Online incasso indienen
Dezelfde werkdag actie (bij indienen voor 16:00 uur)
Resultaat
Online portal

Ed Michawitz MTC

We hebben gelukkig niet veel met incasso te maken, nu toevallig wel. Perfect opgepakt en door Harry Kanhai binnen een paar dagen voor ons geincasseerd

Snel, duidelijk, fijn portal

Anglo Dutch Legal Translations

Super duidelijk en soepel.

Snel en effectief

Ipso Facto beleidsonderzoek

Het was mijn eerste ervaring met het uit handen geven van een vordering. Prettig is dat je volledig wordt ontzorgd door de medewerkers van e-Legal. In mijn geval mevrouw Duggal-Sukhai. Je hebt er... Het was mijn eerste ervaring met het uit handen geven van een vordering. Prettig is dat je volledig wordt ontzorgd door de medewerkers van e-Legal. In mijn geval mevrouw Duggal-Sukhai. Je hebt er verder geen omkijken naar, en via het portal kun je de voortgang continu monitoren. De communicatie met e-Legal is verder beperkt, maar dat vind ik geen bezwaar. Ze nemen wel persoonlijk contact op bij afronding van de vordering. In mijn geval is een betalingsregeling met de betreffende debiteur afgesloten. Die is keurig afgerond waarna het bedrag binnen enkele dagen naar mij is overgemaakt.

duidelijke procedure, snel actie ondernomen

Montage bedrijf Sem

Debiteur had steeds smoesjes om niet te betalen, eigen voorstel tot een betalingsregeling kwam debiteur niet na maar na tussen komst van Harry Kanhai kwam het wel tot een betalingsregeling het... Debiteur had steeds smoesjes om niet te betalen, eigen voorstel tot een betalingsregeling kwam debiteur niet na maar na tussen komst van Harry Kanhai kwam het wel tot een betalingsregeling het verschuldigde bedrag werd volledig voldaan. Top Harry.

Er werd meteen stappen ondernomen, wordt goed geluisterd, de te nemen maatregelen worden samen besproken en online kan je de voortgang volgen

Aquaplane Trading international

Adequate en super snelle actie , waardoor er snel resultaat afgedwongen wordt. Erg tevreden over de communicatie, waar het juist bij de meeste aan ontbreekt. Pareshma bijt zich er echt in vast ,... Adequate en super snelle actie , waardoor er snel resultaat afgedwongen wordt. Erg tevreden over de communicatie, waar het juist bij de meeste aan ontbreekt. Pareshma bijt zich er echt in vast , klasse

Communicatie

Viprinta

Uitmuntend werk en super service.

Snelle handelen

Zuiver Opleidingen

Ik ben erg tevreden over de aanpak van e-Legal incasso advocaten. Harry Kanhai heeft op een duidelijke en nette manier ervoor gezorgd dat onze debiteur de betaling heeft voldaan. Eerlijk gezegd denk... Ik ben erg tevreden over de aanpak van e-Legal incasso advocaten. Harry Kanhai heeft op een duidelijke en nette manier ervoor gezorgd dat onze debiteur de betaling heeft voldaan. Eerlijk gezegd denk ik dat zonder zijn hulp dit niet gelukt zou zijn. Alle stappen in het proces worden genoteerd in het online dossier, zodat precies duidelijk is hoe het traject ervoor staat. Erg duidelijk en overzichtelijk. Ik kan iedereen die te maken heeft met een niet/ slecht betalende debiteur e-Legal advocaten aanbevelen.

Effectieve en efficiënte aanpak!

Yilmaz

Werd door mijn debiteur aan het lijntje gehouden. Harry handelde mijn zaak op een professionele af waardoor de vordering snel werd overgemaakt

Goede status overzicht

S Chi

Ik ben heel tevreden over het resultaat dat e-legal samen met ons hebben bereikt. Doordat ik zelf al veel ervaring heb met moeilijke incasso's weet ik dat het lang kan duren voordat alle rekeningen... Ik ben heel tevreden over het resultaat dat e-legal samen met ons hebben bereikt. Doordat ik zelf al veel ervaring heb met moeilijke incasso's weet ik dat het lang kan duren voordat alle rekeningen worden geïnd. E-Legal zit hier boven op en hebben zeer verdienstelijk resultaat geleverd.

Kennis, ervaring

Annelot / Superette

Harry Kanhai en de rest van het team hebben met veel geduld en heldere taal een heel rommelig incassotraject toch netjes in orde weten te krijgen. Onze complimenten : )

Overzichtelijkheid en heldere communicatie, ook als het traject lang duurt ivm deelbetalingen. Goed advies.