EKOMENU

Wat vind je van de recepten?
7.6/10
Wat vind je van de productkwaliteit?
Wat vind je van je contact met de klantenservice?
7.4/10
Wat vind je van de informatie op de website?
7.6/10

Steven Steven

Niet veel smaakvol

Smaakvoller maken

Hi Steven,
Bedankt voor je feedback! Ik zie dat je Ekomenu geen hoge score geeft. Een collega zal contact met je opnemen om de feedback te bespreken. Zo kunnen we Ekomenu blijven verbeteren....
Hi Steven,
Robin

Mooie groentes en goed vlees

biologisch

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

groenten mag soms wat meer zijn, komt ongelijk over bij de verschillende recepten. Recepten niet altijd echt lekker, beetje smakeloos. Er mogen wel meer verse kruiden gebruikt worden.

Reactie EKOMENU:

Bedankt voor de feedback! Fijn om te lezen dat je Ekomenu zou aanbevelen. Jouw feedback betreft de recepten noteer ik en ga ik doorgeven aan het receptenteam.

Sabien Adank

We zijn nog niet heel overtuigd over of we ermee door willen

Biologisch

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

Ik vind de website niet heel gebruiksvriendelijk

Hi Sabien,
Hi Sabien,
Bedankt voor je feedback! Ik zie dat je als verbeterpunt aangeeft dat de website niet heel gebruiksvriendelijk is. We zijn net overgegaan op een nieuwe website. Dit kan even schakelen zijn. Om klanten op weg te helpen hebben we een instructievideo gemaakt. Ik zal de link met je delen. Ik hoop dat dit wat meer duidelijkheid geeft! https://www.ekomenu.nl/page/nieuwe-website

C L Maas

Een sympathiek concept. De organisatorische vormgeving is nog steeds in ontwikkeling.

Enthousiasme en de wil om eko voor een breed publiek te brengen

Zorg voor meer ophaalpunten

Lars Pelgrim

Prima producten, wel irritant dat een kortingscode bij een abonnement niet kan worden ingevoerd.

Leuke producten, je eet eens wat anders. Fijne service, aardige mensen die behulpzaam zijn en niet te formeel.

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

Kortingscode aan abonnement toevoegen, recepten met minder ingrediënten zodat het voor mij (als slechte kok) ook leuk blijft. Nu moet mijn vriendin het altijd klaarmaken ;-).

Nienke Tjoelker

Lekker, gezond, maar niet altijd ideaal voor de kinderen

Originele recepten

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

Beter reageren op e-mails, betere bezorgservice regelen die meer continu is

Ellen Steenbakkers

Gematigd positief

Veganistische recepten met seizoensgroenten. De gerechten zijn heel voedzaam.

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

Bezorging vind ik niet goed en regelmatig ontbreken ingrediënten

Hi Ellen,
Hi Ellen,
Bedankt voor je feedback! Kun je aangeven waar de verbeterpunten liggen van de bezorging? Is dat bijvoorbeeld dat de maaltijden niet binnen het aangegeven tijdvenster worden geleverd? Ik noteer in ieder geval je feedback en we gaan ermee aan de slag!

Familie Vinkestijn

De groenten zijn niet altijd even vers meer wanneer je voor vijf dagen besteld, soms mist er een product en de recepten zijn soms erg lekker maar meestal niet heel erg bijzonder. En het zelf moeten... De groenten zijn niet altijd even vers meer wanneer je voor vijf dagen besteld, soms mist er een product en de recepten zijn soms erg lekker maar meestal niet heel erg bijzonder. En het zelf moeten toevoegen van mayonaise of bouillon terwijl ik dat niet in huis heb is heel vervelend.

Biologische producten, originele recepten.

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

Wanneer er voor vijf menu’s gekozen wordt en op alle zakken staat ‘binnen drie dagen bereiden’ dan wil ik daar graag bij het bestellen op gewezen worden want op de website staat niet hoe lang een... Wanneer er voor vijf menu’s gekozen wordt en op alle zakken staat ‘binnen drie dagen bereiden’ dan wil ik daar graag bij het bestellen op gewezen worden want op de website staat niet hoe lang een product houdbaar is dus zit er in de laatste twee zakken inmiddels verlepte groenten. En voeg alles toe wat nodig is voor het recept dus bijvoorbeeld ook een bouillonblokje of een zakje mayonaise want dat heeft niet iedereen standaard in huis (ik in ieder geval niet). En zorg dat de recepten gewaardeerd mogen worden zodat jullie weten welke recepten herhaald mogen worden en welke beter weggelaten. Zo hadden wij heel graag een bepaalde flamkuche nog eens gegeten maar die kwam helaas niet meer terug. En de bezorging zorgde voor veel vertraging vaak. Als de bezorging gepland staat voor 17:00 en het wordt 20:00 vind ik dat erg vervelend. Dit is meerdere malen voorgekomen.

Hi familie Vinkestijn,
Hi familie Vinkestijn,
Bedankt voor de feedback! Fijn om te lezen dat jullie Ekomenu aanbevelen! Voorheen werkte we met cijfers en 5 was daarbij het langst houdbaar. Nu staat er bij de recepten die langer houdbaar zijn 'Langer houdbaar'. Het verschilt per gerecht hoe lang dit is, maar dit zijn vaak gerechten met linzen, bulgur, bloemkool etc. Het is ook belangrijk om te kijken welke producten er wel en niet in de koelkast horen. Dit heeft ook invloed op de houdbaarheid van een product. Ik ga in ieder geval al je feedback noteren en intern doorgeven om te kijken of we dit kunnen optimaliseren.

Eva

Fijn dat het er is!

Mooi dar dit bestaat en leuke afwisseling in verschillende dieeten.

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

Ja, eten is soms (te) weinig, soms genoeg. Vind het vaak een beetje flauw de recepten en dan ‘pimp’ ik ze zelf nog

Malu Bremen

Heel goed, rijke inhoud en vol van smaak

Rijke ingrediënten

Nee