EKOMENU

Wat vind je van de recepten?
7.7/10
Wat vind je van de productkwaliteit?

Nele

Heel leuk, die 4 papieren zakken. Beetje als Sinterklaas. Er werd wel geleverd op het verkeerde adres. Ik vind het weinig flexibel dat je maar tot 4 dagen op voorhand iets kan wijzigen ad...

Jannet

Goede producten, heerlijke smaak. Recepten zijn makkelijk om te maken en afwisselend.

Wobke

Heerlijke recepten en veel variatie!

Jooske van der Burg

Over het algemeen erg goed. Afwisselende en vaak aparte recepten. Soms erg veel bewerkingen nodig in allerlei aparte pannen. Ik eet steeds minder vlees en dat gaat prima met deze recepten. Af en toe...

J. M.

Geen opm. (sterren zeggen genoeg, onduidelijk wat er verder met deze vraag bedoeld wordt)

Gerda

Leuk, maar te prijzig voor elke week.

CM Adegeest

Prima, maar wel structureel te weinig wortels qua gewicht. Vorige week ook een keer 1/4e te weinig vlees.

Linda

Ik ben zeer tevreden. We hebben het idee dat de recepten ietsje minder smaakvol zijn dan een poos geleden, maar misschien is dat toeval.

Kim

Het eten is altijd mooi op tijd, erg vers en de gerechten afwisselend. Heb het nog niet zo lang in huis dat ik al dezelfde gerechten voorbij heb zien komen, maar van sommigen zou dat zeker mogen!

B. Bakker

Een leuke ontdekkingstocht in het maken van gezonde vegetarische gerechten.