Professionaliteit
9.8/10

Elay

Via internet in contact gekomen met Esteworld. Tijdens onze gesprekken heb ik voldoende informatie gekregen. Met vol vertrouwen in de arts ben ik de operatiekamer voor een neuscorrectie ingegaan.... Via internet in contact gekomen met Esteworld. Tijdens onze gesprekken heb ik voldoende informatie gekregen. Met vol vertrouwen in de arts ben ik de operatiekamer voor een neuscorrectie ingegaan. Over de begeleiding, vriendelijkheid en professionaliteit ben ik zeer tevreden. Ik kon mijn begeleider op elk moment van de dag telefonisch beteiken. Gülay, Esma en Semanur heel erg bedankt🥰.

M

Heel professioneel en erg vriendelijke mensen. Ik heb het resultaat gekregen wat ik wilde.

Ahmed

Ik ben erg blij dat ik voor Esteworld heb gekozen. Sinds dag 1 ben ik met alles en door iedereen goed begeleid en behandeld 👍

Mette

Ik heb via esteworld een neuscorrectie laten doen en ik zou het zeker aanraden. Ik twijfelde een lange tijd over welke kliniek ik wilde kiezen maar meteen na het consult bij esteworld was ik zeker... Ik heb via esteworld een neuscorrectie laten doen en ik zou het zeker aanraden. Ik twijfelde een lange tijd over welke kliniek ik wilde kiezen maar meteen na het consult bij esteworld was ik zeker van mijn zaak. Ze hebben me zo fijn begeleid vanaf het begin tot aan het einde. In de kliniek in Turkije voelde ik me geen moment alleen/onbegrepen. Ik had een superlieve vertaler waardoor ik zonder moeite mijn wensen duidelijk kon maken aan de dokter. Verder waren de verpleegsters echt schatjes. De week na de operatie (en eigenlijk nog steeds nu ik in Nederland ben) heb ik goede nazorg gekregen en kan ik met al mijn vragen terecht. Heb ook nog nooit op google hoeven zoeken voor antwoorden aangezien ik zo een appje kon sturen naar de nazorg die me dan bijna meteen gerust kon stellen/kon helpen. Ik kan echt niet blijer zijn met hoe het allemaal is gelopen :)

Shabnam

Ik ben zo blij dat ik voor Esteworld gekozen heb! 6 weken geleden hier een neuscorrectie gehad. De service was goed, chauffeurs waren op tijd en regelden alles netjes. Mijn host was zo’n lieve... Ik ben zo blij dat ik voor Esteworld gekozen heb! 6 weken geleden hier een neuscorrectie gehad. De service was goed, chauffeurs waren op tijd en regelden alles netjes. Mijn host was zo’n lieve mevrouw, m’n complimenten, nam al mijn zorgen weg ! En de chirurg is een kundige en geduldige arts die weet waar die over spreekt. Verpleegkundigen waren wisselend, spraken de taal niet wat het communiceren soms lastig maakte. Ook kwamen ze niet altijd vragen hoe het met je ging (avond dienst en nachtdienst ). Daar kan wel wat verbetering in.
Operatie viel mij reuze mee. Begeleiding op de operatie kamer en uitslaapkamer is super! En ik heb geen pijn gehad en geluk met weinig zwelling in mijn gezicht. Littekens ook nauwelijks te zien! Ik ben tot nu toe super tevreden met het mooie resultaat! En dat vind ik het belangrijkste. Mijn contact persoon voor nazorg Semy was super vriendelijk, staat altijd voor je klaar en beantwoord je appjes heel snel!
Al met al raad ik Esteworld en dr. Safak iedereen aan voor een neuscorrectie.

Maxime

Ik heb lipoedeem (een vroeg stadium, gelukkig) en heb aan vijf zones liposuctie laten doen bij Esteworld om mijn leven met deze ziekte zo aangenaam mogelijk te maken. Het contact met het team van... Ik heb lipoedeem (een vroeg stadium, gelukkig) en heb aan vijf zones liposuctie laten doen bij Esteworld om mijn leven met deze ziekte zo aangenaam mogelijk te maken. Het contact met het team van Esteworld verliep vanaf het begin al heel soepel, wat me veel vertrouwen gaf. Bij aankomst in Istanbul stond een chauffeur ons op te wachten die ons naar het hotel bracht. Alles ging zoals gehoopt. Fijn hotel, prettige kamer en het prettige contact met Esteworld bleef. Op de dag van mijn operatie werd ik gerustgesteld door een Esma, die mij door alle testjes en extra controles heen hielp. Ook mijn vriend, die met me mee was voor support, werd overal in begeleid. De verpleegsters in de kliniek zijn ongelooflijk lief en kundig. De operatie zelf is helemaal goed verlopen. Na drie dagen in de kliniek onder toeziend oog van de allerliefste dames mocht ik verder aansterken in het fijne hotel. Ik kon Esteworld altijd bereiken als er iets aan de hand zou zijn. De dag voor vertrek kwam ik op controle bij Dr. Lütfi, waarbij hij me vertelde dat het herstel ging zoals het zou moeten. Met een gerust hart ging ik de dag erna weer terug naar huis. Op het moment dat ik dit schrijf is het twee weken na de operatie. Het vocht neemt al flink af en ik heb nul complicaties gehad op het gebied van de operatie. Twee keer per week ga ik naar een huidtherapeut voor lymfedrainage massages (aanrader als je liposuctie laat doen), wat me enorm helpt. Nog steeds kan ik voor elke vraag aankloppen bij de nazorg van Esteworld. Het herstel is zeker geen 'walk in the park', maar ik had het niet anders gewild. Als het zou moeten, zou ik het precies zo opnieuw doen. Mega veel dank, vooral voor Esma, Lymee, Justin, Gülay en Semanur. Jullie support was tekenend voor mijn ervaring. Ik kan niet wachten om écht resultaat te zien!

Ela Kevser Gülse Özkuzugüdenli

Esteworld heeft mij vanaf dag 1 echt heel goed geholpen. Heb een hele goeie neuscorrectie achter de rug en mijn herstel verliep ook perfect. Na 1,5 jaar had ik nog steeds heel goed contact met ze en... Esteworld heeft mij vanaf dag 1 echt heel goed geholpen. Heb een hele goeie neuscorrectie achter de rug en mijn herstel verliep ook perfect. Na 1,5 jaar had ik nog steeds heel goed contact met ze en waren ze er meteen voor al mijn vragen.

N

Ik heb bijna 2 weken geleden mijn neuscorrectie gehad bij esteworld en ik ben super blij dat ik het daar heb gedaan. Ik was nogal nerveus maar ik ben heel goed begeleid door alle lieve medewerkers.... Ik heb bijna 2 weken geleden mijn neuscorrectie gehad bij esteworld en ik ben super blij dat ik het daar heb gedaan. Ik was nogal nerveus maar ik ben heel goed begeleid door alle lieve medewerkers. Ik hoefde vrijwel niks uit te leggen en de arts begreep gelijk hoe ik mijn neus wou. Alles is super goed verlopen en het is heel fijn dat alles voor je word geregeld bij esteworld. Heel blij dat ik ervoor heb gekozen om het hier te doen!

Kim

2 weken geleden een borstlift met implantaten laten doen via Esteworld.
En dagje eerder geboekt zodat we istanbul nog even in konden.
De dag van de operatie vond ik spannend maar alles was...
2 weken geleden een borstlift met implantaten laten doen via Esteworld.
En dagje eerder geboekt zodat we istanbul nog even in konden.
De dag van de operatie vond ik spannend maar alles was goed geregeld; een NLse tolk was telkens aanwezig.
Voor de operatie besprak ik mijn wensen met de arts die mij daarna opereerde. Ik ben meer dan tevreden met het resultaat. Ik heb eindelijk weer mooie borsten.
De arts kijkt goed naar je lichaamsvorm en welke grootte borsten er het beste bij pasten. Ook de lift is supermooi gedaan. Ik had namelijk geen volume, een slappe huid en mijn borsten scheelden 2 cupmaten. Je ziet nog minimaal verschil tussen de cupmaten met mijn nieuwe borsten, vind zelf dat dat juist een natuurlijk effect geeft.
Ik durf eindelijk weer in de spiegel te kijken.
De nacht in het ziekenhuis was prima. Ik en mijn man hadden een privekamer. De zusters waren lief en de arts kwam de volgende dag nog even kijken.
4 dagen heb ik uitgerust in het hotel daarna, af en toe even gewandeld en gegeten bij restaurantjes tegenover het hotel.
Daarna hadden we nog 3 dagen over om Istanbul nog even in te gaan.
Al met al een geslaagde medische reis. Niet alleen nieuwe borsten maar ook nog een aantal dagen vakantie aan vast geplakt.
Ik kan het iedereen aanraden

Ela

Hele fijne ervaring gehad met Esteworld. Ik heb mijn neusoperatie hier gehad en alles was van a tot z prima geregeld. Vriendelijke arts die de tijd neemt om je wensen te bespreken en assistentes... Hele fijne ervaring gehad met Esteworld. Ik heb mijn neusoperatie hier gehad en alles was van a tot z prima geregeld. Vriendelijke arts die de tijd neemt om je wensen te bespreken en assistentes hetzelfde ook zijn ze heel goed bereikbaar voor vragen. Bij contact kreeg ik ongeacht tijdstip vrijwel direct reactie. Erg fijn en geruststellend dat je 24/7 met je vragen terecht kan. Zeker een aanrader!