Professionaliteit

T.

In december heb ik gezocht naar een arts die gespecialiseerd is in neuscorrecties. Het was belangrijk voor mij dat ik in de Nederlandse taal kon communiceren. Bij Esteworld is dit mogelijk! Dit heeft mijn interesse opgewekt. Na een fijn gesprek met Özlem de Bruin heb ik besloten om het te doen. Het was voor mij heel belangrijk om te weten wat wel of niet haalbaar is met mijn neus en Özlem was hier ook eerlijk in. Dit waardeerde ik enorm.

Drie maanden later ben ik samen met mijn vriend naar Istanbul gegaan voor de operatie. Ik heb ondertussen goed contact gehad met Mert Vural. Bij hem kon ik in de tussentijd terecht voor vragen. Vlak voor mijn vlucht heeft de chauffeur contact opgenomen. De chauffeur was goed te bereiken. Bij de airport werd ik goed ontvangen door de chauffeur en werden wij gebracht naar het hotel.

Het hotel betreft een 5-sterrenhotel. Ik werd al gelukkig toen ik zag dat er een Starbucks in het hotel was. Het gebied was ook fijn, er is een winkelcentrum en er zijn meerdere restaurants en koffietentjes.
De hotelkamer was ook mooi en de service in het hotel vond ik super goed!

De volgende dag brak de dag van de operatie aan. Ik werd om 11:30 opgehaald van het hotel, de chauffeur was ruim op tijd aangekomen waardoor wij eerder vertrokken (super fijn). Eenmaal aangekomen bij Esteworld, werden wij ontvangen door vriendelijk personeel. Wij moesten heel even wachten in de wachtruimte. Na enkele minuten kwam Gülay (begeleidster) aan. Zij heeft mij alle stappen concreet uitgelegd. Ik liep naar een ruimte om mijn persoonsgegevens te laten verwerken, vlak daarna liet ik mij testen op Covid-19.
Eenmaal aangekomen in mijn kamer, werd ik verder geïnformeerd over de operatie. De zusters waren enorm vriendelijk en hebben zorgvuldig mijn bloed afgenomen (angst voor naalden) en een gezondheidscheck uitgevoerd. Ik heb een aantal contracten moeten ondertekenen (ook doorgenomen met Gülay).

Vlak daarna heb ik een gesprek met de chirurg gehad over mijn neuscorrectie. Hij was zeer vriendelijk en begripvol. Hij zag gelijk wat er gecorrigeerd dient te worden waardoor ik weinig inbreng had. Ik gaf aan een rechte neus te willen met een lichte curve. Hier hield hij rekening mee. Er zijn before-foto’s gemaakt. Gülay heeft mij super goed gesteund, omdat ik zeer nerveus was (eerste keer operatie).

Na de operatie werd ik goed geholpen door de zusters. Ik had het heel erg koud en zij hebben mij opgewarmd met extra dekens en een heater. Zij hebben mij om het uur gecontroleerd.

Mijn herstelperiode verliep zeer goed. Ik heb gelukkig kunnen genieten van Istanbul. Ik had geen last van blauw plekken en had minimale zwelling. Vanuit het ziekenhuis had ik medicatie meegekregen, Gülay had mij stapsgewijs uitgelegd in welke volgorde ik dit dien in te nemen. Semanur was mijn contactpersoon voor de nazorg. Zij was goed te bereiken en reageerde gelijk op mijn vragen.

Een week later mocht het kapje er vanaf! Toen ik mijn neus zag schrok ik, in een positieve zin. Ik moest enorm wennen aan hoe het eruitzag, maar ik heb mijn neus nooit zo recht gezien! Mijn neusgaten waren ook verkleind, dit was ook wennen voor mij, maar ben hier super tevreden mee. De chirurg en Semanur hadden mijn vragen beantwoord en hebben mij geadviseerd in wat ik moest doen. Denk aan: 3 maanden geen zonnebril op, dagelijks mijn neus schoonmaken etc.

De volgende ochtend werd ik opgehaald en gebracht naar het vliegveld.

Kortom:
Het personeel is super vriendelijk! De dokter heeft geluisterd naar mijn wensen en gedaan wat haalbaar is. De nazorg was super. Voor personen die Esteworld overwegen, gewoon doen!

Score voor Esteworld Plastische Chirurgie: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Neuscorrectie