ESTAhome

Mariet

Snelle levering behangstaal

Susanne Van Someren-Bakker

Prima service en goede produkten

Pauline Soldt, van

Prettige, goede en snelle service.

Jolanda Fierloos

Heb tot nu toe de staal van het behang niet ontvangen!

van der Aa

Goede service, snelle levering

Lize

Proefstalen besteld. Deze bevielen goed. Toen meteen de rollen besteld. Goede service duidelijke website.

Luthgarda Brunken

Ik heb een mooi behang gevonden. Na de reviews te hebben gelezen besloot ik eerst een staal te bestellen. Ik heb gebeld en ben keurig te woord gestaan door een zeer behulpzaam medewerkster. Mijn... Ik heb een mooi behang gevonden. Na de reviews te hebben gelezen besloot ik eerst een staal te bestellen. Ik heb gebeld en ben keurig te woord gestaan door een zeer behulpzaam medewerkster. Mijn bestelling was heel snel in huis. De behang was niet vergelijkbaar met de foto dus die ga ik niet bestellen maar de service vond ik zeer goed.

Heidi Beyens

Ik zou het niet weten, ik wacht nog steeds op de bestelde stalen

Reactie ESTAhome:

Hallo Heidi,
Wat vervelend dat je de stalen nog niet ontvangen hebt!
Hallo Heidi,
Wat vervelend dat je de stalen nog niet ontvangen hebt!
Ik heb het even voor je nagekeken en ik zie dat wij de stalen op 29 december per post naar je toegestuurd hebben. Zou je ons alsjeblieft een mailtje willen sturen hierover? Dat mag naar hello@ESTAhome.nl. Wij zullen de stalen dan nogmaals naar je toesturen.
Alvast bedankt en onze excuses voor het ongemak!
ESTAhome

Adam Sarbinowska