Bob van Leeuwen

Hermine Antonides

Het bestelde staaltje kwam voor de aangegeven datum!

v scholten

Vlot geleverd, netjes verpakt en mooie stalen, helaas waren het niet de kleuren die ik hoopte (wel netjes dat het bedrijf hier vooraf voor waarschuwden, dat kleuren kunnenafwijkenvanaf het scherm)

Melissa D

Louise van Aken

Op de site staat dat het behang de volgende dag wordt verstuurd. Wij hebben 2 weken moeten wachten zonder enige berichtgeving. Ik heb uiteindelijk zelf gebeld en ben zo achter de reden en... Op de site staat dat het behang de volgende dag wordt verstuurd. Wij hebben 2 weken moeten wachten zonder enige berichtgeving. Ik heb uiteindelijk zelf gebeld en ben zo achter de reden en leveringstijd gekomen. Tijdige berichtgeving vanuit jullie en een excuses was wel op z'n plek geweest.

Goedemiddag Louise,
Goedemiddag Louise,
Het spijt ons te horen dat je niet op de hoogte bent gebracht over de levertijd van je bestelling. Helaas weet ik niet wat de reden hiervan geweest is maar je had natuurlijk wel op de hoogte gebracht moeten worden. Onze excuses hiervoor!
Uiteraard hopen wij natuurlijk wel dat je blij bent met het behang :-)

F

Slechte communicatie, bijna tot geen reactie. Verkeerde bestelling. Geld terug duurde bijna 1 maand. Niet aan te bevelen

Pim de Munter

Het pakket is nooit aangekomen

Goedenavond Pim,
Wat vervelend dat je de stalen niet ontvangen hebt!
Wij hebben de stalen op 30 augustus per post naar je toegestuurd.
Zou je ons alsjeblieft een mail willen sturen met...
Goedenavond Pim,
Wat vervelend dat je de stalen niet ontvangen hebt!
Wij hebben de stalen op 30 augustus per post naar je toegestuurd.
Zou je ons alsjeblieft een mail willen sturen met het ordernummer? Wij zullen de stalen dan nogmaals naar je toesturen.
Onze excuses voor het ongemak!

G

Van de week naar het verkooppunt Roobol geweest waar het behang niet te zien was. Dus een staal besteld via de website en dan krijg je een staal binnen waar het behang of in ieder geval de kleur... Van de week naar het verkooppunt Roobol geweest waar het behang niet te zien was. Dus een staal besteld via de website en dan krijg je een staal binnen waar het behang of in ieder geval de kleur niet eens op staat. Erg jammer! Zeker omdat je er voor moet betalen.

Goedenavond,
Wat jammer dat je niet tevreden bent over het staal en helaas verkoopt niet iedere Roobol behang.
Goedenavond,
Wil je ons alsjeblieft per mail laten weten welk staal je hebt besteld? Ieder staal heeft uiteraard een kleurenpalet of het staal is van de originele rol.