EKOMENU

Wat vind je van de recepten?
7.6/10
Wat vind je van de productkwaliteit?
Wat vind je van je contact met de klantenservice?
7.4/10
Wat vind je van de informatie op de website?
7.6/10

Lekkere koolhydraatarme menu’s

menu voor 5 personen

Veel groenten, eenvoudig, biologisch, gemak

Biologisch, veel groenten.

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

50% vd gerechten vinden we saai, te basic. Er mag beslist méér aandacht zijn voor de details in de gerechten die ze aantrekkelijker maakt.
Soms moet jezelf teveel toevoegen zoals bv eieren. Dan...
Soms moet jezelf teveel toevoegen zoals bv eieren. Dan graag meeleveren. Als t niet in huis hebt, mis je het.
Paar keer dag later geleverd wat de ingrediënten verouderd.
Paar keer zat niet alles in de maaltijdzak wat erop stond.
Eerder eens feedback gegeven en daarop geen veranderingen noch reatie gehad.

Goedemorgen,
Goedemorgen,
Bedankt voor je feedback! We zijn druk bezig met het verbeteren van de recepten aan de hand van de feedback die we van klanten hebben ontvangen. Ik ga dit ook noteren en doorgeven aan het receptteam. Dat er ingrediënten niet geleverd zijn is heel vervelend. Het kan wel eens voorkomen dat er bij de inpak iets niet goed gaat. Hier proberen we altijd alert op te zijn, maar dit zal ik nog eens extra benadrukken. Fijn om te horen dat je Ekomenu alsnog zou aanbevelen. We gaan met je feedback aan de slag.

Laure Evers

Lekkere recepten. De nieuwe website is veel toegankelijker!

Lekkere recepten, gemakkelijke recepten.

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

De porties zijn vaak wel heel klein. Te klein zelfs, zeker als je, zoals wij, meestal kiest voor veggie. We hebben vaak niet voldoende gegeten.

Prima, ben tevreden

Veel groente en leuke recepten met niet te veel poespas

Nee

Mooie producten, lekkere recepten, goede kwaliteit en makkelijk te bereiden

Goede producten, goede kwaliteit, leuk dat er soms staat waar een specifiek product vandaan komt, fijn dat er veel groentes inzitten, dat het makkelijk te bereiden is (niet alleen maar 45minuten... Goede producten, goede kwaliteit, leuk dat er soms staat waar een specifiek product vandaan komt, fijn dat er veel groentes inzitten, dat het makkelijk te bereiden is (niet alleen maar 45minuten recepten) en fijn dat je ook wat meer 'gezondere' versies met minder koolhydraten oid kan kiezen en dat er ZOVEEL recepten zijn!! En nog niet 1x een herhaling tegengekomen.

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

Een enkele keer wat meer kruiden, vaak doen wij die er thuis zelf nog bij. Misschien feedback vragen of een recept beviel of niet? En dat de meest gewilde recepten gewoon weer terugkomen?

Lekkere nieuwe recepten ontdekken met mooie producten. Dat is het mooie van Ekomenu

Diversiteit

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

Soms zijn vers producten niet meer goed.

Gemakkelijk, dier en milieu vriendelijk, recepten modern en lekker voor het hele gezin ook met moeilijke eters

Voldoende keus, gevarieerd

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

Ik vind de kwaliteit van sommige stukken kip slecht, die in groene bakjes.
Ook gaat het met bezorgen nog weleens mis. Soms nog weleens butsen in groente, kapotte eieren.
Ook heel soms...
Ik vind de kwaliteit van sommige stukken kip slecht, die in groene bakjes.
Ook heel soms slecht gekoeld? Dan zijn de zakken door en door nat en scheuren open

Carla Larsen

Trustworthy and convenient. The food tastes good too.

The chat box. The fruit packet. Variety of vegan recipes.

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

The big package box is not easy to recycle (too strong to break it into pieces), the photos could be better taken to make the food looks as tasty as it should be. These are very minor points... The big package box is not easy to recycle (too strong to break it into pieces), the photos could be better taken to make the food looks as tasty as it should be. These are very minor points though. Sometimes the products are not fresh.

Geen fijne en onduidelijke site, gebruiksgemak valt tegen

Niet te ingewikkelde recepten

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

Ik zou graag een bevestiging willen als ik iets gewijzigd of aangeklikt heb. Meer verse kruiden in recept verwerken

Hi Miek,
Hi Miek,
Bedankt voor je feedback! Ik lees dat je onze nieuwe website onduidelijk vindt en het gebruiksgemak tegenvalt. Overstappen naar een nieuwe website is altijd even schakelen, daarom hebben we een instructievideo gemaakt waarin we je stap voor stap meenemen in het gebruik van de website. Ik deel graag de link met je van de pagina, hopelijk geeft dit meer duidelijkheid! Link -> https://www.ekomenu.nl/page/nieuwe-website
Robin

Vriendelijke maaltijdbox, maar geen geweldige recepten.

Biologische producten, vriendelijk personeel bij afhalen.

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

De recepten vond ik niet erg interessant.

Hi!
Hi!
Bedankt voor je feedback! Fijn om te lezen dat biologisch belangrijk voor je is. Jouw feedback betreft de recepten noteer ik en ga ik doorgeven aan het receptteam. Zou je kunnen aangeven wat je precies mist in de recepten?