld Plastische Chirurgie: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Reconstructieve neuscorrectie - dr. Safak Aktar