Professionaliteit
9.8/10

Fleur

Vriendelijk bedrijf waar ik van te voren in Nederland ook persoonlijk contact had, en nederlands kom communiceren in Istanbul.
Blij met het resultaat!

Reactie Esteworld Plastische Chirurgie:

Bedankt voor uw review. Door het consult vooraf in Nederland is alles bekend en staat u niet voor verassingen. Fijn dat u dit waardeert.

Eilish

Onlangs bij Esteworld geweest voor mijn neuscorrectie. Van het ontvangst, tot de begeleiding en het resultaat alles is echt super! Je wordt erg goed begeleidt door het gehele proces en ze zijn erg... Onlangs bij Esteworld geweest voor mijn neuscorrectie. Van het ontvangst, tot de begeleiding en het resultaat alles is echt super! Je wordt erg goed begeleidt door het gehele proces en ze zijn erg zorgzaam. Daarnaast ben ik super tevreden met mijn arts, heel erg kundig en stelt je gerust wanneer nodig, alles bij elkaar een dikke 10+!

Reactie Esteworld Plastische Chirurgie:

Bedankt voor de mooie review! Veel plezier met uw fantastische nieuwe neus.

Super tevreden over Esterworld. De Nederlandse begeleiding en de vriendelijkheid van iedereen. Taxi hotel etc TOP geregeld. En wat heel belangrijk is; vakwerk van de arts!!!!!!

Reactie Esteworld Plastische Chirurgie:

Dank voor de mooie woorden. Heel veel plezier van uw resultaat.

Esteworld

Heel blij met het resultaat. Goed geholpen en een super lieve vrouwelijke tandarts.

Reactie Esteworld Plastische Chirurgie:

Bedankt voor de review. Uiteraard waarderen wij dat enorm. Heel veel plezier van uw mooie resultaat.

Derk

Zeer goede ervaring geweest. Resultaat is Super!

Esteworld

Mijn ervaring bij esteworld was goed, het resultaat is erg mooi en ik ben blij met het resultaat!

M

2 weken geleden naar Turkije geweest voor neusoperatie.
Vanaf het consult tot en met de nazorg was alles goed geregeld.
De dag na aankomst werd ik opgehaald en naar het ziekenhuis...
2 weken geleden naar Turkije geweest voor neusoperatie.
Vanaf het consult tot en met de nazorg was alles goed geregeld.
De dag na aankomst werd ik opgehaald en naar het ziekenhuis gebracht.
Na wat papierwerk en wat medische testen werd de operatie uitgevoerd door dr. Mert Canli.
Ik ben zeer tevreden over het resultaat!
Daarnaast waren de begeleiders en zusters erg lief en zorgzaam.

Dank allemaal hiervoor.

Een echte aanrader!

M

Yeredis

Ik heb een goed ervaring met Esteworld.
Ik heb een goed ervaring met Esteworld.
vanaf het ophalen op de luchthaven en de aankomst in de kliniek wordt je warm ontvangen door hun Nederlandse begeleiding ( GÜLAY en Semra ). Bij Esteworld wordt je door de het goede communicatie gerust gesteld door de zorgzame begeleiding en staan altijd klaar om je te helpen.
Ik ben zeer tevreden met mijn resultaat !!!
Ik zal iedereen aanbevelen als je over de grens cosmetische ingrepen wilt laten doen naar Esteworld. Hier krijgt je gelijk het gevoel van professionaliteit en vakkundigheid in het kliniek

P. Hatam

10 dagen geleden heb ik een neuscorrectie gedaan bij Esteworld. Mijn arts dokter heeft alles goed uitgelegd en mij gerust gesteld, super vriendelijk en fijne arts. Semanur en Esma hebben mij goed... 10 dagen geleden heb ik een neuscorrectie gedaan bij Esteworld. Mijn arts dokter heeft alles goed uitgelegd en mij gerust gesteld, super vriendelijk en fijne arts. Semanur en Esma hebben mij goed begeleid en al mijn vragen volledig beantwoord.
Ik ben erg tevreden over vriendelijkheid en professionaliteit van Esteworld medewerkers.
Eind resultaat kan ik nog niet zien maar ik heb vol vertrouwen dat het allemaal goed uit gaat zien.

Pieter

Super aangenaam onthaal, uitgebreide uitleg en opvolging, leuk verblijf, goed verzorgd. Aanrader!