Jorrit

Uitstekend! Geweldige designs en goede prijs-kwaliteit verhouding. Ook mooi dat de producten ecologisch zijn geproduceerd.

Loes Wolters

2 samples besteld. Een week later nog geen info over verzending. Er achteraan gemaild. Ze zouden er 1 opsturen, andere hadden ze op t moment niet op voorraad. 1 ontvangen. Van de andere nooit meer... 2 samples besteld. Een week later nog geen info over verzending. Er achteraan gemaild. Ze zouden er 1 opsturen, andere hadden ze op t moment niet op voorraad. 1 ontvangen. Van de andere nooit meer wat gehoord. Ook geen geld voor terug gekregen.
Sample is wel mooi en lijkt kwalitief goed. Maar twijfel door deze ervaring om het behang te bestellen.

Goedemorgen Loes,
Wat vervelend dat je maar een staal ontvangen hebt terwijl je er twee besteld hebt!
Goedemorgen Loes,
Zou je ons hier alsjeblieft een mail over willen sturen? Dat mag naar hello@estahome.nl. Wij zullen er dan voor zorgen dat je zo spoedig mogelijk het tweede staal ontvangt!
Onze excuses voor het ongemak.

Ellis Timmers

Prima, wel lange levertijd

Nathalie du Bruin

Angelique Keijsers

Goedenavond Angelique,
Fijn te horen dat de levering snel was! Jammer dat de beoordeling een 4 is. Wat zouden wij kunnen verbeteren?
ESTAhome

Een van de drie rollen behang die ik heb gekocht was niet voorzien van het juiste patroon ondanks dat deze wel hetzelfde batchnummer had als de andere twee.

Goedenavond,
Wat vervelend dat niet alle rollen goed waren!
Goedenavond,
Wat vervelend dat niet alle rollen goed waren!
Zou je ons alsjeblieft een foto van de verkeerde rol willen mailen? Dit mag naar hello@estahome.nl. Wij gaan er dan voor zorgen dat je de juiste ontvangt.
Onze excuses voor het ongemak!

Anke Mellen

Geen vliesbehang zoals omschreven

Goedemorgen Anke,
Ik zie dat je een staal bij ons hebt besteld van artikel 139228.
Goedemorgen Anke,
Ik zie dat je een staal bij ons hebt besteld van artikel 139228.
Uiteraard is dit behang van vlies kwaliteit, om precies te zijn is het FSC gecertificeerd vlies. Dit is dan ook de enige kwaliteit vlies die wij verkopen. Het verwerkt perfect en is ook weer makkelijk te verwijderen.

Christine Hoogendijk

Meet model klopt niet, dus 1,5 rol over. Geen geld terug, helaas!

Hallo Christine,
Wat bedoel je precies met meet model klopt niet?
Hallo Christine,
Wat bedoel je precies met meet model klopt niet?
Zou je ons alsjeblieft een mail hierover willen sturen? Dat mag naar hello@estahome.nl. Als de rol nog in de originele verpakking zit en onbeschadigd is mag je deze altijd binnen 30 dagen naar ons retourneren zodat wij het bedrag naar je terugstorten.
Wij helpen je graag verder!

Anouk Bank

Staaltje besteld, nooit ontvangen. Gebeld, zou een nieuw staaltje opgestuurd worden, ook nooit ontvangen.

Goedenavond Anouk,
Wat vervelend dat je tot twee keer toe je bestelde staal niet hebt ontvangen!
Goedenavond Anouk,
Wat vervelend dat je tot twee keer toe je bestelde staal niet hebt ontvangen!
Ik zie dat wij je deze inderdaad twee keer hebben toegezonden. Heb je gecheckt of de adresgegevens juist zijn? Wij sturen de stalen per post.
Zou je ons een mailtje hierover willen sturen? Dan kunnen wij kijken of wij je nogmaals het staal kunnen toesturen. Ons mailadres is hello@estahome.nl.
Onze excuses voor het ongemak!

S.C van den Bergh

Mijn bestelling was heel snel binnen.