m s

Kwaliteit van het behang valt tegen. Het ziet er korrelig uit. De kleuren zien er ook anders uit in het echt. Op de site is het kleurvoller

Goedemorgen Manon,
Wat jammer dat het staal je tegenvalt.
Dit is ook waarom wij een stalenservice hebben. Nu kan je eerst het staal bekijken voordat je meteen een bestelling doet ;-)
Wij...
Goedemorgen Manon,
Wat jammer dat het staal je tegenvalt.
Wij wensen je een fijne dag!

Kim

Wij hebben hier alleen een behangstaal besteld, maar het duurde ruim één week voordat deze geleverd werd en uiteindelijk was het ook maar een A4'tje met daarop de afdruk van het behang. Hiervoor wel... Wij hebben hier alleen een behangstaal besteld, maar het duurde ruim één week voordat deze geleverd werd en uiteindelijk was het ook maar een A4'tje met daarop de afdruk van het behang. Hiervoor wel €2,00 moeten betalen. Belachelijk en daarom er ook voor gekozen om hier geen behang te bestellen, omdat het allemaal erg lang duurt.

Hallo Kim,
Wat jammer dat je niet tevreden bent over je ontvangen staal.
Hallo Kim,
Wat jammer dat je niet tevreden bent over je ontvangen staal.
Zoals wij op de website aangeven is het staal in A4 formaat. Ook staat daarbij dat deze een levertijd heeft van 5 tot 7 werkdagen. Wij hebben een stalenservice zodat je juist de afdruk van het behang kan zien voordat je je bestelling definitief maakt.
Uiteraard mag je het staal naar ons terugsturen zodat wij het bedrag kunnen terugstorten op je rekening.

Jannie Hoeksma

Uitstekend

Tetje Hooghiem

Makkelijk besteld en snel in huis

COr

Beste mensen, voor 40 euro/rol zou je verwachten een goede kwaliteit te krijgen.
....maar met 3x vochtige doek het behang afnemen en al je verf is van je behang..
Klacht ingediend....
Klacht ingediend. Nette/aardige mevrouw die behandeld maar antwoord is 'voldoet aan norm wasbaarheid'
Conclusie: wil je elledige zooi voor veel geld, koop dat bij Estahome je behang. (behang linnenstructuur petrolblauw van ESTAhome
SKU: EH-139474)

Yvonne Steenbergen

Helaas niet gekregen waar we om gevraagd hebben. Stalen gaven geen representatief beeld. Werd aangegeven dat we ons geld terug zouden krijgen, ook daar maar de helft van gezien.

Goedemorgen Yvonne,
Ik heb het even voor je nagekeken.
Wij hebben het totale bedrag van het staal van €2,00 naar je teruggestort. Je hebt het algemene proefstaal ontvangen.
Vertrouwende...
Goedemorgen Yvonne,
Ik heb het even voor je nagekeken.
Vertrouwende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Liesbeth Ottes

Ik heb staaltjes besteld en ontvangen.

Rosanne Marck

Fijn dat er geen verzendkosten worden gerekend. Alleen jammer als je twee staaltjes besteld je twee dezelfde krijgt. Ik wilde graag een groter stuk zien, vandaar dat ik er twee had besteld. Maar... Fijn dat er geen verzendkosten worden gerekend. Alleen jammer als je twee staaltjes besteld je twee dezelfde krijgt. Ik wilde graag een groter stuk zien, vandaar dat ik er twee had besteld. Maar verder heb ik een goede ervaring met jullie. Prachtig behang!