EKOMENU

Wat vind je van de recepten?
7.6/10
Wat vind je van de productkwaliteit?
Wat vind je van je contact met de klantenservice?
7.4/10
Wat vind je van de informatie op de website?
7.6/10

Tomas

Per gerecht kunnen kiezen voor hoeveel personen.

Meer vegan opties

Biologisch aan huis geleverd is fijn. Bezorging minder goed dan de bezorging van AH.

biologisch, recepten en thuosbezorging

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

bezorgtijden op website updaten, zorgen dat eieren niet kunnen breken in het vervoer, communicatiebelofte van vervoerder bij no show of te laat (nl bellen) nakomen, eenrichtingsverkeer communicatie... bezorgtijden op website updaten, zorgen dat eieren niet kunnen breken in het vervoer, communicatiebelofte van vervoerder bij no show of te laat (nl bellen) nakomen, eenrichtingsverkeer communicatie van bezorger vind ik frustrerend als je uren voor niets zit te wachten op het eten en niet passen bij de verder persoonlijke uitstraling van Ekomenu. In het begin waren sommige bestellingen niet compleet, dat is nu beter.

Wendy Meerhof

Ik ben gestopt met ekomenu omdat er te vaak wat mis was. Voor mij de prijs niet waard.

Ruime keuze uit recepten

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

Ik ben gestopt met ekomenu door een combinatie van factoren. De relatief hoge prijs tov de geleverde kwaliteit. Te vaak waren de groente in de zak nat en daardoor zacht en/of schimmelig. En moest ik... Ik ben gestopt met ekomenu door een combinatie van factoren. De relatief hoge prijs tov de geleverde kwaliteit. Te vaak waren de groente in de zak nat en daardoor zacht en/of schimmelig. En moest ik zelf weer uien gaan halen. Ook de indruk dat er qua inpakken of vervoer niet al te zorgvuldig met de goederen werd omgegaan. Een avocado helemaal beurs bijvoorbeeld. Verder nog twee 2x gehad dat goederen over de datum waren. Er was gewoon te vaak wat mis en dat vond ik het geld niet waard.

Noor Obbink

Ervaring is goed. Bezorging is ook goed.
Ben te vrede

Biologisch

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

Iets meer variatie in recepten.
Soms keuze in gehakt. Jammer dat iets hoh is terwijl mij voorkeur naar rundergehakt is. Waardoor ik soms het recept niet kies.

Erg inspirerend. Sommige recepten vallen wat tegen qua hoeveelheid of creativiteit. Soms vind ik de verhouding kosten/ baten niet in verhouding, het is dan relatief duur als je ziet wat je ervoor... Erg inspirerend. Sommige recepten vallen wat tegen qua hoeveelheid of creativiteit. Soms vind ik de verhouding kosten/ baten niet in verhouding, het is dan relatief duur als je ziet wat je ervoor geleverd krijgt.

Biologische ingrediënten

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

De hoeveelheid groente verschilt erg per recept. Laatst had ik 2 kleine preien, wogen samen 200 gram. Dit vind ik wat weinig voor 2 personen.

Laura Ferron

We order every week since January and are overall very pleased. We are a flexitarian, neurodiverse family that need some help organising meal that are nutritious and easy to put together. You do... We order every week since January and are overall very pleased. We are a flexitarian, neurodiverse family that need some help organising meal that are nutritious and easy to put together. You do that very well :-)

The local, organic, low waste products. In general, recipes are well tough with respect to taste and nutrients.
Very friendly client service :-)

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

It would be nice to have a "cheat day" lifestyle. All of the meals are so healthy... Sometimes it is nice to not look too much at the nutrients and just indulge.
I am looking forward to the...
I am looking forward to the new website! The present one is just a bit difficult to understand (especially with my poor Dutch...)
Can you indicate what you expect us to have for breakfast and lunch when you compose the dinners? Just bread and topping? I.e. if we also eat some veggies for lunch, maybe we don't have to eat all the veggies for dinner.
We might be interested in similar "lunch/breakfast kit", 5 min preparation.

Ik heb best lekker gegeten, ik ben fan van gezond, gevarieerd en biologisch eten, ik moedig de duurzame gedachte aan en de bezorging ging altijd goed, maar soms komt vooral het online proces op mij... Ik heb best lekker gegeten, ik ben fan van gezond, gevarieerd en biologisch eten, ik moedig de duurzame gedachte aan en de bezorging ging altijd goed, maar soms komt vooral het online proces op mij nog wat onprofessioneel over.

Alles biologisch! Keuzemenu op website. Ideale receptenkaarten. Lekkere, gevarieerde, makkelijke en snelle recepten.

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

Ik eet vegetarische overvoeding, dus minimaal nachtschade, geen graanproducten en rijst, geen kaas en zuivel en wel veel verschillende paddestoelen en eieren. Ondanks Ekomenu ontzettend veel diverse... Ik eet vegetarische overvoeding, dus minimaal nachtschade, geen graanproducten en rijst, geen kaas en zuivel en wel veel verschillende paddestoelen en eieren. Ondanks Ekomenu ontzettend veel diverse eet wijzes heeft, kan ik met Ekomenu helaas niet eten zoals ik wens.
Ik vond het behoorlijk omslachtig om vijf verschillende e-mailadressen van Ekomenu op te slaan als contact, om te voorkomen dat er mails in mijn spammbox zouden komen. De wekelijkse mail dat ik mijn laatste wijzigingen door kon geven, bleef in mijn spambox terechtkomen.
Sinds ik Ekomenu heb stopgezet ontvang ik gek genoeg wel wekelijks de e-mail dat ik mijn laatste wijziging nog door kan geven. Ik heb mijn best gedaan deze e-mails stop te zetten, maar die mail blijft komen en dit komt op mij onprofessioneel over. Ik struikelde ook over het feit dat ik er niet voor kon kiezen om op maandag mijn Ekomenu op te te halen bij Ekoplaza in Heerhugowaard. Ik vind het duurzamer om het zelf lopend op te halen dan dat ik het laat bezorgen.
De bezorging en mail kan ik overheen komen, maar als er een optie oervoeding komt, ga ik zeker weer met ekomenu eten!

Erg lekkere recepten met kwalitatief goede producten.
Erg lekkere recepten met kwalitatief goede producten.
De website werkt slecht, zit daar altijd mee te stoeien. Verschillende malen is het ook verkeerd gegaan. Ik kreeg dus niet wat ik dacht besteld te hebben.

De recepten en kwaliteit vd producten

De website!

Ik ben ermee gestopt. UI is vervelend en de eten was meestal teleurstellend.

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

Beter foto's, beter recepten, beter UI

Biologisch, seizoen

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

Recepten moeten beter beschreven worden. Meer variatie in kruiden