EKOMENU

Wat vind je van de recepten?
7.6/10
Wat vind je van de productkwaliteit?
Wat vind je van je contact met de klantenservice?
7.4/10
Wat vind je van de informatie op de website?
7.6/10

Goed, ik ben fan.

Hele lekkere, makkelijke en super gevarieerde recepten. Ik eet door Ekomenu veel soorten groente die ik normaal nooit in de supermarkt zou kopen.

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

Ik vind de leveringstijdslots erg lang, het dwingt je om vier uur thuis te blijven. Ook jammer dat er op zondagavond niet meer bezorgd wordt. Sommige groente zijn niet zo lang houdbaar, je moet goed... Ik vind de leveringstijdslots erg lang, het dwingt je om vier uur thuis te blijven. Ook jammer dat er op zondagavond niet meer bezorgd wordt. Sommige groente zijn niet zo lang houdbaar, je moet goed nadenken over wat je eerst eet en wat je bewaart.

De ervaring is goed

Sympathieke filosofie om direct van het land te kunnen eten zonder tussenkomst van de supermarkten

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

Wat meer raffinement in de recepten. Zo is mousaka lekkerder als de smaak wat meer in kan trekken (langere kooktijden) of als aardappels en aubergine respectievelijk worden gebakken en geroosterd.... Wat meer raffinement in de recepten. Zo is mousaka lekkerder als de smaak wat meer in kan trekken (langere kooktijden) of als aardappels en aubergine respectievelijk worden gebakken en geroosterd. Dat geeft uiteindelijk een diepere smaak.

Matige ervaring: De cashew noten ontbraken - ik vond 1 van de 3 recepten niet zo lekker - vrij duur voor veggie gerechten

handig en ecologisch

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

meer opties om uit te kiezen

biologische producten; goede keuze uit verschillende leefstijlen; interessante recepten

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

De menukeuze kan handiger, door recepten te selecteren en/of sorteren op kenmerken. Soms is een recept vegetarisch, maar staat dat niet vermeld. Vormgeving van (papieren) recepten kan duidelijker... De menukeuze kan handiger, door recepten te selecteren en/of sorteren op kenmerken. Soms is een recept vegetarisch, maar staat dat niet vermeld. Vormgeving van (papieren) recepten kan duidelijker (HelloFresh doet dat beter).

Voor de volwassenen vallen de Vega-opties goed in de smaak, voor onze kinderen (4 en 6) wisselt dit nogal.

Veel keuze in maaltijden, biologisch

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

Er zou vaker voor een volkorenvariant gekozen kunnen worden bij bijv pasta, wraps, pizzadeeg of couscous. Of in het geval van rijst voor zilvervliesrijst.

Er is keuze voor een...

Er is keuze voor een kindvriendelijk menu, maar dit bevat vaak vlees. Er is geen keuze voor een kindvriendelijk vega menu.

Jeanet Koning

Tot nog toe ben ik suoer tevreden. Ook als in contact neem, word ik adequaat geholpen en te woord gestaan.
Wat ik leuk vind is dat, als ik een keer ben vergeten te bestellen, ik door jullie zelf gekozen maaltijden krijg, en dat er op een of andere manier gekeken wordt wat ik zoal graag lust, want de 3 door jullie gekozen maaltijden waren alle drie in de roos. Dat vind ik een heel fijne bijkomstigheid.

snel en persoonlijk contact, biologisch en goede kwaliteit

op dit moment niet.

Op zich goed niet altijd ruim voldoende de qua hoeveelheid voor 2 personen.. maar over het geheel genomen goed.

Jullie klantenservice.. en 25 recepten

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

Iets meer afwisseling in d groentes van gerechten er zitten veel
Dezelfde groentes in zoals prei en wortel

Elise

Al jaren klant bij Ekomenu, super tevreden, iedere week lekkere biologische maaltijden. Super makkelijk!

Handige website

Nee

Makkelijk, zeer sympathiek vanwege biologische aanpak en dierenwelzijn. De recepten zijn wisselend van kwaliteit- er kan echt wat raffinement bij, voorbij peper en zout.

Kwaliteit van producten - gebruiksgemak-

Meer raffinement in recepten

Esther Janssen

Matige kwaliteit

Prijs in vergelijking met andere boxen niet veel duurder

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

De kwaliteit van de producten mag zeker omhoog. Veel groenten is echt niet meer vers en zit al tegen de datum aan. Ik kies graag voor biologische maar dan moet het wel vers zijn.