EKOMENU

Wat vind je van de recepten?
Wat vind je van de productkwaliteit?
Wat vind je van je contact met de klantenservice?
Wat vind je van de informatie op de website?

Ik heb best lekker gegeten, ik ben fan van gezond, gevarieerd en biologisch eten, ik moedig de duurzame gedachte aan en de bezorging ging altijd goed, maar soms komt vooral het online proces op mij nog wat onprofessioneel over.

Ik kies voor Ekomenu omdat ik

kies voor biologische producten, het milieu belangrijk vind

Alles biologisch! Keuzemenu op website. Ideale receptenkaarten. Lekkere, gevarieerde, makkelijke en snelle recepten.

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

Ik eet vegetarische overvoeding, dus minimaal nachtschade, geen graanproducten en rijst, geen kaas en zuivel en wel veel verschillende paddestoelen en eieren. Ondanks Ekomenu ontzettend veel diverse eet wijzes heeft, kan ik met Ekomenu helaas niet eten zoals ik wens.
Ik vond het behoorlijk omslachtig om vijf verschillende e-mailadressen van Ekomenu op te slaan als contact, om te voorkomen dat er mails in mijn spammbox zouden komen. De wekelijkse mail dat ik mijn laatste wijzigingen door kon geven, bleef in mijn spambox terechtkomen.
Sinds ik Ekomenu heb stopgezet ontvang ik gek genoeg wel wekelijks de e-mail dat ik mijn laatste wijziging nog door kan geven. Ik heb mijn best gedaan deze e-mails stop te zetten, maar die mail blijft komen en dit komt op mij onprofessioneel over. Ik struikelde ook over het feit dat ik er niet voor kon kiezen om op maandag mijn Ekomenu op te te halen bij Ekoplaza in Heerhugowaard. Ik vind het duurzamer om het zelf lopend op te halen dan dat ik het laat bezorgen.
De bezorging en mail kan ik overheen komen, maar als er een optie oervoeding komt, ga ik zeker weer met ekomenu eten!

Score voor EKOMENU: 3.5/5
Zou je Ekomenu aanbevelen? Ja