EKOMENU

Wat vind je van de recepten?
7.6/10
Wat vind je van de productkwaliteit?
Wat vind je van je contact met de klantenservice?
7.4/10
Wat vind je van de informatie op de website?
7.6/10

Ik vind ekomenu slecht

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

Betere kwaliteit vlees minder bewerkelijke recepten
Ik vind pastaslierten maken van peen gewoon rot werk

Igna Oomen

Hiervoor nam ik maaltijdpaketten van HF. Ik wilde graag biologische producten. De kwaliteit van de producten is meestal goed, de recepten en smaak van de gerechten is minder spannend. Ook ontbreken... Hiervoor nam ik maaltijdpaketten van HF. Ik wilde graag biologische producten. De kwaliteit van de producten is meestal goed, de recepten en smaak van de gerechten is minder spannend. Ook ontbreken er in de recepten wel eens stappen

Dit veld is verplicht? Dat is vragen om complimenten

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

Sommige groenten of eieren zijn echt al bij leveren aan het einde van de houdbaarheid, broccoli was laatst echt al geel en zwarte puntjes. En het eiwit wasbijna zo dun als water. Gehakt was grijs.... Sommige groenten of eieren zijn echt al bij leveren aan het einde van de houdbaarheid, broccoli was laatst echt al geel en zwarte puntjes. En het eiwit wasbijna zo dun als water. Gehakt was grijs. Niet vers dus.

De menu's vind ik heerlijk, er is veel keus en flexibiliteit in de boxen. De website vind ik minder praktisch en handzaam, vind m niet gebruiksvriendelijk en logisch in elkaar zitten.

uitgebreid antwoord

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

op vragen krijg je antwoord van een emailadres waaruit niet duidelijk blijkt dat je niet kunt reageren. Een no-reply email is duidelijker voor de ontvanger.

Ria van der List

Elke week weer een verrassing hoe de menu’s smaken!

Veel groenten

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

Hoeveelheden op recept zou misschien iets duidelijker kunnen!

Ferda Bijker

Lekker handig gevarieerd

Gemak

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

Keuze uit meerdere lever dagen

Heerlijke recepten en altijd biologisch

Goed concept

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

Een keer werd de box niet bezorgd op de dag dat hij zou komen dit zorgde voor veel gedoe voor ons. Omdat hij de volgende dag kwam terwijl we niet thuis waren en de dag er voor waren we bewust thuis... Een keer werd de box niet bezorgd op de dag dat hij zou komen dit zorgde voor veel gedoe voor ons. Omdat hij de volgende dag kwam terwijl we niet thuis waren en de dag er voor waren we bewust thuis gebleven om er op te wachten.
We hadden gehoopt misschien een extraatje in de doos te vinden ter compensatie maar dat was helaas niet zo. Dit gedoe willen we niet nog een keer dus we zijn gestopt.

Marieke Kollen

Levering meestal op tijd. Fijne recepten. Goed te maken. Vers en veel groenten. mooie afwisseling in vlees, vis en vegetarisch.

Heerlijke recepten, fijne biologische producten, prettig contact gehad met de klantenservice over de bezorging

nee

Daniël Eikelenboom

Goed, lekker en gevarieerd eten.

Reminder op dinsdag is heel fijn, eten is lekker en heel gevarieerd. Duidelijke communicatie met bezorging.

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

Ik zou graag een uitgebreidere automatische filter willen, zodat ik niet elke week de oven gerechten hoef uit te vinken. Dan zou ik ook een vega en een seizoens groente dieet kunnen volgen... Ik zou graag een uitgebreidere automatische filter willen, zodat ik niet elke week de oven gerechten hoef uit te vinken. Dan zou ik ook een vega en een seizoens groente dieet kunnen volgen bijvoorbeeld.

Gemak, verrassend, vaak simpel

Bezorging, lekkere producten, lekkere recepten

Soms ontbreken er producten

Elze Doelman

Flexibel, heerlijke biologische gerechten en goede menubeschrijving.

Perfecte hoeveelheden.

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

Jammer dat het aanleveren niet altijd lukt, zodat ik toch nog snel iets moet kopen en koken voor de dag dat de maaltijden worden bezorgd