Jolanda Keppel-Bontekoe

Mooie stalen ontvangen

Wendy

Behangstaal besteld en op A4-formaat ontvangen. Prima formaat om het behang goed te kunnen beoordelen. Behang zelf lijkt ook van prima kwaliteit.

Levering van de staal duurde wel...

Levering van de staal duurde wel redelijk lang (1 week), terwijl bij bestelling levering volgende werkdag werd vermeld. En anders dan aangekondigd ontving ik geen verzendbevestiging, dus het was even afwachten of en wanneer ik iets zou ontvangen.

Maria Verschoor

Ik heb 25 mei iets besteld, maar ik heb nu, 2 juni nog steeds niets gehoord over de leverdatum. Het is ook niet tetug te vindrn in mijn besteldtstatus.

Reactie ESTAhome:

Goedemorgen Maria,
Wat vervelend dat je de stalen niet ontvangen hebt!
Goedemorgen Maria,
Wat vervelend dat je de stalen niet ontvangen hebt!
Ik heb het voor je nagekeken en wij hebben de stalen op 16 mei per post naar je toegestuurd. Deze had je al ontvangen moeten hebben.
Zou je ons hierover een mail willen sturen? Dat mag naar hello@estahome.nl. Wij willen je de stalen graag nogmaals toesturen.

Karin Oostindien

Had staaltjes opgevraagd

Maddy Stuiver

Ik heb drie behangstaaltjes besteld maar na 2 weken nog niet ontvangen. Inmiddels al ergens anders behang gekocht.

Reactie ESTAhome:

Goedenavond Maddy,
Wat vervelend dat je je bestelde stalen niet hebt ontvangen!
Ik heb het voor je nagekeken en wij hebben deze op 4 mei per post naar je toegestuurd.
Wij hadden ze graag...
Goedenavond Maddy,
Wat vervelend dat je je bestelde stalen niet hebt ontvangen!
Wij hadden ze graag nog een keer naar je toegestuurd. Mocht je ze alsnog willen ontvangen dan horen wij dat natuurlijk graag.

Klaasje

Stalenbehang keurig geleverd, goed verpakt, nummer er duidelijk achterop.

Rudi

Prima, snelle levering

Stella

Super behang, goede kwaliteit, eerst de tips gelezen, muur insmeren en plakken maar, heel mooi geworden groene grote bladeren behang

Gerda Harms

Wat een enorme keuze aan behang, zo leuk!
Na het ontvangen van een staaltje kon de keus gemakkelijk gemaakt worden.
Nu zit er een prachtig behangetje met Marokkaans tegelmotief in onze...
Wat een enorme keuze aan behang, zo leuk!
Na het ontvangen van een staaltje kon de keus gemakkelijk gemaakt worden.
Nu zit er een prachtig behangetje met Marokkaans tegelmotief in onze oude, lees: gepimpte, caravan.
Heel blij mee!

Tineke Veeke

Top, de verzending van de proef stukjes behang in mooie envelope en ook nog kortingsbon erbij.