EKOMENU

Wat vind je van de recepten?
7.6/10
Wat vind je van de productkwaliteit?
Wat vind je van je contact met de klantenservice?
7.4/10
Wat vind je van de informatie op de website?
7.6/10

Marjolein Roelofs Heyrmans

Eerlijk, gezond eten met -meestal- lekkere recepten

veel goede groenten, zonder extra verpakking bezorgd

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

iets grotere porties per persoon; vooral vlees, vis e.d. Recepten zijn soms wel erg 'simpel' en daardoor wat saai in smaak.

Lida

De levertijd was goed af te stemmen. De producten kwamen niet helemaal overeen met de omschrijving (witte pasta ipv volkoren pasta bijvoorbeeld), de uien waren beschimmeld.
Wel leuke gerechten...
Wel leuke gerechten en veel vegan/vega keuze:)!

Fijn dat je een proefbox kunt bestellen zonder er meteen aan vast te zitten.

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

Het nog makkelijker maken om de levering aan of uit te zetten. Zou het fijner vinden als ik lid kan worden en mijn boxen elke week aan zou kunnen zetten ipv uit moeten zetten.

Ietwat tegenvallend

Levering, afwisseling in de recepten, hoeveelheid recepten, versheid producten

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

Ik had verwacht vaker salade als bijgerecht te krijgen (bijvoorbeeld bij een gerecht als flammkuchen) en vind de hoeveelheid groente per gerecht ook wat tegenvallen. Daarnaast gaat het regelmatig... Ik had verwacht vaker salade als bijgerecht te krijgen (bijvoorbeeld bij een gerecht als flammkuchen) en vind de hoeveelheid groente per gerecht ook wat tegenvallen. Daarnaast gaat het regelmatig fout met de legumaisepotjes. Meermaals gebeurd dat het niet in de zak zat, of in de verkeerde variant.

Tot nu erg tevreden, helaas wel twee keer voorgekomen dat het verkeerde menu wordt geleverd. De klantenservice reageert daar echter adequaat op en wordt snelle oplossing geboden

Biologische producten en dat diversiteit aan recepten

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

Persoonlijk zou ik meer recepten met vis kunnen waarderen en juiste menu's inpakken ;-) ben niet zo'n fan van verrassingsmenu's

Joanna

Gemak

Gemak

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

Volgorde sommige recepten niet helemaal logisch.
Soms ontbraken er ingrediënten of was de kwaliteit niet zo goed.
Wekelijks feedback vragen over de geleverde box en de recepten, met ev...
Volgorde sommige recepten niet helemaal logisch.
Soms ontbraken er ingrediënten of was de kwaliteit niet zo goed.
Wekelijks feedback vragen over de geleverde box en de recepten, met ev mogelijkheid om foto’s in te sturen zou fijn zijn, via de app, zoals bij Picnic

Gevarieerd en gezond eten en thuisbezorgd!

Ruime keuze uit maaltijden

Meer vegetarische recepten

Prima: goede prijs, prima recepten, hoeveelheden zijn heel oké, producten zijn goed

Hoeveelheden per portie en in groente

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

Recepten kunnen soms iets smaakvoller, bijvoorbeeld door meer kruiden, specerijen of knoflook bijvoorbeeld

Gerard Ohm

Over het algemeen tevreden. Vrijheid om eigen menu samen te stellen is fijn. Meestal is er wel iets van onze gading bij. Handig dat je kunt pauzeren.

Eigen menu samenstellen. Makkelijk pauzeren.

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

We zijn flexitariër en hebben de ervaring dat de recepten met vlees nog relatief de overhand hebben. We zouden graag zien dat van elke recept er ook een vleesloze variant is of een variant met... We zijn flexitariër en hebben de ervaring dat de recepten met vlees nog relatief de overhand hebben. We zouden graag zien dat van elke recept er ook een vleesloze variant is of een variant met vleesvervanger. Recepten met vis zijn er te weinig of tegen een te hoge meerprijs. Wij bestellen drie maaltijden. En elke week 1x vegetarisch, 1x vlees en 1x vis lukt eigenlijk nooit.

Bij recepten met uien zijn de uien over het algemeen erg klein en matig van kwaliteit. Met enige regelmaat moet ik er van weggooien omdat ze al zompig zijn. Ook regelmatig uien die van binnen al weer aan het kiemen zijn.

Wij hebben de indruk dat er bepaalde producten worden gebruikt als goedkope vulling om aan de hoeveelheid groenten te komen. Zoals te pas en te onpas verse peterselie. Met als gevolg dat we die regelmatig ongebruikt weggooien. Wat nou juist niet de bedoeling was.

Bij recepten met spaghetti krijgen we altijd een volledige gezinsverpakking spaghetti aangeleverd. Daar gaan ca zes porties uit, terwijl we maar met zijn tweeën zijn. Gevolg is een hele voorraadkast vol spaghetti.

Naar aanleiding van een aantal van de bovenstaande punten zouden we suggereren dat bij recepten voor sommige producten kan worden aangegeven dat we die niet willen bestellen, bijvoorbeeld omdat we die zelf op voorraad hebben of omdat we het recept zonder dat ingrediënt willen bereiden.

Jorre Meijrink

Goed, eten wordt netjes geleverd en is voldoende lang houdbaar.

Duidelijke instructies, recepten op papier, relatief korte bereidingstijd.
Persoonlijke benadering bij leveringsproblemen.

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

- de mail met bestelherinnering komt in de spam (gedeeltelijk zal dat liggen aan Gmail, maar het is wel te voorkomen als zender), daardoor heb ik al twee keer een bestelmonent gemist.
- er zit...
- er zit wel erg veel zand op de aardappels

Het eco concept

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

Misschien nog minder plastic verpakking