Professionaliteit
9.8/10

Pinar Altun

Na grondig onderzoek voor mijn Neuscorrectie heb ik gekozen voor Esteworld , alles is super goed geregeld, super vriendelijk artsen , hostessen , verpleegkundigen, je voelt je echt thuis !

Sophie

Echt een top ervaring gehad bij EsteWorld! Na veel goede recensies gelezen te hebben over een neuscorrectie bij EsteWorld heb ik contact opgenomen met de Nederlands consulent. Het contact verliep... Echt een top ervaring gehad bij EsteWorld! Na veel goede recensies gelezen te hebben over een neuscorrectie bij EsteWorld heb ik contact opgenomen met de Nederlands consulent. Het contact verliep goed en had het gevoel dat ik voor elke vraag terecht kon.
In Turkije verliep alles echt vlekkenloos, transfer was goed geregeld en was duidelijk verteld bij wie ik terecht kon voor vragen. Het was ook een fijn hotel, schone en ruime kamer. Zusters in de kliniek waren heel lief en behulpzaam. Dokter heeft goed geluisterd naar mijn wensen en dat is zeker terug te zien aan mijn nieuwe neus:)
Ik raad EsteWorld echt aan en ook zeker de desbetreffende arts.

Samad

Nadat ik positieve reviews had gelezen op de website van Esteworld , besloot ik aan afspraak te maken voor het herstellen van mijn tanden ( lees kronen plaatsen).

Aan alles dat ik heb...

Aan alles dat ik heb ervaren, merk je op dat het bij Esteworld er heel professioneel aan toe gaat. Het verblijf, de transfer van de luchthaven naar het hotel is allemaal geregeld daarvoor wil ik Ozlem bedanken.

In de kliniek heeft Dokter Tahir en zijn assistenten fantastisch werk geleverd met een resultaat waar ik zeer te spreken over ben. Mijn dank is groot.

Als Nederlandstalige patiënt hielp het ook enorm dat er Nederlandstalige dames aanwezigen waren die het verblijf makkelijker maakten en mij zo hielpen communiceren met de dokter. Semanur en Hava jullie zijn toppers.

Esteworld zou ik echt aan iedereen aanraden.

H EL B

Ben via een vriend in contact gekomen met Esteworld. Alles was goed geregeld van transfer tot hotel en in de kliniek. Dr Tahir is een super specialist in tanden. Samen met zijn assistenten heeft hij... Ben via een vriend in contact gekomen met Esteworld. Alles was goed geregeld van transfer tot hotel en in de kliniek. Dr Tahir is een super specialist in tanden. Samen met zijn assistenten heeft hij me heel goed geholpen. Her resultaat was beter dan verwacht! Ik kon met al mijn vragen en zorgen terecht bij de Nederlandstalige contacten Semy en Hava. Ze hebben me echt goed geholpen bedankt dames !! 🙏🙏

Esteworld en Istanbul zijn gewoon top!!!

Jade

Ik ben vorige week voor de tweede keer behandeld in de este world kliniek in Turkije. Ik kan alleen maar positief praten over deze ervaring. De verpleegsters zijn ontzettend lief en meegaand. Dit... Ik ben vorige week voor de tweede keer behandeld in de este world kliniek in Turkije. Ik kan alleen maar positief praten over deze ervaring. De verpleegsters zijn ontzettend lief en meegaand. Dit maakt het helingsproces heel prettig. Ook voelt alles heel vertrouwd door de begeleiding van een Nederlands sprekend persoon gedurende het hele proces. Ook is het hotel en de breng- en haal service tot in de puntjes geregeld. Zeker een aanrader om voor deze kliniek te kiezen.

V.B.

Top ervaring gehad tijdens mijn neuscorrectie bij Esteworld.
Super professioneel en bekwaam.
Alsook zeer lief en behulpzaam.
Ik raad dit iedereen aan want de zorg die je hier krijgt...
Top ervaring gehad tijdens mijn neuscorrectie bij Esteworld.
Super professioneel en bekwaam.
Alsook zeer lief en behulpzaam.
Ik raad dit iedereen aan want de zorg die je hier krijgt krijg je nergens en in je herstelperiode is het zo leuk om extra in de watten gelegd te worden en dat is hier absoluut het geval patiënt staat op nummer 1 ! ;-)

Yvette

Ik heb mijn 4de neuscorrectie gehad bij Este World, ik was angstig voor het eindresultaat, gezien de eerdere ingrepen met complicaties zijn gekomen echter was ik in zeer goede handen bij de... Ik heb mijn 4de neuscorrectie gehad bij Este World, ik was angstig voor het eindresultaat, gezien de eerdere ingrepen met complicaties zijn gekomen echter was ik in zeer goede handen bij de desbetreffende arts. Alles verliep goed en iedereen was super lief voor mij. Twijfel niet en kies voor Este World!

Anja

Ik heb vorige week een neuscorrectie laten uitvoeren door de chirurg. Een echte professional en door zijn ervaring weet hij je goed te adviseren. Hij geeft ook eerlijk aan wat wel/niet mooi is en... Ik heb vorige week een neuscorrectie laten uitvoeren door de chirurg. Een echte professional en door zijn ervaring weet hij je goed te adviseren. Hij geeft ook eerlijk aan wat wel/niet mooi is en wat bij je gezicht past. Alsof hij je gedachten kan lezen. Toen wist ik meteen dat ik in goede handen was.

De verpleegsters zijn super lief en zorgzaam! Je wordt continu in de gaten gehouden. En het feit dat er altijd iemand van de begeleiding erbij is en Nederlands spreekt maakt het hele proces enorm vertrouwd.

Ik ben alleen gegaan naar Turkije en het viel mij allemaal mee, mede doordat het van het ophalen op het vliegveld, tot aan het hotel/ de kamer, de opnamedag en controle alles tot in de puntjes was geregeld. Ik kan alleen maar zeggen dat ik ontzettend blij ben dat ik de keuze heb gemaakt voor Esteworld en nu kan genieten van mijn prachtige nieuwe neus :)

Ik ben deze week geopereerd door de chirurg aan mijn neus (super mooi geworden). Ik heb een goede ervaring met Esteworld. Fijn dat alles goed geregeld was, hierdoor hoefde je zelf nergens aan te... Ik ben deze week geopereerd door de chirurg aan mijn neus (super mooi geworden). Ik heb een goede ervaring met Esteworld. Fijn dat alles goed geregeld was, hierdoor hoefde je zelf nergens aan te denken en kan je met een gerust gevoel de operatie in. Als je opzoek bent naar een operatie in Turkije, raad ik Esteworld zeker aan!

Milou

Naar aanleiding van vele goede verhalen over esteworld op verschillende facebookgroepen en op internet en na een goede ervaring van een bekende was ik vastbesloten om mijn neuscorrectie bij... Naar aanleiding van vele goede verhalen over esteworld op verschillende facebookgroepen en op internet en na een goede ervaring van een bekende was ik vastbesloten om mijn neuscorrectie bij esteworld te laten doen. Ik had alle vertrouwen in de arts. Al voordat ik naar Turkije vloog werd ik erg op mijn gemak gesteld en goed voorbereid. Bij aankomst fijn opgewacht op het vliegveld. Het hotel was tol. Al het personeel in het hotel was vriendelijk en behulpzaam met het brengen van ijs om te koelen op de kamer etc. Op de dag van de operatie ben ik door de nederlandse hostess fijn op mijn gemak gesteld. Ze heeft me overal bij geholpen en ondersteund. Toen ze bij de controles een afwijking in mijn hart zagen werd dit erg serieus genomen en ben ik ter controle naar een academisch ziekenhuis gegaan samen met de nederlandse hostess. Dit was erg spannend maar de cardioloog daar heeft toestemming gegeven voor de operatie. De eerste dagen na de operatie is me wel zwaarder gevallen dan verwacht. Ik ben alleen gekomen maar dit heb ik onderschat.. Ik kon gelukkig gewoon altijd appen met een nederlandse hostess met vragen of als ik ergens over twijfelde. Ik kan niet goed tegen gluten en hier is superlief rekening mee gehouden. Ze hebben ergens een salade voor me besteld in het ziekenhuis. De zusters waren super lief en zorgzaam. De kamer in de kliniek was mooi en fijn. In de kliniek was alles erg professioneel en goed geregeld. Ik werd overal heen gebracht en gehaald door de taxi service van esteworld. Dit gaf me erg veel zekerheid en voelde vertrouwt in een land waar ik nooit eerder was geweest. Toen het kapje er na een week af mocht was ik erg tevreden. Het was super erg wennen maar het was echt precies zoals ik het me had voorgesteld. De arts was heel erg professioneel en heel aardig. Ik voelde me echt op mijn gemak. Ik heb geen moment spijt gehad van mijn keuze en ben heel gelukkig met mijn nieuwe neus. Iedereen van Esteworld bedankt voor alles!