EKOMENU

Wat vind je van de recepten?
7.6/10
Wat vind je van de productkwaliteit?
Wat vind je van je contact met de klantenservice?
7.4/10
Wat vind je van de informatie op de website?
7.6/10

Patricia

Alles wordt altijd keurig geleverd. Het gemak van het pakken van een zak met daarin alle toebehoren voor de maaltijd is super.

Netjes in zak en op tijd leveren.

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

Bij recepten graag het aantal gram van groenten. Er staat nl 2 stuks courgettes maar er zitten er vier in. Alle courgettes gebruiken was echt teveel.
Ik vind de groenten er niet altijd top...
Ik vind de groenten er niet altijd top uitzien. Soms toch a iets te verlept.

Ik vul hierboven 2 in. Ik heb nog nooit contact gehad met de klantenservice. Dus misschien moeten jullie die optie ook erbij zetten.

Reactie EKOMENU:

Hi Patricia,
Fijn om te lezen dat je Ekomenu zou aanbevelen! Je feedback betreft de groenten ga ik noteren.
Groeten,
Robin

Super tevreden!

De recepten en het contact mbt de bezorging.

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

Ik vind de nieuwe website geen verbetering. Ik vind het erg onoverzichtelijk geworden. Jammer!

Reactie EKOMENU:

Hi Monique,
Hi Monique,
Fijn dat je tevreden bent met de recepten en de bezorging! We snappen dat een nieuwe website even wennen is, heb je onze instructievideo al gezien? In deze video nemen we je stap voor stap mee in het gebruik van de website. Hopelijk helpt dit. Hierbij het linkje: https://www.ekomenu.nl/page/nieuwe-website
Groeten,
Robin

Prima producten en recepten

Veel verschillende recepten om uit te kiezen, verschillende leefstijlen

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

Over het algemeen vind ik het eten 'wel lekker' maar heb niet vaak iets wat ik echt heerlijk vind. Verbeterpunt is dan dus om lekkerdere recepten te maken :)

Super heerlijke gezonde verse produkten.
Gevarieerd voldoende keuze in de menu's en in een hand omdraai gemaakt.
Uitgebalanceerd qua vezels, eiwitten, groenten etc.

Ik zeg...
Super heerlijke gezonde verse produkten.
Gevarieerd voldoende keuze in de menu's en in een hand omdraai gemaakt.
Uitgebalanceerd qua vezels, eiwitten, groenten etc.

Ik zeg Doen!!

Keuzen in menu's, produkten, tabel qua voedingswaarde en ook communicatie op de website

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

Kiezen nieuwe produkten i.p.v. gekozen menu's vooraf.
Blanco maken zodat zelf een keuze kunt maken doordat de menu's worden doorgenomen.

H. van der Veen

Ik ben zeer tevreden over Ekomenu

Lekkere recepten

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

De website was hopeloos, kon maar moeilijk de recepten vinden, en moeilijk de planning voor wanneer je wel en net geleverd wil hebben.maar dat lijkt nu verbeterd

Ekomenu is supergoed!

Eenvoudig, klantvriendelijk, lekker

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

Nee, ik ben heel tevreden

Brigit van Haaster

Ik bestel 3 maaltijden per week. Van de ingrediënten daarvan kan soms 4 of 5 maaltijden maken, dat is fijn.

Eenvoudige, snelle basisrecepten die je zelf makkelijk naar eigen smaak kan aanpassen.

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

Ik zou graag brood kunnen bestellen naast de maaltijden.
Ik zou graag brood kunnen bestellen naast de maaltijden.
Kruiden meeleveren in die kleine plastic zakjes hoeft van mij niet, die blijven liggen en stapelen zich op. Hetzelfde met de zakjes currypasta, die gebruik ik nooit helemaal en moet ze dan weggooien. Zonde.

Helemaal oké!

Biologisch

Nee

Lina Demeyere

Blij dat ik EKOmenu ontdekt heb.

Verzorg ingepakt

Grote doos beter toeplakken
Is soms open

Tomas

Per gerecht kunnen kiezen voor hoeveel personen.

Meer vegan opties