Professionaliteit
9.8/10

Astrid S

Mijn ervaring met Esteworld zijn boven verwachting . Na een aantal “gerenommeerde “ klinieken te hebben bezocht , konden zei mij niet overtuigen van hun kunnen . Bij esteworld werden er foto’s... Mijn ervaring met Esteworld zijn boven verwachting . Na een aantal “gerenommeerde “ klinieken te hebben bezocht , konden zei mij niet overtuigen van hun kunnen . Bij esteworld werden er foto’s gemaakt en overlegt met de chirurg dr kivancemre of de operatie mogelijk was . Ik ben heel goed begeleid en heb geen moment twijfels gehad .

Debby

2,5 week geleden heeft mijn neuscorrectie plaatsgevonden bij Esteworld in Turkije (Istanbul). Deze Rhinoplasty is uitgevoerd door Dr. Kıvanç Emre Davun. Een zeer bekwame arts en plastisch chirurg... 2,5 week geleden heeft mijn neuscorrectie plaatsgevonden bij Esteworld in Turkije (Istanbul). Deze Rhinoplasty is uitgevoerd door Dr. Kıvanç Emre Davun. Een zeer bekwame arts en plastisch chirurg die gespecialiseerd is in o.a. neuscorrecties.

Van het begin tot het einde ben ik heel goed begeleid, alles was tot in de puntjes verzorgd, je hoeft nergens meer aan te denken.

Wat ook erg prettig is, is dat je in een vreemd land volledig in je eigen taal wordt begeleid.

Mijn speciale dank gaat uit naar; Gulay, een Nederlands sprekende hostess/ begeleidster. Zij is super professioneel, goed bereikbaar en zeer vriendelijk. Vanaf dag 1 (aankomst) tot op de dag van vandaag (nazorg) is zij er altijd voor mij, zelfs op afstand.

Selin (assistente Dr. Kıvanç) & Ayşe (verpleegkundige/ begeleider) wil ik ook graag bedanken voor alle hulp tijdens het proces.

En uiteraard Dr. Kıvanç Emre Davun, ik ben hem ontzettend dankbaar.

Mocht iemand iets aan zichzelf willen laten veranderen, raad ik Esteworld ten zeerste aan!

Britt havekes

23 februari een borstvergroting uit laten voeren bij Esteworld! Ik ben super tevreden over het resulstaat en alles er om heen, van het ontvangst tot aan het vertrekken. Ik zal het een ieder aanraden!

Reactie Esteworld Plastische Chirurgie:

Bedankt voor de review. Uiteindelijk telt het resultaat en we zijn blij dat ze goed bevallen! Geniet er van.

Wendy Van Tol

Heel goed geholpen super lieve arts alles was heel duidelijk en het is prachtig geworden!

Reactie Esteworld Plastische Chirurgie:

De lipo en borstcorrectie is erg mooi geworden. Heel veel plezier er van en bedankt voor de review.

Aysegul

Goede en een fijne ervaring. Heel goed georganiseerd. Begeleiding was heel goed en fijn. Artsen zijn goed in de werk, verpleegsters zijn super vriendelijk en zorgzaam.

Bedankt voor de review!

Christel Nooijen

Via een vriendin terecht gekomen bij Esteworld. Ik wilde al heel erg lang een buikwandcorrectie.. door zwangerschappen en overgang was deze slap en ik had een flinke buikschort. Je wordt door het... Via een vriendin terecht gekomen bij Esteworld. Ik wilde al heel erg lang een buikwandcorrectie.. door zwangerschappen en overgang was deze slap en ik had een flinke buikschort. Je wordt door het gehele team zo ontzettend goed begeleid!! Zowel in Nederland als in Turkije. De arts en verpleegkundigen zijn erg professioneel en de check up voor de operatie is zelfs uitgebreider dan in Nederland. De chirurg heeft nu al wonderen verricht.. Iedereen is erg lief en behulpzaam. Vooral enorme dank aan onze begeleidster Gulay in Turkije!! Ik heb zo ontzettend veel steun aan jou gehad! Nu kan ik verder aan mijn herstel werken terug in Nederland.

Reactie Esteworld Plastische Chirurgie:

Bedankt voor de review. 80% van onze klanten zijn via via en zo hoort het vinden wij.
Alles is goed verlopen en samen gaan we het herstel in. Op naar een fantastisch resultaat.

Vanessa

Ik heb een neuscorrectie ondergaan bij esteworld. Alles was super goed gelopen en alles werd geregeld voor je. De chauffeur, de arts en de zusters waren erg vriendelijk en stonden altijd voor je... Ik heb een neuscorrectie ondergaan bij esteworld. Alles was super goed gelopen en alles werd geregeld voor je. De chauffeur, de arts en de zusters waren erg vriendelijk en stonden altijd voor je klaar.
Een heel professionele kliniek.
Ik beveel het zeker aan!

Reactie Esteworld Plastische Chirurgie:

Bedank voor uw goede review en aanbeveling. Heel veel succes met uw mooie resultaat.

Kw

Professioneel en klantvriendelijk. Begeleiding, dokters en zuster allemaal bedankt voor de goede zorgen!

Reactie Esteworld Plastische Chirurgie:

Bedankt voor de review. Uiteraard waarderen wij dat enorm. Heel veel plezier van uw mooie resultaat.

Marion Messink

Alles wat je vooraf hoopt dat goed gaat, ging goed! De chirurg heeft top werk geleverd. De dames in de kliniek zijn zo vreselijk lief voor mij geweest en alle gemaakte afspraken of dat nu was om... Alles wat je vooraf hoopt dat goed gaat, ging goed! De chirurg heeft top werk geleverd. De dames in de kliniek zijn zo vreselijk lief voor mij geweest en alle gemaakte afspraken of dat nu was om naar de kliniek te komen of het vliegveld, ALLES was uitermate goed geregeld.

Reactie Esteworld Plastische Chirurgie:

Bedankt voor uw mooie review. Heel veel plezier met uw resultaat.

Aleyna Zumrut Uyar

Super tevreden over het eindresultaat betreft mijn neuscorrectie. Dhr heeft erg mooi resultaat geleverd, de arts weet wat hij doet en met alle vertrouwen in hem ben ik de operatie aangegaan! Ik wil... Super tevreden over het eindresultaat betreft mijn neuscorrectie. Dhr heeft erg mooi resultaat geleverd, de arts weet wat hij doet en met alle vertrouwen in hem ben ik de operatie aangegaan! Ik wil mijn begeleidster Gulay enorm bedanken voor de warmte, de liefde en de gezellige en fijne tijd samen! She is the best, erg professioneel gewerkt. Betreft de service van het hotel, de transporter en de begeleiding is alles goed geregeld. Ik heb deze review met trots en een glimlach geschreven. Bedankt allemaal! Esteworld ga zo door!

Reactie Esteworld Plastische Chirurgie:

Bedankt! veel plezier met uw nieuwe neus!