Marlyn Koster

Slecht, heb nog steeds geen stalen ontvangen

Goedemorgen Marlyn,
Ik heb het even voor je nagekeken.
Wij hebben de stalen op 8 september per post naar je toegestuurd. Deze zal je ieder moment moeten ontvangen.
Mocht je de stalen...
Goedemorgen Marlyn,
Ik heb het even voor je nagekeken.
Mocht je de stalen begin volgende week nog niet hebben ontvangen dan horen wij dat graag per mail (hello@estahome.nl) zodat wij je deze nogmaals kunnen toesturen.

Katinka Bogaerts

Heb mijn bestelling NIET ontvangen.

Goedemorgen Katinka,
Wat vervelend dat je het staal niet hebt ontvangen!
Ik heb het voor je nagekeken en wij hebben het staal op 22 augustus per post naar je toegestuurd.
Zou je ons...
Goedemorgen Katinka,
Wat vervelend dat je het staal niet hebt ontvangen!
Zou je ons alsjeblieft een mail willen sturen (hello@estahome.nl) met daarin je bestelnummer. Wij gaan je dan zo spoedig mogelijk opnieuw het staal toesturen.

Denise Pijnacker Hordijk

Het behang is erg mooi, de print spreekt mijn zoontje, die gek is op voertuigen, erg aan. Het jammere vind ik dat ze niet hetzelfde behang in een effen kleur hebben, want alle muren met dit behang... Het behang is erg mooi, de print spreekt mijn zoontje, die gek is op voertuigen, erg aan. Het jammere vind ik dat ze niet hetzelfde behang in een effen kleur hebben, want alle muren met dit behang is erg veel. Esta zelf raadde aan de kleur te laten mengen. Dit heb ik gedaan, maar uiteraard zul je zien dat het niet dezelfde kleur is als het behang. Jammer! Daarbij was dit toch veel moeite: eerst renovlies behang op de muur, vervolgens alles verven.. tip voor Esta is dus: bied niet alleen printjesbehang aan, maar ook effen kleuren in dezelfde kleur als het printje.

Reinie

Behang is mooi. Levertijd en de bezorging met GLS minder tevreden.

Krista

Behang besteld maar nooit ontvangen. Van het kastje naar de muur gestuurd en ondanks bewijs dat het pakketje niet ontvangen werd, geen terugbetaling of vervanging gekregen. Herhaaldelijk emails... Behang besteld maar nooit ontvangen. Van het kastje naar de muur gestuurd en ondanks bewijs dat het pakketje niet ontvangen werd, geen terugbetaling of vervanging gekregen. Herhaaldelijk emails gestuurd maar er werd steeds naar de transportfirma verwezen die geen actie ondernam. Service 0…

Hallo Krista,
Wij hebben contact gezocht met de vervoerder waar wij je over hebben geïnformeerd. Nu zijn wij in afwachting op verdere informatie.
Uiteraard zal je je bestelling ontvangen of...
Hallo Krista,
Uiteraard zal je je bestelling ontvangen of wij zullen het bedrag terugstorten op je rekening. Wij vragen je vriendelijk om nog geduld te hebben. Zodra wij meer informatie van de vervoerder hebben ontvangen kunnen wij verdere stappen ondernemen.

Luc van Kan

Behang besteld. 2 dagen te laat geleverd. Toen zat er een drukfout in het behang. En toen is het weer 2 dagen later dan gepland geleverd. Tot 2x toe de schilder moeten wegsturen. Geen compensatie.

Marieke

N.a.v. mijn bestelde stalen heb ik een goede keuze kunnen maken! Ik heb ontzettend mooi behang hier gekocht. Ben helemaal blij! Ik had nog een vraagje en deze werd goed en snel beantwoord. Aanrader!

Coby Dijkhof

Snelle levering, goed verpakt

Evaile van der Jeugd

Behangstaaltjes besteld. Veel van verwacht maar viel heel erg tegen.

Staaltje te klein voor de print van het behang. Heb er dus niet veel aan gehad. Zonde van het geld.

Goedemiddag Evaile,
Wat jammer dat het staal je tegenvalt.
Goedemiddag Evaile,
Wat jammer dat het staal je tegenvalt.
Wij hebben een stalenservice zodat je de kwaliteit en de kleur van het originele behang kunt bekijken. Omdat een staal een uitsnede van de print is, is het soms niet mogelijk om de gehele print te laten zien.