Sanne Stokman

Prima. Proefstalen besteld, was netjes verpakt en binnen twee dagen thuisbezorgd.

Helma Van der Plas

Ik heb op 23 nov een monster van behang besteld en betaald, het monster heb ik nog niet ontvangen.

Goedemorgen Helma,
Zou je alsjeblieft contact met ons willen opnemen via de mail (hello@estahome.nl). Wij helpen je graag verder.

Rianne

Ik heb geld betaald voor samples en een aantal daarvan daar staat precies niets op van de print. Een halve vogel, een halve leeuw. Ik vind dat er beter gekeken kan worden naar de uitsnede.

Goedemorgen Rianne,
Wat vervelend dat je niet tevreden bent over de stalen.
Goedemorgen Rianne,
Wat vervelend dat je niet tevreden bent over de stalen.
Wij hebben een stalenservice zodat je de kwaliteit en de kleur van het originele behang kunt bekijken. Omdat een staal een uitsnede van de print is, is het soms niet mogelijk om de gehele print te laten zien. Deze proberen wij dan ook duidelijk op de website te laten zien.
Je mag uiteraard de stalen naar ons terugsturen zodat wij deze naar je terug kunnen storten.

Gaby Tempelaars

Ik heb staaltjes besteld op zondag 6 november. Het zou 10 november verstuurd worden, maar ik kreeg 11 november een mail dat ze dat behang niet meer hadden. Vind ik op zich best lastig. Nu was... Ik heb staaltjes besteld op zondag 6 november. Het zou 10 november verstuurd worden, maar ik kreeg 11 november een mail dat ze dat behang niet meer hadden. Vind ik op zich best lastig. Nu was hetzelfde behang aanwezig maar van een ander merk.. overleg is goed maar ben wel benieuwd wanneer het u komt.

Goedemiddag Gaby,
Uiteraard gaan wij de stalen vandaag naar je toesturen.
Goedemiddag Gaby,
Uiteraard gaan wij de stalen vandaag naar je toesturen.
Nogmaals onze excuses voor het niet voorradig hebben van de stalen welke je eerst besteld had. Hopelijk zijn de vervangende stalen naar wens!

Amanda M

Ik heb mijn pakket helaas nog niet gehad. Direct na de bestelling heeft Estahome actie ondernomen en het pakket opgestuurd. De bezorging lijkt alleen niet zo lekker te werken. Er werd op 3 november... Ik heb mijn pakket helaas nog niet gehad. Direct na de bestelling heeft Estahome actie ondernomen en het pakket opgestuurd. De bezorging lijkt alleen niet zo lekker te werken. Er werd op 3 november bezorgd waar wij niks van merkten. Ook geen aankondiging of briefje in de brievenbus. Toen niks meer gehoord. Toen gemaild naar Estahome, ik kreeg snel reactie dus dat was fijn. Schatting was dat het pakket de volgende dag of de dag erna zou komen. Nog niks ontvangen op 9 november. Ook helemaal geen communicatie vanuit de bezorger. Conclusie, Estahome is goed bereikbaar en onderneemt actie. Hun bezorgpartner faalt in juiste communicatie. Het product heb ik nog niet kunnen beoordelen, want ik wacht er nog op.

Goedemorgen Amanda,
Wat vervelend dat je je bestelling nog steeds niet hebt ontvangen!
Goedemorgen Amanda,
Wat vervelend dat je je bestelling nog steeds niet hebt ontvangen!
Wij gaan direct contact opnemen met de vervoeder. Zodra wij meer informatie hebben zullen wij je direct informeren.
Onze excuses voor het ongemak!

C Langeslag-Klinkhamer

Geweldig