Annelies

Ik heb een fantastisch mooi en kwalitatief goed behang binnen de aangegeven tijd ontvangen, ben er erg blij mee. Ik was een kortingscode vergeten in te vullen maar na dat ik dat telefonisch gemeld... Ik heb een fantastisch mooi en kwalitatief goed behang binnen de aangegeven tijd ontvangen, ben er erg blij mee. Ik was een kortingscode vergeten in te vullen maar na dat ik dat telefonisch gemeld had is dat bedrag binnen een paar dagen keurig teruggestort.

Hans

Niet goed, begin deze maand 8 rollen behang besteld maar tot op heden niets ontvangen, vorige week vrijdag gebeld met de klantenservice maar 't probleem ligt bij de vervoerder werd mij gezegd, ik... Niet goed, begin deze maand 8 rollen behang besteld maar tot op heden niets ontvangen, vorige week vrijdag gebeld met de klantenservice maar 't probleem ligt bij de vervoerder werd mij gezegd, ik heb het idee wanneer ik bij de reacties kijk dat de schuld altijd bij een ander ligt, in dit geval de vervoerder. Ik hoop dat ik de rollen behang nog ontvang de komende week.

Reactie ESTAhome:

Hallo Hans,
Zou je zo vriendelijk willen zijn om ons je ordernummer te mailen? Dat mag naar hello@estahome.nl. Wij kijken het graag even voor je na.
Alvast bedankt.
Met vriendelijke...
Hallo Hans,
Alvast bedankt.

Karin

Helaas te laat geleverd terwijl er een uiterlijke datum van levering stond. Geen korting of andere mogelijkheden geboden.

Reactie ESTAhome:

Goedemiddag Kirsten,
Helaas komt het wel eens voor dat de vervoerder niet de volgende dag kan leveren maar een dag later.
Uiteraard mag je je bestelling binnen 30 dagen naar ons...
Goedemiddag Kirsten,
Uiteraard mag je je bestelling binnen 30 dagen naar ons terugsturen.

NK

Vlotte levering. Goed product (behang). Mooie prijs-kwaliteit.

Marian Thoutenhoofd

Goed service, goede kwaliteit

RvR

Snel geleverd, goede kwaliteit behang

marina den Hartog

Prima service, mooie kwaliteit behang!

Jetske Prins

Prachtige stalen behang van jullie ontvangen maar toch een andere keuze gemaakt. Snelle service

Eline

Klantenservice reageert snel en vriendelijk! Levertijd van de behangstalen vond ik wel vrij lang.