Tineke Veeke

Top, de verzending van de proef stukjes behang in mooie envelope en ook nog kortingsbon erbij.

Nancy Giacomini

Goede positieve ervaring

Saskia Wallez

Snelle afhandeling

willy Kooiman

Prima, toen 1 behangstaal niet de juiste bleek te zijn kreeg ik direct de volgende dag de goede zonder extra kosten.

nikki

Snelle communicatie, slordige verzending van producten. M’n stickervel kwam hierdoor gekreukeld uit de verpakking.

Bob van Leeuwen

Gemakkelijk behang bij bestellen

Frans Nijhuis

We hebben hier 7 rollen behang besteld, na 5 dragen pas geleverd en ook nog het verkeerde gekregen,het zou opnieuw worden opgestuurd maar nog niets ontvangen, ik heb er niet zoveel vertrouwen meer in.

Reactie ESTAhome:

Hallo Frans,
Wat vervelend dat je de verkeerde rollen hebt ontvangen en dat je de juiste nog niet hebt.
Hallo Frans,
Zou je ons via hello@estahome.nl een mail willen sturen met daarin je ordernummer? Dan kunnen wij het voor je nakijken en zorgen dat je zo spoedig mogelijk de juiste rollen ontvangt.
Onze excuses voor het ongemak.

Anouk Boers

Zeer slechte klantenservice

Bert de Haan

Niet goed

Reactie ESTAhome:

Hallo Bert,
Het spijt ons dat je ervaring met ons niet goed is.
Hallo Bert,
Het spijt ons dat je ervaring met ons niet goed is.
Vriendelijk vragen wij je ons een mail te sturen (dat mag naar hello@estahome.nl) en aan te geven waarom je ervaring met ons niet goed geweest is. Wij helpen je graag!

Jorrit

Uitstekend! Geweldige designs en goede prijs-kwaliteit verhouding. Ook mooi dat de producten ecologisch zijn geproduceerd.