EKOMENU

Wat vind je van de recepten?
7.6/10
Wat vind je van de productkwaliteit?
Wat vind je van je contact met de klantenservice?
7.4/10
Wat vind je van de informatie op de website?
7.6/10

Ilse Kuijpers

Het gebruisgemak vond ik niet voldoende. Ook twee keer een onherstelbare bestel fout gemaakt. Daarnaast had ik te vaak producten over, te grote porties. De doorslaggevende reden om te stoppen, is... Het gebruisgemak vond ik niet voldoende. Ook twee keer een onherstelbare bestel fout gemaakt. Daarnaast had ik te vaak producten over, te grote porties. De doorslaggevende reden om te stoppen, is dat de gerechten te saai voor ons zijn. Mist net dat extra smaakje of ingrediënt om het echt lekker te maken. De creatieve gerechten sloegen dan vaak de plank weer net mis.

Klantenservice, mooie producten

Zie boven

Kan beter

Biologische maaltijden

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

Gebruik meer kruiden als smaakmakers en meer fantasie in de recepten.

Eveline Van den Burg

Lekker en gemakkelijk

Eenvoudig en gezond

Nvt

Ik wordt er gestoord van...al 10x uitgeschreven voor de nieuwsbrieven...maar nog steeds krijg ik ze. Zelfs via de klantenservice zouden ze het regelen maar het is erg lastig

Goede producten, als je ze krijgt. Bij de eerste box miste ik al 2hoofd ingrediënten

Luisteren naar de klant

Doordat de recepten niet altijd even smakelijk zijn, zijn we er mee gestopt.

Biologisch met volkoren producten en keuze wel/niet vegetarisch.

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

Beter navragen of een recept ook lekker is, opdat je daar iets mee kunt doen. Wij hadden 1 recept wat we echt niet te doen vonden en dat drukt dan een stempel op je totale smaakbeleving. Ik had het... Beter navragen of een recept ook lekker is, opdat je daar iets mee kunt doen. Wij hadden 1 recept wat we echt niet te doen vonden en dat drukt dan een stempel op je totale smaakbeleving. Ik had het graag uitgelegd of toegelicht.

Femke Verduin

Sinds ik glutenvrij eet, ben ik superblij met recepten van ekomenu. De aflevering is de laatste weken wat meer een probleem, maar sinds aanpassing van adres met een opmerking erbij, gaat het beter.

Lekker en vaak simpel, blij dat er zo weinig verpakkingsmateriaal is

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

Soms wordt er gezegd: lekker met koriander, of lekker ook met … waarom daar dan niet een beetje van erbij doen?

Annemarie

Op z'n Gronings, het kon beter.

Het is biologisch

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

Website kan beter, veel.producten zijn misschien wel vers maar gaan stuk vanwege de verpakking en handeling hiervan.

Silvi Bakker

Enthousiast over kwaliteit maar ontevreden over de site/ duidelijkheid - mis een overzichtelijke app

Biologisch

Een app

Fenneke Dietz

Goede levering, goede kwaliteit producten, inventieve menu’s maar klantgerichtheid kan veel beter vergeleken met concurrenten

Versheid en puurheid producten ,

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

Het is vaak te weinig vooral bij koolhydraatvrij en (we hebben jaren Hellofresh gehad) vergeleken bij anderen mist er te vaak iets bij de ingrediënten. Vergeten te leveren of bewust naar beneden... Het is vaak te weinig vooral bij koolhydraatvrij en (we hebben jaren Hellofresh gehad) vergeleken bij anderen mist er te vaak iets bij de ingrediënten. Vergeten te leveren of bewust naar beneden afgerond. Soms is ook de officiële hoeveelheid groenten of vlees (op de receptkaart) voor 3 personen hetzelfde als voor 2 personen wat natuurlijk vreemd is. Kortom een beetje zuunig allemaal is onze indruk.

Zeer klantvriendelijk bedrijf

Zeer goede klantenservice

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

De recepten mogen wel iets toegankelijker, bij bepaalde recepten komen voor ons zoveel onbekende dingen voorbij dat we er bij voorbaat al niet aan beginnen