Anne B

Prachtig behang, maar de service laat heel veel te wensen over. Na twee weken nog steeds niks ontvangen te hebben, uiteindelijk maar gebeld. Ze hadden het nog steeds niet verzonden, gewoon... Prachtig behang, maar de service laat heel veel te wensen over. Na twee weken nog steeds niks ontvangen te hebben, uiteindelijk maar gebeld. Ze hadden het nog steeds niet verzonden, gewoon 'vergeten'. Erg jammer dat dit zo liep en het behang veel te laat binnen was. Zeker als ze je op de website verzekeren van een snelle levering. Volgende keer koop ik het behang van EstaHome wel via een andere website.

Goedemorgen Anne-Ruth,
Wat vervelend dat je je bestelling zo laat pas ontvangen hebt! Ik heb even nagekeken wat er mis is gegaan.
Wij hebben je bestelling op tijd verzonden maar ik zie dat...
Goedemorgen Anne-Ruth,
Wij hebben je bestelling op tijd verzonden maar ik zie dat het bij de vervoerder niet goed gegaan is. Wij hebben naar aanleiding van ons telefonisch contact, contact opgenomen met de vervoerder. Zodra wij hier meer informatie over hebben ontvangen zullen wij je zoals vermeld natuurlijk direct informeren!
Nogmaals onze excuses voor het ongemak!

Danielle Boudesteijn

Helaas duurde het bijna 2 weken voordat ik de proefstalen binnen kreeg.
Dit werd vooraf niet gecommuniceerd. Hierover 2 x moeten bellen

Robert

Een aantal stalen besteld en ontvangen, het heeft niet eens een afmeting van een A4, 2 euro voor een A4 staal betalen is veel te veel, bij veel Bouwmarkten en behangwinkels kun je dit soort... Een aantal stalen besteld en ontvangen, het heeft niet eens een afmeting van een A4, 2 euro voor een A4 staal betalen is veel te veel, bij veel Bouwmarkten en behangwinkels kun je dit soort behangboeken gratis inzien.

Goedemorgen Robert,
Helaas is het niet altijd mogelijk om in een bouwmarkt of winkel het behangboek mee naar huis te nemen. Daarom is het soms handig om een staal te kunnen bestellen.
Mocht...
Goedemorgen Robert,
Mocht je niet tevreden zijn over de stalen dan mag je deze natuurlijk naar ons terugsturen. Wij zullen dan binnen enkele werkdagen het aankoopbedrag naar je terugstorten.

Angela

Onnodig duur behang. Ik heb elders wel beter behang gehaald. De kleur zoals omschreven, was bovendien niet als in het echt. Op de website zwart goud in het echt zwart bruin. De levertijd was kapot... Onnodig duur behang. Ik heb elders wel beter behang gehaald. De kleur zoals omschreven, was bovendien niet als in het echt. Op de website zwart goud in het echt zwart bruin. De levertijd was kapot lang terwijl het op voorraad stond op de website. Ik moest ervoor bellen, toen hoorde ik 5 tot 8 dagen levertijd wat niet op de site stond. Ook zei degene aan de teflon wij ontvangen het vandaag dus gaat morgen op de post. Betreft dus dropshipping. Hiermee genoeg gezegd.

Goedemorgen Angela,
Om de kleur eerst in het echt te bekijken hebben wij een stalenservice. Zo kan je eerst de kleur en kwaliteit bekijken voordat je je definitieve bestelling plaatst.
Op de...
Goedemorgen Angela,
Op de website wordt zeker de levertijd van 5 tot 7 werkdagen vermeld. Dit zie je staan onder het kopje op voorraad. Daarnaast wil ik je laten weten dat dit een artikel is wat wij niet zelf produceren maar dit laten wij per bestelling produceren, vandaar de levertijd.

Freddy van der Hoorn

Geen goede ervaring, 20 oktober 3 stalen besteld en nog steeds niet ontvangen, ook even rondgekeken op internet, andere reviews over dit bedrijf zijn ook zeer slecht.

Goedemorgen Freddy,
Wat vervelend dat je de stalen nog niet ontvangen hebt!
Goedemorgen Freddy,
Wat vervelend dat je de stalen nog niet ontvangen hebt!
Zou je ons een mail willen sturen (hello@estahome.nl) met daarin je ordernummer? Dan kunnen wij het even voor je nakijken.
Onze excuses voor het ongemak!

E van der Plaat

Verkeerde staal behang toegestuurd.

Goedenavond,
Het spijt ons dat je een verkeerd staal hebt ontvangen!
Goedenavond,
Het spijt ons dat je een verkeerd staal hebt ontvangen!
Zou je ons alsjeblieft een mailtje hierover willen sturen met je ordernummer? Dit mag naar hello@estahome.nl. Wij zullen je dan zo spoedig mogelijk het juiste staal toesturen.
Onze excuses voor het ongemak!

Gabriëlse

Goede producten en snelle levering

Danny Soeters

Duidelijke website met mooie producten die in het echt ook zeer goed en mooi aanvoelen. We zijn dan ook zeer tevreden met het eindresultaat. We zullen in de toekomst zeker meer behang hier gaan... Duidelijke website met mooie producten die in het echt ook zeer goed en mooi aanvoelen. We zijn dan ook zeer tevreden met het eindresultaat. We zullen in de toekomst zeker meer behang hier gaan bestellen

Ellen

Ik had 22 sept 2 begangpapieren besteld voor een aanzienlijk bedrag, maar 16 dagen later heb ik nog steeds geen verzendbevestiging ontvangen. Nu lees ik hier heel veel negatieve ervaringen. Dit... Ik had 22 sept 2 begangpapieren besteld voor een aanzienlijk bedrag, maar 16 dagen later heb ik nog steeds geen verzendbevestiging ontvangen. Nu lees ik hier heel veel negatieve ervaringen. Dit begint naar oplichting te ruiken. Ik was beter naar een fysieke behangwinkel gestapt, lijkt me.

Goedemorgen Ellen,
Erg vervelend dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen! Ik heb het voor je nagekeken.
Goedemorgen Ellen,
Vanwege een productieprobleem heeft je bestelling vertraging opgelopen. Gelukkig is dit verholpen en zal je bestelling aankomende week verzonden worden.
Onze excuses voor het ongemak en voor het te laat melden hiervan! Wij gaan je bestelling dan ook met voorrang behandelen.

Ans Bijkerk

Ik heb 8 rollen behang gekocht en de kwaliteit laat sterk te wensen over helaas. Papier is veel te dun, ze gaan snel retour en hopelijk krijg ik mn geld snel terug.