EKOMENU

Wat vind je van de recepten?
7.6/10
Wat vind je van de productkwaliteit?
Wat vind je van je contact met de klantenservice?
7.4/10
Wat vind je van de informatie op de website?
7.6/10

Prima bezorging en eten, al is de hoeveelheid niet altijd even consistent

Biologische producten, veel afbreekbare verpakkingen, veel variatie in gerechten

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

De verpakking kan beter, ik heb met enige regelmaat dingen als een kapot ei, verdrukte groenten, etc., en de hoeveelheid is niet heel consistent. Ik heb maaltijden gehad die voor 2 personen waren,... De verpakking kan beter, ik heb met enige regelmaat dingen als een kapot ei, verdrukte groenten, etc., en de hoeveelheid is niet heel consistent. Ik heb maaltijden gehad die voor 2 personen waren, maar die meer leken op maaltijden voor 4. En soms is het ook minder, dat het voor 2 personen maar net genoeg is.

Prima!

Voldoende keus aan recepten, goede omschrijving recept, leuk weetje, gezond eten.

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

Prijs-inhoud verhouding wisselt per pakket. Soms echt aan dure kant.

Ik vind het heel vervelend dat ik dit mailtje nu krijg. Ik heb mijzelf nu al meerder malen afgemeld. Al 2 mailtjes verstuurd om dit aan te geven en er blijven mailtjes komen. Jammer de maaltijden... Ik vind het heel vervelend dat ik dit mailtje nu krijg. Ik heb mijzelf nu al meerder malen afgemeld. Al 2 mailtjes verstuurd om dit aan te geven en er blijven mailtjes komen. Jammer de maaltijden waren wél goed

Nazorg

Ik vind ekomenu slecht

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

Betere kwaliteit vlees minder bewerkelijke recepten
Ik vind pastaslierten maken van peen gewoon rot werk

Igna Oomen

Hiervoor nam ik maaltijdpaketten van HF. Ik wilde graag biologische producten. De kwaliteit van de producten is meestal goed, de recepten en smaak van de gerechten is minder spannend. Ook ontbreken... Hiervoor nam ik maaltijdpaketten van HF. Ik wilde graag biologische producten. De kwaliteit van de producten is meestal goed, de recepten en smaak van de gerechten is minder spannend. Ook ontbreken er in de recepten wel eens stappen

Dit veld is verplicht? Dat is vragen om complimenten

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

Sommige groenten of eieren zijn echt al bij leveren aan het einde van de houdbaarheid, broccoli was laatst echt al geel en zwarte puntjes. En het eiwit wasbijna zo dun als water. Gehakt was grijs.... Sommige groenten of eieren zijn echt al bij leveren aan het einde van de houdbaarheid, broccoli was laatst echt al geel en zwarte puntjes. En het eiwit wasbijna zo dun als water. Gehakt was grijs. Niet vers dus.

De menu's vind ik heerlijk, er is veel keus en flexibiliteit in de boxen. De website vind ik minder praktisch en handzaam, vind m niet gebruiksvriendelijk en logisch in elkaar zitten.

uitgebreid antwoord

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

op vragen krijg je antwoord van een emailadres waaruit niet duidelijk blijkt dat je niet kunt reageren. Een no-reply email is duidelijker voor de ontvanger.

Vicky

Een tijd lang veel gebruikt nu gepauzeerd want de recepten werden een beetje saai

Biologisch, vrolijke communicatiestijl

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

Meer smaakmakers in/bij de recepten ze zijn vaak wat saai

Familie Braspenning-Pede

Positief

Eenvoudige bereidingen.

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

Ik vind het bij selectie van de menu's vaak lastig om het overzicht te bewaren. heb ik nu drie of vier gerechten geselecteerd? Het lijkt mij handig mochten de geselecteerde gerechten automatisch in... Ik vind het bij selectie van de menu's vaak lastig om het overzicht te bewaren. heb ik nu drie of vier gerechten geselecteerd? Het lijkt mij handig mochten de geselecteerde gerechten automatisch in een aparte rij/kolom terechtkomen.
Ik lees bij de bereiding de menu's van boven naar onder terwijl ik de stappen aan het ondernemen ben. Dat wil dus ook zeggen dat ik de tips onderaan meestal pas lees als het volledige gerecht klaar is. Dan is die tip meestal niets meer waar.
In sommige menu's wordt meer dan een keer olie gebruikt. Dan is het soms moeilijk te beoordelen hoeveel olie je in de eerste stap zou moeten gebruiken. Ik riskeer dan om de totale hoeveelheid olie al gebruikt te hebben. In zulke stap zou moeten staan 'gebruik de helft van de olie om...'

Geeft mij inspiratie voor veggie koken

Biologisch, gevarieerd

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

af en toe een vergissing

Ik vind de maaltijden vaak erg lekker. Helaas een aantal keer gehad dat er een product miste, bijvoorbeeld een ui of knoflook. Nou heb ik dat in huis, dus lost het zich wel op.

Ik vind...

Ik vind sommige gerechten wel duur voor wat je krijgt. Daarom doen we het ook niet meer iedere week. Het gemak van de maaltijden geleverd krijgen en alles hebben voor een maaltijd is prettig.

De tijds aanduiding bij de recepten klopt helaas niet altijd..

Biologisch, vers, verassend

Heb je verbeterpunten of tips voor ons?

Zorg ervoor dat alle producten en in zitten en kijk toch even naar de daadwerkelijke prijs van een maaltijd, is dat echt in verhouding? Ook al komen er bijkomende kosten als brengen en verzamelen.